„Viktor & Rolf“ kvepalų „Bonbon“ reklaminės kampanijos nuotraukoje Editos Vilkevičiūtės nuogą kūną dengia tik piešti kaspinai

Edita Vilkevičiūtė / „All Over Press“ nuotr.
Edita Vilkevičiūtė / „All Over Press“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2014-01-26 11:56
AA

Dažniausiai aukštosios mados kūrėjų reklamines kampanijas įkvepia pristatytos kolekcijos, tačiau ne šiuo atveju. Naujausi „Viktor & Rolf“ kvepalai „Bonbon“ įkvėpė dizainerius kuriant 2014 pavasario-vasaros couture kolekciją.

Anot WWD.com, dizaineriai Viktoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas įkvėpimo kuriant naują pavasario kolekciją sėmėsi iš kvepalų „Bonbon“ reklamos, kurioje pozuoja lietuvių kilmės modelis Edita Vilkevičiūtė. Editą, kuri nuotraukoje nevilki nieko, o jos kūną dengia tik išpiešti raudoni kaspinai, reklaminės kampanijos plakate įamžino „Inez & Vinoodh“ fotografų duetas.

Reklaminę nuotrauką galite pamatyti paspaudę čia.

„Viktor & Rolf“ kolekcijos pristatymas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pristatytoje kolekcijoje kaip ir reklamoje vyravo kaspinai, o modeliai avėjo puantus. Įdomu tai, kad kolekciją demonstravo ne profesionalūs modeliai, o Olandijos nacionalinio baleto teatro šokėjos. Paskutinį kartą modeliams pasirodžius ant podiumo buvo įjungti projektoriai ir sienas papuošė kvepalų reklaminės kampanijos nuotraukos.

Naujieji „Viktor & Rolf“ kvepalai, kuriuose vyrauja karamelės, mandarino, apelsino, persiko, jazmino ir kitų kvapų natos, kovą pasirodys prekinio ženklo butike Paryžiuje, „de Bijenkorf“ butike Olandijoje ir parduotuvėje „Selfriges“ Jungtinėje Karalystėje. Balandį šių kvepalų galės įsigyti ir Amerikos pirkėjai, jie bus pardavinėjami „Saks Fifth Avenue“. Manoma, kad šie kvepalai per pirmus prekybos metus „Viktor & Rolf“ atneš 54,8 mln. JAV dolerių pelną.

Pirmieji šio prekinio ženklo sukurti kvepalai „Flowerbomb“ prekyboje pasirodė 2005 metais ir tapo vieni iš populiariausių bei mėgstamiausių moterų kvepalų visame pasaulyje.

„Viktor & Rolf“ kolekcijos pristatymas / AFP/„Scanpix“ nuotr.