Žinomi žmonės domėjosi naujausiomis grožio priemonių tendencijomis

Parduotuvės „Kristiana“ VIP vakaras/ Pauliaus Peleckio nuotr.
Parduotuvės „Kristiana“ VIP vakaras/ Pauliaus Peleckio nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-10-17 17:24
AA

Trečiadienio vakarą Vilniuje prekybos tinklas „Kristiana“ kviestinius svečius pakvietė į VIP vakarą, kuriame ne tik paminėjo savo 25 metų sukaktį, bet ir pristatė ne tik pasaulyje žinomų bei Lietuvoje pamėgtų prekinių ženklų naujienas, bet ir naujų kompanijų gaminius.

Vakarą pradėjo ypatingi vakaro svečiai – muzikantai, savo jaunatviška energija, originalumu, uždegančia meile muzikai ir išskirtine atlikimo kokybe užburiantys klausytojų širdis visame pasaulyje. Šventinio vakaro svečius pasitiko Gedimino Gelgoto įkurtas Naujų idėjų kamerinis orkestras NIKO.

Na, o po įspūdingo pasirodymo vakaro vedėjas Tadas Rimgaila pakvietė susipažinti su karščiausiomis šio sezono naujienomis. Visiems puikiai pažįstamas prekės ženklas „Dior“ pristatė džiaugsmu žaižaruojantį aromatą net keletą naujausių savo aromatų ir lūpų dažus.

VIP vakaras parduotuvėje „Kristiana“/ Pauliaus Peleckio nuotr.

Vakaro metu buvo pristatyta nauja odos priežiūros kompanija „Kristiana“ tinkle – „Ahava“. Tai vienintelė kompanija Izraelyje, įsikūrusi saugomoje Negyvosios jūros teritorijoje. Šveicarų odos priežiūros kompanija LA PRAIRIE šį sezoną pristatė stulbinantį produktą paakių sričiai.

Vakaro metu buvo pristatyta ir nauja profesionalios kosmetikos kompanija „Diego dalla Palma“. Nuo pat kompanijos įkūrimo, jos tikslas buvo gilintis į visas grožio sritis, ieškant unikalių idėjų netradicinių sprendimų. Kompanijos įkūrėjas Diego dalla Palma, daug metų dirbęs teatro grimuotoju, svajojo panaudoti įgytas žinias kuriant profesionalias makiažo priemones. Šio ženklo kūrėjai tiki, kad nėra vieno grožio idealo ir siekia, kad kiekviena moteris jaustųsi graži ir unikali – tokia, kokia yra. Kompanija taip pat gamina plaukų priežiūros produktus, laužančius industrijos tradicijas. Pagrindinis dėmesys čia skiriamas ne į trūkumus, kuriuos norima paslėpti, o į rezultatą, kurio trokštama.

Plaukų priežiūros ekspertai pristatė šveicarų plaukų priežiūros kompanijos KERLUXE gaminius ir dalijosi gražių, švelnių ir žvilgančių plaukų paslaptimis. Specialiu aparatu buvo atliekami plaukų tyrimai ir rekomenduojamos priemones tinkamai priežiūrai šaltuoju metų laiku.

Renginio akimirkas rasite nuotraukų galerijoje:

VIP vakaras parduotuvėje „Kristiana“ (53 nuotr.)
+47