Viktorija Siegel su bičiule pristato naują kolekciją: „Kritika padeda užsiauginti storesnę odą“

Viktorija Siegel ir Lina Basovienė – „Woman's Label“ kolekcija / Dariaus Kučio nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-07-13 10:38
Lina Basovienė ir modelis Viktorija Siegel pristato naujausią drabužių „Woman's Label“ kolekciją.

Merginos suspažino prieš kelerius metus, kai Linos mama Viktoriją jai atvedė tarsi modelį. Netruko, kol abi susidraugavo.

Dariaus Kučio nuotr.
Dariaus Kučio nuotr.

„Viskas kardinaliai pasikeitė praėjusią vasarą, kai persikrausčiau gyventi į Vilnių. Nuo tada – mes neišskiriamos“, - juokėsi Viktorija ir džiaugėsi šilta moterų draugyste.

Jos atviros: artimų žmonių, kuriais galėtų visiškai pasitikėti, aplinkoje nėra daug. Todėl abi labai vertina kartu praleistą laiką. O dar džiugiau, kai draugystė atveda ir prie bendrų projektų. L.Basovienė pasakojo, kad jau kurį laiką abiems galvoje kirbėjo mintis, jog reikia sau sukurti kažką moteriško, subtilaus, išskirtinio. Studijavusi Dailės akademijoje, Lina neprarado potraukio piešti, todėl kaskart, paišydama lėles, joms priderindavo ir drabužių derinius.

Dariaus Kučio nuotr.
Dariaus Kučio nuotr.

„O aš, pamačiusi tuos piešinius supratau, kad reikia kažką daryti! (Juokiasi) Bet netgi dėl to, kad pirmiausia tuos drabužius pasisiūtume sau, labai ilgai ieškojome profesionalios ir galinčios pilnai išpildyti mūsų idėjas konstruktorės, vėliau – siuvėjos. Viskas tikrai nėra taip paprasta – nueini, nusiperki medžiagas, atiduodi siuvėjai, o ji akimirksniu išpildo tavo viziją. Iš tikrųjų, reikia subrandinti komandą, kurioje kiekvienas būtų atsakingas už savo darbus, džiaugtusi ne tik asmeniniu rezultatu, bet ir visos komandos sėkme. Juk mes neinvestavome milijonų, rėmėmės pakankamai protinga pinigų suma. Mums pasiseks, nes mes visi tikime savo idėja“, - apie pirmuosius verslo žingsnius pasakojo V. Siegel.

Visgi, netruko praeiti laiko, kai viešuose renginiuose pasirodžiusios su savo kurtais drabužiais, moterys patyliukais buvo apkalbamos, esą naujo dviračio neišrado ir jų drabužiai – jau matyta klasika. Tačiau abi šiuo klausimu turi tvirtą atsakymą.

Dariaus Kučio nuotr.
Dariaus Kučio nuotr.

„Ilgi mudviejų pašnekesiai, diskusijos ir ginčai po žingsnelį vedė prie geriausio norimo rezultato, kurį bus smagu pasiūlyti Lietuvos moterims“ – šypsosi abi pašnekovės. „Pirmiausia savo kurtus drabužius nusprendėme nešioti pačios. Reikėjo įsitikinti, kaip gula medžiaga, kaip drabužis „pritampa“ prie kūno, pajusti paties audinio savybes. Mados pasaulis spalvingas, nuolatos besikeičiantis ir vėl pasikartojantis, tad svarbu sukurti rūbą, kuris būtų kokybiškas ir tuo pačiu išryškintų ją dėvinčią moterį, ją švelniai apgobtų ir tarsi pakylėtų tarp visų“, - įsitikinusi Lina.

Viktorija neslepia: kritikuoti visada galima ir netgi reikia tai daryti. Visgi, pati ne kartą susidūrusi su apkalbomis, dabar moteris atvirauja, kad užsiaugino storą odą.

„Jei kam įdomu – tegu tik kalba. Juk tai ženklas, kad neliekame nepastebėtos (Juokiasi). Tiesiog mes pačios dažnai susidurdavome su problema, kad reikia puošnesnio drabužio, o išsirinkti tinkamą, patinkantį ir dar patogų drabužį kiekvienai moteriai yra iššūkis. Dauguma dabar kuriamų ir pristatomų suknelių – laisvo stiliaus. Asmeniškai man, kai tik atsirado tokių drabužių bumas – patiko. Bet yra merginų, kurioms toks modelis nėra „prie širdies“. Jas išryškina kitoks, labiau klasikinis, inteligentiškas stilius. Todėl mūsų tikslas – pabrėžti moteriškumą. Išlaikyti moterį solidžią, moterišką, bet kartu ir šiuolaikišką“, - kalbėjo V. Siegel.

Dariaus Kučio nuotr.
Dariaus Kučio nuotr.

Įsiveržti į rinką, kurioje pasiūla ir taip gana plati ir įvairi – drąsus žingsnis. Tuo labiau, Viktorija ir Lina atskleidė, kad jų kurti drabužiai turi rasti savą pirkėją. Tai moteris, galinti atrodyti išskirtinai ir nebijanti tai pabrėžti. „Sprendėme subjektyviai – pačios mėgstame būti ryškios, bet inteligentiškos, stilingos ir pastebimos“ – juokėsi draugės.

Dariaus Kučio nuotr.
Dariaus Kučio nuotr.

„Mūsų kuriami drabužiai atitinka moters nuotaiką. Jais pasipuošusi moteris pasijus išskirtine darbe, o priderinusi keletą aksesuarų, bus vakarėlio žvaigždė, kurios aprangos kode bus parašyta „smart casual“. Jų kaina turi atitikti kuriamą emociją, juk ne paslaptis, jog moteriškas grožis spinduliuoja iš vidaus, o dėvimas drabužis – tai tik priemonė tą grožį papildyti“ - atviravo Viktorija.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai