Viktorija Šaulytė su mylimuoju Juliumi atostogavo Gruzijoje: „Stengiamės kuo daugiau pamatyti ir pažinti“

Šaltinis: Žmonės
2019-02-15 21:16

„Mūsų kelionės dažniausiai būna žiemos-pavasario metu. Stengiamės vykti vis į kitą šalį, kad pažinti ir pamatyti kuo daugiau!“, – pasakojo Gruzijoje su mylimuoju Juliumi atostogavusi stilistė ir socialinių tinklų žvaigždė Viktorija Šaulytė.

Kelionė – Viktorijos kalėdinė dovana Juliui. Pora Gruzijoje lankėsi pirmą kartą ir čia praleido keturias dienas. Šįkart pora pasirinko patyrinėti vieną populiariausių Gruzijos kurortinių miestų Batumi.

Viktorijos Šaulytės atostogos Gruzijoje

„Kai tik išėjome iš oro uosto labiausiai prajuokino gauja vietinių, kurie puolė siūlyti taksi, galvojau, kad toliau pro juos nepraeisim. Maistas čia labai skanus, ieškojome jų tradicinių vietelių, kad visko išragauti. Gyventojus labai džiugina, kai pasakai ne Gruzija, o Sakartvelas!“, – pasakojo V. Šaulytė.

Per keturias atostogų dienas pora apžiūrėjo bene didžiąją dalį kurorto įžymybių, vaikščiojo gražiausiais miesto kampeliais ir apsilankė vyno degustacijoje.

Viktorijos Šaulytės atostogos Gruzijoje / Asmeninio albumo nuotr.

„Buvome Katedroje, vaikščiojome pakrante ir grožėjomės milžiniškais pastatais. Juokaujame, kad jie Batumi nori padaryti antruoju Dubajumi. Taip pat aplankėme Botanikos sodą, turbūt vienas gražiausių kol kas matytų, ten praleidom gal pusę dienos! Čia labai daug šuniukų, gaila, kad laukiniai, bet kiekvienas savaip gyvena savo gyvenimą ir yra labai draugiški! Juokiamės, kad pavaikštome su visais miesto šunimis, nes Julius kažkuo juos traukia“, – šypsodamasi kalbėjo V. Šaulytė.

Viktorijos Šaulytės atostogos Gruzijoje

Pagyvenusi šalia jūros Viktorija užsimanė gyventi vietoje, kurioje kas rytą ją žadintų bangų ošimas. „Vaizdas pro terasą valgant pusryčius užburia. Supratau, kad tikrai norėčiau gyventi prie jūros!“, – prisipažino ji.

Viktorijos Šaulytės atostogos Gruzijoje (10 nuotr.)