„Žmonės CONTENTUM“: darbą pradeda žurnalo „Žmonės“ turinio rinkodaros agentūra

„Žmonės CONTENTUM“
„Žmonės CONTENTUM“
Šaltinis: Žmonės.lt
2017-12-07 08:50
AA

Turinio inovacijos ir ilgametė leidybos ir darbo su garsiausiais prekės ženklais patirtis – tai siūlo naujai įkurta turinio rinkodaros agentūra „Žmonės CONTENTUM“. Turinio sprendimai spaudoje ir internete, reklaminių katalogų leidyba ir platinimas bei socialinių tinklų valdymas – „Žmonės CONTENTUM“ prekės ženklams siūlo visas pagrindines turinio rinkodaros paslaugas.

Žmonės CONTENTUM“ – tai turinio rinkodaros agentūra, veikianti greta žiniasklaidos prekės ženklo „Žmonės“.

Naujoji agentūra darbą pradeda susivienijus žurnalui „Žmonės“ ir rinkoje jau žinomai turinio rinkodaros agentūrai „Contentum“, kuri bendradarbiauja su tokiais prekės ženklais kaip „Sportland“, „Douglas“, „Electromarkt“, „Impuls“, „Vynoteka“, „Gera dovana“ ir kt.

„Žmonės CONTENTUM“ turinio rinkodaros projektus kuria patyrusi turinio meistrų komanda, tarp kurių – profesionalūs redaktoriai, fotografai, operatoriai, stilistai ir kiti turinio kūrybos virtuozai.

„Žmonės CONTENTUM“ vadovė Marija Matuzevičienė ir UAB „Media bitės“ generalinis direktorius Tomas Balžekas / Gretos Skaraitienės nuotr.

„Ši koalicija atveria esamiems ir būsimiems mūsų partneriams platesnes komunikacijos galimybes. Kartu padarysime daugiau: plėsis turinio formos ir jo sklaida, leidinių distribucija bus tikslingesnė, pasaulyje sparčiai populiarėjantys praturtintos realybės (augmented reality) sprendimai taps prieinamesni ir randami netikėčiausiose spausdintų leidinių vietose“, – sako „Žmonės CONTENTUM“ vadovė Marija Matuzevičienė.

„Naujas prekės ženklas „Žmonės Contentum“ kalba pats už save. Mes išmanome leidybos verslą ir kuriame turinį, kuris patinka skaitytojams mūsų žurnaluose „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“. Efektyviai panaudosime mūsų įmonės ir partnerio ilgametę patirtį bei turimus resursus, kad klientams galėtume teikti turinio leidybos, distribucijos ir tarpininkavimo paslaugas, spausdinant leidinius bei kuriant interneto sprendimus ir darant tai konkurencingiausiai rinkoje“, – sako UAB „Media bitės“, valdančios žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius, generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Pirmuoju „Žmonės CONTENTUM“ projektu tapo kalėdinis prekybos centro „Ozas“ katalogas.