Vilniuje atidaryta pirmoji menininkės Gintarės Tilūnaitės ir jos tėčio paveikslų paroda

Gintarės Tilūnaitės ir Valiaus Tilūno paroda „Ocean of Life“/Pauliaus Peleckio/"ŽMONĖS Foto" nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-12-11 21:10
Trečiadienio vakarą Vilniuje esančioje renginių erdvėje „Kablys + Kultūra“ svečiai rinkosi į išskirtinį meno vakarėlį „Ocean of Life“. Tai – pirmoji didelė žinomos menininkės Gintarės Tilūnaitės ir jos tėčio Valiaus Tilūno paveikslų paroda, kurioje, stebint kruopščiai suplanuotą šou, tapytojai kvietė atskleisti pačias drąsiausias ir slapčiausias emocijas.

Paklausta, ką jai reiškia menas, Gintarė Tilūnaitė nedvejodama atsako – tapyba yra jos varomoji jėga. Paveiksluose moteris stengiasi išreikšti save ir visas kylančias emocijas, tokias kaip aistra, pyktis, baimė ar meilė. Gintarės tapyba – kupina ryškių spalvų, puikiai atspindi jos drąsią asmenybę. „Aš nebijau parodyti to, kas mano viduje. Tapydama ryškius paveikslus ir neretai iššaukiančias veido išraiškas ar pozas aš kviečiu žiūrovus išlaisvinti save, leisti sau pajausti visą pluoštą emocijų, dažnai paslėptų po kaukėmis ir visuomenės normomis“, – teigia menininkė.

Gintarės Tilūnaitės ir Valiaus Tilūno paroda „Ocean of Life“/Pauliaus Peleckio/"ŽMONĖS Foto" nuotr.
Gintarės Tilūnaitės ir Valiaus Tilūno paroda „Ocean of Life“/Pauliaus Peleckio/"ŽMONĖS Foto" nuotr.

Vakarėlio formatą parodai menininkai pasirinko neatsitiktinai. Tiek Gintarė, tiek Valius iš anksto žinojo, kad paveikslų ekspozicija tradicinė erdvėje neatskleis pagrindinės žinutės, kuri kviečia drąsiai pažvelgti į savo vidų. „Norėjome meno gerbėjus nustebinti, netgi šokiruoti – juk menas yra laisvė, jo formos pačios įvairiausios, taip pat kaip ir turinys. Būtent todėl pasiūlėme programą, kurioje buvo tiek aktorių, tiek šokėjų, ir, žinoma, menininkų pasirodymai“, – pasakoja G. Tilūnaitė.

Valiui Tilūnui ši paroda ypatinga ne tik tuo, jog rengiama su dukterimi – tai vyro sugrįžimas į tapybą net po 25-erių metų pertraukos. Nors menininko darbai šiek tiek ramesni ir realesni nei Gintarės Tilūnaitės, juose emocijų pakako žiūrovui prikaustyti prie drobės.

Temos:

Menas Kultūra

Naujausi straipsniai