Viešbučių interjero idėjos, kurios tiks ir jūsų namuose

Dizainerės Monikos Juknienės intrerjeras 8 / Monikos Juknienės nuotr.
Dizainerės Monikos Juknienės intrerjeras 8 / Monikos Juknienės nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2017-08-25 17:01
AA

Viešbučiai, norėdami lankytojams sukurti išskirtinę bei patogią aplinką, investuoja į kūrybingus, išskirtinius interjerus bei technologijas, kurios svečiams sukuria kasdienio gyvenimo komfortą. „Dalį jų sprendimų galime pasiskolinti ir, pritaikę savo namuose, sukurti ypatingą atmosferą ir patogesnę kasdienybę“, – teigia interjero dizainerė Monika Juknienė.

Tamsios spalvos ne visuomet blogai

„Viešbutyje sienos gali būti išmuštos medžiaga ar specialia danga – namuose taip paprastai nedaroma. Danga su audinio tekstūra kambarį paverčia šiltesniu ir gilesniu – sienų dažai to negali suteikti. Neretai viešbučių sienos yra tamsesnių atspalvių nei namuose: anglies pilkumo, rašalo mėlynumo, sodrios žalios – jie sukuria netikėtą, dramatišką efektą ir tampa puikiu fonu baldų apmušalams, faktūroms ar meno kūriniams išryškinti.

Tamsiai mėlyname fone daiktai atrodo didingesni, mėlyna suteikia kilmingumo.

Tokius interjerus galime matyti viešbutyje William Niujorke, Le Roch Paryžiuje, Henrietta Londone, Soho House Berlyne bei kitur. Šią idėją galima pritaikyti ir namuose, pavyzdžiui, tamsiai mėlyname fone daiktai atrodo didingesni, be to, mėlyna suteikia kilmingumo“, – sako M. Juknienė.

Ji prisipažįsta mėgstanti aukštus, minkštu veliūru ar natūralia oda aptrauktus fotelius kaip Scandic Park Stokholme, Falkensteiner Bratislavoje ar Radisson Blu Scandinavia Kopenhagoje – atsisėdę juose tarsi paskęstame ir pasislepiame. Šią idėją taip pat galima pritaikyti namams.

Lietuvoje – permainų metas

Išskirtinius interjerus bei protingo būsto sistemas derinančio Vilniaus viešbučio „Artagonist“ vadovas Vilius Vaičekauskas teigia, kad nedidelių ir išskirtinių viešbučių skaičius auga.

„Svečiai net ir trumpos viešnagės metu nori kitokių patirčių ir pojūčių. Lietuvoje viešbučių vystymas ilgą laiką buvo sustojęs, tačiau dabar situacija pasikeitusi – vien per kelis artimiausius metus pas mus atsiras daugiau tarptautinių viešbučių tinklų, kurie atsineš savo unikalias patirtis, sprendimus ir pasiūlymus.“

Unikalus dizainas

„Dauguma viešbučių supranta, kad unikalus dizainas – būdas išsiskirti ir pritraukti lankytojus. Pavyzdžiui, Paryžiaus Hôtel La Maison Champs Elysées turi kambarį, kuriame ir sienos, ir grindys yra juodos, Climpton Gray Čikagoje man ypač patiko elegantiški interjerai su žydromis užuolaidomis, ryškus Idol Hotel Paryžiuje interjeras sukurtas muzikos motyvais, o Barcelo Torre Madride – žaismingas ir šviesus Art Deco stiliaus viešbutis, kuriame – beveik visos spalvų paletės spalvos.

Lietuvoje dauguma viešbučių interjerų – atsargūs, neutralūs, truputį nedrąsūs. Ateityje ir pas mus populiarės spalvingesni viešbučiai, pvz., pastelinių spalvų kaip Hotel Pastel Paryžiuje ir Eden Locke ar ryškesnių, pvz., naujas Stokholmo viešbutis Scandic Haymarket, taip pat Hotel Bienvenue ir Hotel Vernet Paryžiuje, Room Mate Giulia Milane, Casa Flora Venecijoje, No Mad Niujorke“, – teigia M. Juknienė.

Anot jos, pirmąjį įspūdį viešbutis kuria savo vestibiuliu, fojė bei registratūra, todėl pageidautina, kad jie būtų traukiantys akį bei kartu jaukūs. Taip pat ir mūsų namuose prieškambaris ir vaizdas tik įėjus į namus turi daryti įspūdį, mat jis reprezentuoja visus namus.

Kitas svarbus interjero elementas – meno kūriniai. Menas patraukia dėmesį, labiau nei bet kas kitas kuria nuotaiką.

Viešbučių interjeras (8 nuotr.)
+2