V.Baumilos kelionė po Vietnamą motociklais: atsidūrė policijos nuovadoje ir sumokėjo milijoną dongų

Vaido Baumilos kelionė po Vietnamą motociklu / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2022-11-27 18:50

Dainininkas Vaidas Baumila su draugų kompanija motociklais keliavo po Vietnamą. Sugrįžęs jis sutiko pasidalinti neišdildomais įspūdžiais su Žmonės.lt skaitytojais. Tiesa, kelionė neapsėjo be nemalonumų – vyrams teko atsidurti policijos nuovadoje. Vaidas atskleidė, už ką juos nubaudė.

Mintis keliauti į egzotiškąjį Vietnamą Vaidui Baumilai kilo visiškai spontaniškai. Jis, kaip teigė, tiesiog su draugais norėjo po šią šalį pavažinėti motociklais. Septynių draugų kompanija ten praleido 16 dienų.

„Išsinuomojome motociklus, sėdome ant jų ir važiavome per Rytinę pakrantę į viršų, iki pat Vietnamo vidurio. Aplankėme kelis skirtingus miestus, kaimelius, paplūdimius, jėgos aitvarų bazę Mui Ne mieste. Tiesiog turistavome. Leidomės ir į žygį kalnuose. Be to, aplankėme ir egzotines vietas, gražiausius krioklius“, – portalui Žmonės.lt pasakojo V.Baumila.

Vaido Baumilos kelionės po Vietnamą akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Didžiausią įspūdį jam paliko Dalato kalnų miestelis, kuriame praleido kelias dienas. Ten jį sužavėjo vienas dalykas, kuris nėra įprastas šioje šalyje.

„Patiko ten rasta netikėta švara, o kitur jos pasigedome. Daugumoje vietų yra betvarkė, vietnamiečiai nelabai myli ir vertina savo gamtą, jos nepuoselėja. O ten buvo švariau – atsivėrė gražūs vaizdai, ir oras buvo toks gaivesnis, vėsesnis“, – sakė pašnekovas.

Kad ir kaip buvo smagu grožėtis gamtos vaizdais ir justi ošiantį vėją ausyse, važiuojant motociklu, Vietnamas neapsėjo be iššūkių. Vaidui ir draugams teko atsidurti policijos nuovadoje už greičio viršijimą.

„Policininkai nuo savo motocikliuko su telefonu nufilmavo, kad mes viršijame greitį. Teko važiuoti į nuovadą. Bet gavome nuolaidą – nemokėjome visos sumos. Reikėjo sumokėti 2 milijonus Vietnamo dongų, bet išsisukome su milijonu. Mūsų pinigais tai yra 40 eurų.

Situacija buvo lyg kokiame teatre – jie šešiese aiškino, kaip mes blogai pasielgėme ir panašiai. O kai susimokėjome, patarė labai atsargiai važiuoti ir neviršyti greičio, pranešė, kad kelyje stovės policija“, – šypsojosi Vaidas.

Jeigu pagalvojote, kad vietnamiečiai yra tokie išmanūs ir savo telefonuose turi greičio matavimo programėles – suklydote. Kad Vaidas ir jo draugai viršija greitį, policininkai užfiksavo paprasčiausiai telefono kameromis. Filmavo savo spidometrą, sulygino savo greitį su jų ir tokiu būdu įrodė, kad greitis buvo viršytas.

Kiekviena kelionė svetur neapsieina be išskirtinių patiekalų ragavimo. Ši – ne išimtis. Vietname Vaidas paragavo ir to, ko nėra anksčiau valgęs. „Valgiau ryklienos file. Patiko. Gal priminė kažką panašaus į vištieną“, – neišsiplečiant sakė jis Žmonės.lt.

Vaido Baumilos kelionės po Vietnamą akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Keliaujantiems į Vietnamą, Vaidas pataria turėti grynųjų. Ten priimamos įvairios valiutos – ir doleriai. Be to – saugotis vandens, nes jis yra tikrai nešvarus, o mes nepripratę prie tos šalies mikrobų.

„Šiaip labai kažko vengti nereikia. Maistas itin skanus, ypač jų tradicinė makaronų sriuba „Fo“ ("Pho"), kuri niekada neatsibosta. Visi žmonės draugiški ir paslaugūs, nereikia bijoti, kad jie visada bando kažką parduoti. Reiktų nusiteikti betvarkei, kad ji per daug nenustebintų. Be abejo, vertėtų pasiskiepyti“, – patarė garsus dainininkas.

Nors atlikėjas šią šalį aplankė pirmą kartą, bet kalbėdamas pažadėjo, kad tikrai ne paskutinį, nes ateityje dar norėtų aplankyti Šiaurinį Vietnamą. Artimiausiu metu jis važiuos į Pietų Afrikos Respubliką. Ir ten leis laiką aktyviai, nes, kaip teigė, jį retai kada sutiksime paplūdimyje.

Vaido Baumilos kelionės po Vietnamą akimirkos:

Vaido Baumilos kelionė po Vietnamą (33 nuotr.)