V.Siegel kartu su L.Suodaičiu aplankė magišką vietą Izraelyje: „Išpildžiau svajonę“

Viktorijos Siegel ir Lauryno Suodaičio kelionės į Izraelį akimirkos / Socialinių tinklų nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2022-11-29 10:51

Verslininkė, „Shop by Siegel“ įkūrėja Viktorija Siegel su vyru Laurynu Suodaičiu leidosi į kelionę po Izraelį. Pora be užuolankų šią šalį vadina magiška vieta ir neslepia tam tikrose vietose užplūdusių emocijų.

Viktorija Siegel ir Laurynas Suodaitis aplankė ne tik Izraelio sostinę Tel Avivą, žymiąją Jeruzalę, bet ir neįtikėtinai gražų miestą Jaffa, kuriame ir apsistojo.

Pora nepraleido progos pabūti ir bene labiausiai turistų šioje šalyje dievinamos vietos – Raudų sienos. Viktorija neslėpė, jog norėjosi prie jos pastovėti ilgiau ir pamąstyti. Savo įspūdžiais ji pasidalino ir su portalu Žmonės.lt.

„Magiška vieta, tokia stipri energija, neapsakomas jausmas! Jaučiuosi labai laiminga išpildžiusi dar vieną savo svajonę – apsilankyti Jeruzalėje! O labiausiai tai norėjau pabūti prie raudų sienos, pasimelsti, padėkoti ir paprašyti“, – rašė ji savo instagrame.

Viktorijos Siegel ir Lauryno Suodaičio kelionės į Izraelį akimirka / Socialinių tinklų nuotr.

Vis dėlto ši įspūdinga architektūra, išskirtine gamta ir lankytinais objektais traukianti šalis turi ir griežtas taisykles ten, kur nė neįtartume nepasidomėję. Dėl tvarkos nežinojimo Viktorija ir Laurynas buvo draugiškai perspėti.

„Automatiškai nuotraukai apsikabinome ir iš visų kampų išgirdom riksmus. Mus perspėjo, kad negalima net liestis, o mes pamiršom. Greitai atsiskyrėme fotografuotis toliau, o gidas mūsų merkia akį ir sako „padariau“. O šiaip.. Už mūsų yra žymusis DOME OF THE ROCK. Jo viduje yra akmuo, nuo kurio kaip teigiama Dievas pradėjo statyti žemę. Tai mūsų pasaulio pamatinis akmuo! Esame beprotiškai dėkingi likimui, kad galime kartu lankytis tokiose vietose kaip ši..“ – kelionės įspūdžius tęsė garsi nuomonės formuotoja.

Tikriausiai nė viena kelionė negali apseiti be didesnių ar mažesnių trikdžių. V.Siegel ir L.Suodaičiui teko šiek tiek ilgiau užtrukti Stambule, kur turėjo persėsti į kitą lėktuvą, nei planavo.

„Kai netikėtai kelias dienas turėjusi trukti kelione Tel Avive visai netikėtai užsitęsė Stambule, kai ne dėl mūsų kaltes pavėlavome į kitą jungiamąjį skrydį! Nors ir turėjome jungiamuosius skrydžius su tomis pačiomis oro linijomis ir vėlavome realiai kelias minutes, bet deja, mūsų nebelaukė! Tikrai nėra pati smagiausia patirtis! Tačiau bus gera pamoka kitiems kartams nesirinkti skrydžių su valandos laiko persėdimu tokio dydžio oro uostuose kaip Stambulas!“ – savo sekėjams rašė moteris.

Viktorijos Siegel ir Lauryno Suodaičio kelionė į Izraelį (7 nuotr.)