Žvaigždės aikčioja dėl kainų: vienos atsisako lašišos, kitos – toliau važinėja su „Hummer“

Kristina Ivanova, Ironvytas, Jonas Jonušas, Viačeslavas Mickevičius / Asmeninio albumo ir BNS nuotr.
Šaltinis: Pranešimas spaudai
AA

Pasak specialistų, Lietuva į labiausiai vargstančių Europos valstybių topą prasimušė dėl nesuvokiamai greitai augančių kainų. Lietuvos brangsta viskas: kuras, komunaliniai mokesčiai, maistas. Laida KK2 apklausė šalies žvaigždes, kas joms brangu ir kaip jos taupo išaugus kainoms.

Jonas Jonušas, buvęs grupės „B‘Avarija“ narys, dabar yra virtuvės šefas, todėl maisto kainas žino mintinai. Dažniausiai Jonas maistą ruošia dideliam būriui žmonių, visko perka daug. Labiausiai Joną stebina, kad išbrango vištos krūtinėlė. Per metus kaina nuo 4 eurų pakilo iki 6,5 euro! Dėl rekordinio brangimo Jonas jau keičia savo meniu. Pavyzdžiui, lašišos jo klientai neberagaus.

„Dabar akcijų nebėra ir aš tiesiog nebeperku lašišos, siūlau klientams kažką kitą, lašiša pasidarė nesvietiškai brangus daiktas ir ji savo kokybės neatperka. Dabar tuno gali gauti tokia pačia kaina kaip lašišos“, – laidoje KK2 kalbėjo J.Janušas.

Jonas Jonušas / Organizatorių nuotr.

Reperis Ironvytas vairuoja didžiulį amerikietišką „Hummer“ džipą. Kasdien juo prasuka bent 100 kilometrų. Ironvytas dujas pilasi kas antrą dieną ir kaskart išleidžia apie 40-50 eurų.

„Per mėnesį, matyt, 500 eurų tikrai išleidžiu. Bet mano prioritetas yra galvoti, kaip daugiau uždirbti, negu kaip sutaupyti. Jau geriau sumokėti akcizą čia, Lietuvoje, tuomet bus mokesčiai į biudžetą, negu važiuoti į Lenkiją dėl 20 centų pigesnio kuro“, – teigė Ironvytas.

Ironvytas / Organizatorių nuotr.

Viačeslavas Mickevičius, žinomas kaip „Slavka Channel“ kūrėjas, turi daug ekonomiškesnių nei Ironvyto automobilių. Viačeslavo kieme stovi 1995-ųjų „Fiat 126“, 1983-iųjų „Volkswagen Beetle“, 1983-iųjų „Austin Mini“, 1967-ųjų „Fiat 500“ ir 1978-ųjų „Citroën 2CV“. Visi šitie senoviniai mašiniukai reikalauja palyginti mažai kuro. Bet būna taip, kad Viačeslavas eurų kurui neturi. Tuomet jis persėda ant dviračio.

„Dviračiu važiuoju į miestą. Pavyzdžiui, 12 kilometrų iki Katedros – minu miškais, labai mažai šviesoforų. Išeina, kad dviračiu geru tempu važiuodamas atvažiuoju gal net šiek tiek greičiau negu su mašina“, –pasakojo Viačeslavas.

Viačeslavas Mickevičius jau turi gausybę gerbėjų. / Memelio miesto nuotr.

Daugiausiai elektros buityje riejantis prietaisas yra plaukų džiovintuvas. Jis per 25 minutes suvalgo vieną kilovatvalandę. Todėl brangsta visos grožio paslaugos.

„Džiovintuvai yra daugiausiai ryjantis elektrą prietaisas. Taip pat, žinoma, šildymas ir šaldymas kainuoja, nes tai irgi yra elektra. Iš tikrųjų labai išgąsdino visus, kai atėjo sąskaita už karštą rugpjūtį. Suskambo varpai“, – sakė grožio verslą valdanti Kristina Ivanova.

Kristinos Ivanovos gimtadienio ir grožio studijos šventė / „Mika Photo“ nuotr.

Grožio specialistė ieško sprendimo būdų, kaip sutaupyti, kad nereiktų labai išbranginti gražuolių gražinimosi.

„Galvojame galbūt trumpinti darbo dienas, bet grožio sektoriuje nelabai taip išeina, nes mes stengiamės prisiderinti prie klientų. Pavyzdžiui, kaip pasakyti, kad mes šeštadienį nedirbam dėl elektros kaštų sumažinimo, o jūsų vestuvės tai palauks? Na, nepalauks, reikia derintis. Per karantiną buvom įpratę visi dirbti kažkaip pamainom, kad kuo mažiau mūsų būtų, o dabar reikia, kad kuo daugiau dirbtų vienu metu“, – aiškino Kristina Ivanova.

Kainos smaugia ir kitas žvaigždes. „Patrulis“ Algis dabar namuose dirba elektros prievaizdu. O nedidelę pensiją gaunanti žinoma Radži gerbėja Raisa su baime laukia šildymo sezono. Apie visa tai – šio ketvirtadienio vakarą, laidoje KK2, 19.30 val., per LNK.