Žinomos moterys išmėgino natūralios kosmetikos dirbtuves

Natūralios kosmetikos pristatymas / Irmanto Gelūno nuotr.
Natūralios kosmetikos pristatymas / Irmanto Gelūno nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2019-01-23 19:01
AA

Trečiadienio vakarą kviestiniai svečiai rinkosi į skandinaviško natūralios kosmetikos prekės ženklo „Ecooking“ pristatymą. Specialiai į renginį iš Danijos savo produktus pristatyti atvyko ir charizmatiškoji prekės ženklo įkūrėja Tina Søgaard. Renginio metu „Douglas“ parduotuvė virto natūralių grožio produktų gamybos dirbtuvėmis, kurias išbandė ir vakaro viešnios.

Susirinkę svečiai iš pirmų lūpų išgirdo prekės ženklo atsiradimo istoriją – dar prieš įkuriant „Ecooking“, Tina Søgaard išgyveno sunkų gyvenimo etapą, lėmusį organizmo nusilpimą. Išsekimo požymiai ėmė matytis ir įkūrėjos išvaizdoje oda tapo pilkšva, problematiška. Išmėginus visas odos priežiūros priemones, moteris suprato, kad sveikatos ir odos gydymo atžvilgiu, iniciatyvos reikės imtis pačiai.

Kadangi Tina Søgaard jau 20 metų maišė odos priežiūros priemonių ingredientus privatiems prekių ženklams, savo virtuvėje ėmė maišyti natūralios kilmės priemones. Išmėginusi savo gaminius, T. Søgaard pastebėjo, kad jie išsprendė jos odos problemas. Pasklidusi žinia apie natūralios kilmės odos priežiūros produktus pasiekė ir vietinę kosmetikos parduotuvę, kurios atstovai susisiekė su Tina dėl bendradarbiavimo. Taip gimė prekės ženklas „Ecooking“, kurio ingredientai tokis aukštos koybės, jog juos galima valgyti.

Natūralios kosmetikos pristatymas / Irmanto Gelūno nuotr.

„Aš visada mėgau gaminti odos priežiūros priemones. Niekada nebūčiau pagalvojus, jog įkursiu savo prekės ženklą. „Ecooking“ atsiradimas – tai didžiulis atsitiktinumas. Kiekvienas susidūręs su asmeninėmis krizėmis supranta, kad tai palieka didelių randų. Taip atsitiko ir man“, – apie savo išgyvenimus ir jausmus pasakojo įkūrėja.

Tarp į dirbtuves susirinkusių svečių buvo Simona Starkutė, Rūta Elžbieta Pitkauskienė, Anžela Gečienė, Inga Žuolytė ir Ieva Swan ir kt.

Apsuptos žalumos bei organinių produktų gausos, renginio viešnios galėjo ne tik daugiau sužinoti apie „Ecooking“ prekės ženklo filosofiją, bet ir susikurti natūralios kilmės lūpų balzamą.

Natūralios kosmetikos pristatymas / Irmanto Gelūno nuotr.

Gamybos metu įkūrėja papasakojo apie savo rankomis sukurtų natūralios kosmetikos produktų subtilybes: „Kiekvienas produkto atsiradimo kelias yra paremtas aiškia natūralios gamybos ir naudos vizija. Prekės ženklas „Ecooking“ produktų gamybai naudoja tik natūralios kilmės sudedamąsias medžiagas. Be to, gamindami kiekvieną odos priežiūros priemonę, naudojame išskirtinį mišinį, kurio ingredientai yra atrenkami unikaliai odos problemai šalinti.

Mūsų tikslas – savo klientams tiekti tik pilnavertiškus produktus bei juos apie tai informuoti, todėl ant kiekvienos odos priežiūros priemonės pakuotės yra pavaizduotos sudedamosios jos dalys. Ekologiškų ir natūralių (angl. „eco“) aukščiausios kokybės sudėtinių dalių produkcija tokia švari, kad ją galima naudoti ir maistui gaminti (angl. cooking).“

Natūralios kosmetikos pristatymas (27 nuotr.)
+21