Žurnalas „Žmonės“ atsinaujino: naujas logotipas, turinio pokyčiai ir reklamos kampanija

„Žmonės“ vadovų komanda (iš dešinės): vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė, generalinis direktorius Tomas Balžekas ir rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė / Gretos Skaraitienės nuotr.
„Žmonės“ vadovų komanda (iš dešinės): vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė, generalinis direktorius Tomas Balžekas ir rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė / Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-01-15 12:19
AA

Žmonės keičiasi, todėl keičiasi ir „Žmonės“. 17 metų leidžiamas žurnalas „Žmonės“ skelbia apie didžiausią atsinaujinimą per savo istoriją ir pristato pagrindinius pokyčius.

Naujas logotipas ir žurnalo dizainas

Jau sausio 18 d., ketvirtadienį, „Žmonės“ pasirodys su nauju logotipu bei erdvesniu ir švaresniu dizainu žurnalo viduje.

„Žmonės“ logotipas

Ryškesnė logotipo spalva skelbia dar didesnę žurnalo kūrėjų aistrą įdomiam gyvenimui. O pagrindiniu logotipo akcentu tapusi raidė O simbolizuoja skirtingų žmonių vienijimą.

Naujos temos ir herojai

„Žmonės“ atveria savo puslapius naujiems herojams. Nuo šiol žurnale bus galima artimiau susipažinti su tais, kurie jaučia aistrą gyventi: menininkais, sportininkais, startuolių kūrėjais, mokslo ir verslo lyderiais.

„Nors žurnalo puslapiuose ir toliau sutiksite gerai pažįstamų pramogų pasaulio žvaigždžių, kartu susipažinsite ir su ypatingais kitų sričių žmonėmis. Žmonėmis, kurių patirtis, gyvenimo būdas, profesiniai pasiekimai, stiliaus pojūtis daugiau ar mažiau lemia mūsų kasdienius pasirinkimus.

Žmonės, kurių atvirumas įkvepia, paskatina žengti drąsesnį žingsnį, nes, kaip ten bebūtų, visi mes – žvaigždės ir jas stebintys – esame žmonės! Su panašiais patyrimais, džiaugsmais, kompleksais, mažytėmis nuodėmėmis“, – atsinaujinusio žurnalo pokyčius apibendrina vyriausioji redaktorė Gitana Bukauskienė.

Šiuos turinio pokyčius įkūnys ir naujos žurnalo rubrikos, tarp kurių:

„Profesionalai“: apie žmones, sėkmingai siekiančius daugiau.

„Privati teritorija“: smalsus žvilgsnis į įvairių sričių žmonių darbo erdvę.

„Vyriški reikalai“: vyriška aistra įdomiems daiktams.

„Žmonės renkasi“: žurnalo redakcijos išrinktas savaitės filmų, knygų, renginių, muzikos, restoranų, mados šešetukas.

Tikslas – pritraukti naujos auditorijos

„Žmonės“ šiuo metu leidžiami 65 000 egzempliorių tiražu, pasiekia vidutinę 240 000 skaitytojų auditoriją ir yra didžiausias gyvenimo būdo žurnalas Lietuvoje.

„Tikime, kad pradėtais pokyčiais galime padidinti žurnalo tiražą, susigrąžinti dalį prarastų skaitytojų ir pritraukti naujos – pirmiausia, miestų, auditorijos“, – sako Tomas Balžekas, „Žmones“ leidžiančios UAB „Media bitės“ generalinis direktorius.

Didelis dėmesys bus skiriamas prenumeratorių skaičiui didinti, mat nuo šiol prenumeruoti žurnalą bus gerokai pigiau, nei jį įsigyti prekybos vietose. Vieno numerio kaina prenumeruojant išliks 0,94 Eur, o prekybos taškuose žurnalas kainuos 1,49 Eur.

„Jau dabar matome prenumeratorių skaičiaus augimą. Prenumeratos ir skaitytojų lojalumo skatinimo veiksmus tęsime ir toliau“, – aiškina T. Balžekas.

Startuoja ir reklamos kampanija

Šią savaitę startuojanti reklamos kampanija orientuota į tuos žmones, kurie žurnalą „Žmonės“ iki šiol skaitydavo nereguliariai.

Šešiuose šalies miestuose pasirodę lauko reklamos stendai šmaikščiai kalba apie situacijas, susijusias su žurnalu „Žmonės“.

„Žmonių“ skaitytojų ir vertintojų – gerokai daugiau nei jų pirkėjų. Paklaustas ne kiekvienas pavadins save „Žmonių“ pirkėju ar skaitytoju, nors smalsiai varto žurnalą parduotuvėje prie kasos, kavinėje ar kirpykloje ir tikrai žino, kas naujame viršelyje.

Tad reklamos kampanija kreipiamės būtent į šią, nepastovių skaitytojų, auditoriją ir raginame drąsiai skaityti atsinaujinusį žurnalą“, – sako „Žmonių“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.

Atsinaujinęs žurnalas „Žmonės“ spaudos prekybos vietose – nuo sausio 18 dienos.

„Žmonės“ reklamos kampanija orientuota į žmones, žurnalą skaitančius nereguliariai (5 nuotr.)
+2