5 būdai sudeginti nuo 100 iki 300 kilokalorijų

Namų ruoša / 123rf.com nuotr.
AA

Ką gi daryti toms, kurių treniruotės sporto klube nevilioja ir kurios namuose tingi mankštintis? Atsakymas paprastas: ne gulėti, o stengtis kuo daugiau pajudėti. Taigi kiek kalorijų padeda sudeginti įprasti namų darbai?

  • Plaukų šukavimas džiovintuvu – 100 kcal. Tačiau juo reikėtų darbuotis ne trumpiau nei 30 min. Vargu ar kasdien turite tiek laiko, nebent ruošiatės kokiai nors šventei ir norite susiraityti įspūdingą šukuoseną.
  • Apsipirkimas prekybos centre – 167 kcal. Vien po jo erdves vaikštinėti – jau nemažas fizinis krūvis. O dar reikia lenktis ar stiebtis siekiant prekių, dėti jas į krepšį ar vežimėlį, iškrauti prie kasos ir sudėti į maišelius, juos nunešti iki automobilio ir namų, vėl iškrauti ir t. t. Per valandą tokio apsipirkimo galite sudeginti 167 kcal. Tik bėda, kad apsipirkti einame kartą ar du per savaitę.
  • Generalinis tvarkymasis – 190 kcal. Kai energingai pasiautus vaikams ar praūžus vakarėliui butas atrodys lyg po žemės drebėjimo, nekelkite isterijos – vertinkite susitvarkymą kaip nemokamą treniruotę. Dėdama daiktus į vietas, siurbdama grindis ir paskui jas valydama drėgna šluoste, jei palaikysite tempą, per valandą sudeginsite beveik 200 kcal.
  • Aktyvūs žaidimai su vaikais – 211 kcal. Kad ir kokia pavargusi jaučiatės po darbų, mažyliai nenori to suprasti. Todėl, jei atžalėlės kviečia pasilinksminti, pakilkite nuo sofos ir išjunkite televizorių. Pažaiskite slėpynių ar gaudynių, pašokinėkite kaip varlytės ir pan. Tereikia vos pusvalandžio, ir sudegs per 200 kcal.
  • Darbas gryname ore – 300 kcal. Įvairūs žemės darbai sode ar darže ne tik gerina savijautą, bet yra savotiška treniruotė. Valandą aktyviai dirbant gryname ore, sudega apie 300 kcal.

Plačiau apie mankštą skaitykite 11-ajame „Ji“ žurnalo  numeryje.

Žurnalas „Ji“ (11 Nr.) / Redakcijos archyvo nuotr.
Skaitykite daugiau