Žinomos moterys susirinko į paslaptingą pasimatymą

„NewCrush“ prekinio ženklo pristatymas/V. Sukurytės nuotr.
„NewCrush“ prekinio ženklo pristatymas/V. Sukurytės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2018-11-08 10:43
AA

Trečiadienio vakarą kviestiniai svečiai susirinko iš naujo susipažinti su sveikatos ir grožio produktų prekės ženklu „Biovaistinė.lt“. Renginio metu pristatytas naujasis kompanijos pavadinimas „NewCrush“ (angl. „nauja simpatija“) ir įvaizdis. Atsinaujinęs prekės ženklas siekia stiprinti savo pozicijas grožio rinkoje ir neria į tarptautinius vandenis.

Į pasimatymą su naująja simpatija „NewCrush“ susirinko gausybė žinomų Lietuvos moterų, tarp jų dizainerė Julija Žižė, žinomos vizažistės Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukinienė, Alina Silivanova, modeliai Simona Starkutė, Solveiga Mikolaitytė, tinklaraštininkė Simona Burbaitė, Ieva Swan, kątik pagimdžiusi Inga Žuolytė ir daugelis kitų. 

Biovaistinė.lt per pastaruosius metus Lietuvoje išaugo tiek, kad jaučiasi pasiruošę žengti kitą žingsnį ir planuoja tarptautinę plėtrą. Tam, kad būtų lengviau atpažįstami ir įsimenami užsienio rinkoje, kompanijos atstovai nusprendė pakeisti įmonės įvaizdį ir pavadinimą. Taigi Biovaistinė.lt virsta „NewCrush“ (angl. „nauja simpatija“). Anot įmonės atstovų, naujasis pavadinimas ne tik sukuria platesnę prekės ženklo tapatybę, bet ir daug taikliau įkūnija įmonės idėją – priversti žmones nusišypsoti visomis prasmėmis.

„NewCrush“ siekia stebinti savo paprastumu, draugiškumu bei išpuoselėtu asortimentu. Visi jų produktai yra atrinkti konsultuojantis su savos srities specialistais (gydytojais, vaistininkais, kosmetologais) ir atitinka aukščiausius standartus.

„NewCrush“ prekinio ženklo pristatymas (33 nuotr.)
+27
Temos: