Žinomos moterys domėjosi kosmetikos naujovėmis

Dekoratyvinės kosmetikos „Gosh“ naujovių pristatymo vakaras/Deivido Bendžiaus nuotr.
Dekoratyvinės kosmetikos „Gosh“ naujovių pristatymo vakaras/Deivido Bendžiaus nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-05-15 19:03
AA

Šeštadienį prekybos centre „Ozas“ įsikūrusioje „Eurokos“ parduotuvėje pristatytos dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklo „Gosh“ naujovės. Prekės ženklo ambasadore ir vakaro vedėja tapo „NuNu“ ženklo įkūrėja Simona Nainė.

„Gosh“ ir Simonos Nainės bendradarbiavimas – pirmoji Lietuvoje koloboracija tarp dekoratyvinio prekės ženklo ir įžymybės. Vakaro metu S. Nainė pristatė prekės ženklo, limituoto leidimo lūpų blizgius, kuriuos įsigyti galima tik „Eurokos“ parduotuvėse arba internetinėje parduotuvėje „eurokos.lt“. Su pristatytomis naujienomis galite susipažinti ČIA.


Įdomu tai, kad Simona pati vyko į „Gosh“ gamyklą, pati maišė blizgių spalvas ir atrinko tris šio sezono „must have“ atspalvius, kuriuos ji rekomenduoja įsigyti visoms merginoms ir moterims.

Vakaro akimirkas rasite nuotraukų galerijoje:

Dekoratyvinės kosmetikos „Gosh“ naujovių pristatymo vakaras (37 nuotr.)
+31