Tvari kosmetika „Babor“ sukvietė įkvepiančias asmenybes įsimylėti savo odą

BABOR prekinio ženklo naujos linijos „Cleanformance“ pristatymas / Irmanto Gelūno / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Autorius: Projekto partnerio turinys
Publikuota: 2020-08-19 10:11
Laikas sau, sportas, sveikas maistas, tikri ir ilgi pokalbiai, mėgavimasis kasdieniniais dalykais, atradimo džiaugsmas, natūralumas ir, tiesiog, meilė akimirkai – šiandien taip gyvena ne viena žymi asmenybė, kurią sekame ir kuri įkvepia. Tvarios kosmetikos prekės ženklas BABOR antradienio vakarą sukvietė tokias įkvepiančias asmenybes naujos linijos „Cleanformance“ pristatymui.

Renginyje dalyvavo Ieva Mackevičienė, buvusi krepšininkė, o dabar TV laidų vedėja Dalia Belickaitė, Liepa Norkevičienė su vyru Evaldu, vizažo meistrės Ugnė Ežerinskaitė, Deimantė Kazėnaitė  ir Neringa Čiukinienė, mados fotografė Reda Mickevičiūtė, „Selfstation“ grožio studijos įkūrėja Jurgita Malakauskaitė.

„BABOR nesistengia įtikti ar tapti siekiamybe vien tik dėl prekės ženklo pavadinimo. Mes – už paprastumą, natūralumą ir tyrimais patikrintą kokybę, kurią gali turėti kiekvienas. Ne veltui jau trečia karta Vokietijoje kuria produktus, kurie labiausiai tinka nūdienos asmenybei. Labiau esam pagalbininkas siekiant tobulos odos be didelių pastangų. Ši, naujoji linija orientuota į „švarų grožį”, kurio esmė – natūraliai skaisti ir gyvybinga odos išvaizda“,  – į renginį susirinkusiems sakė „SPA BABOR Cosmetics“ vadovė Svetlana Pavlovskienė.

Kas įkvepia kitus žmones įkvepiančias asmenybes?

BABOR prekės ženklo Lietuvoje ambasadorė Ieva Mackevičienė paklausta, kas ją kasdieną įkvepia džiaugtis gyvenimu, nekalba apie knygas, keliones ar pamatytus filmus. Ieva atskleidžia itin paprastą tiesą – įkvėpimas jai yra ji pati. „Tik aš pati galiu susitarti su savimi ir ryžtis bet kokiems gyvenimo iššūkiams ar tiesiog, kad nebūtų rutinos, mėgautis gyvenimu“.

I.Mackevičienė atskleidžia, kad pirmuosius BABOR produktus pradėjo naudoti dar paauglystėje, kuomet pirmąsias odos priežiūros pamokas gavo iš savo mamos. „Mano tikslas, kad kuo daugiau žmonių atrastų BABOR. Man ši kokybė jau daugelį metų yra kasdieninė odos priežiūros palydovė“, – sako jau daugiau kaip penkiolika metų BABOR produktus naudojanti Ieva Mackevičienė.

 

BABOR prekinio ženklo naujos linijos „Cleanformance“ pristatymas / Irmanto Gelūno / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
BABOR prekinio ženklo naujos linijos „Cleanformance“ pristatymas / Irmanto Gelūno / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Simona Šikšniuvienė, daugelio socialiniuose tinkluose sekama dėl sporto atradimo ir ilgametės kelionės su juo, sako, kad būtent jis gamina laimės hormonus. „Aš esu užsikabinusi ant sporto. Nors ir pavargus, bet pasportavus – aš švyčiu. Per sportą tu gali susikurti koks tu nori būti. Nuoseklus sportavimas augina suvokimą, kad nenori šiukšlių į save. Kartu išsigrynina ir draugai, laisvalaikis, susikoncentruoji į tai, kaip nori gyventi. Taip natūraliai atsiranda ir grožio priemonės, kurias atsirenki pagal gyvenimo būdą. Man svarbu, kad tai būtu tvarus, švarus ir draugiškai aplinkai produktas, kuris padėtų išlikti jaunatviškai ir pamažu natūraliai pasitikti brandą“,  –  sako Simona Šikšniuvienė BABOR kosmetiką naudojanti ir su ja dirbanti jau ne vienerius metus.

„Gyvenu itin įdomiai ir aktyviai, bet dėl didelio tempo negaliu daug laiko skirti savo odos priežiūrai. O ja rūpintis noriu, tad savaime suprantamas dalykas tapo, jog vienas po kito mano vonios lentynėlėje ir kelioninėje kosmetinėje atsirado BABOR produktai. Vertinu šios kosmetikos naudojimo paprastumą ir akivaizdų efektą“, – dalinosi BABOR naujos linijos renginyje dalyvavusi renginių ir TV laidų vedėja Dalia Belickaitė.

BABOR prekinio ženklo naujos linijos „Cleanformance“ pristatymas / Irmanto Gelūno / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.
BABOR prekinio ženklo naujos linijos „Cleanformance“ pristatymas / Irmanto Gelūno / „ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Neatpažįstamai pasikeitusioje viešbučio „Countryard by Marriott“ restorano „SOLT Dining“ terasoje svečiai galėjo ne tik pasimėgauti specialiai šiam vakarui kurtais sveikuoliškais užkandžiais ir kokteiliais, bet ir skirti laiko sau – apsilankyti specialiai šiam renginiui įkurtame BABOR SPA.

Tvari vokiška kosmetika BABOR yra įkurta žinomo biochemiko Daktaro Michaelio Baboro 1956 metais, kompanija buvo tikslingai orientuota į inovacijas, todėl įsitvirtino profesionalios kosmetikos srityje. Lietuvoje BABOR SPA centrai yra įsikūrę Vilniuje ir Kaune, kuriuose galima ne tik įsigyti produkcijos, bet ir pasimėgauti profesionaliomis veido odos priežiūros procedūromis.

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.

Naujausi straipsniai