Trys lengvi ir sveiki patiekalai vakarienei

Gaminant maistą / Fotolia nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-01-27 17:16
Vakare, šiukštu, geriau nepersivalgyti ir nepiktnaudžiauti itin kaloringais patiekalais. Tačiau po dienos darbų norisi pasilepinti skaniu ir sveiku maistu. Jūsų stalui – trys lengvi receptai!

Brokolių troškinys

Fotolia nuotr.
Fotolia nuotr.

Jums reikės: didelio brokolio, 2 morkų, 2 svogūnų, 1 l daržovių sultinio, 50 g tarkuoto parmezano, 3 šaukštų grietinės, šaukštelio džiovintų bazilikų, druskos, pipirų.

* Brokolius nuplaukite ir padalinkite žiedynėliais. Morkas nuskuskite, supjaustykite griežinėliais. Svogūnus susmulkinkite. Morkas ir svogūnus sudėkite į sultinį ir virkite apie 10 min. Tada sudėkite brokolius ir viską troškinkite dar 10 minučių.

* Troškinį pasūdykite ir paskaninkite pipirais, įmaišykite grietinę, suberkite džiovintus bazilikus.

* Tiekdami troškinį pabarstykite parmezanu.

Morkų sriuba

Fotolia nuotr.
Fotolia nuotr.

Jums reikės: 3 morkų, po ½ litro pieno ir vandens, 2 šaukštų manų kruopų, ryšulėlio petražolių, druskos pagal skonį.

* Morkas nuskuskite ir supjaustykite nedideliais gabalėliais. Sudėkite į puodą, užpilkite vandeniu, pasūdykite ir virkite, kol morkos suminkštės. Tada sutrinkite elektriniu maišytuvu.

* Į sriubą visą laiką maišydami berkite manus. Pavirkite dar 5 minutes, tada supilkite pieną.

* Išvirusią sriubą gardinkite smulkiai pjaustytomis petražolėmis.

Žuvis su daržovėmis

Fotolia nuotr.
Fotolia nuotr.

Jums reikės: 2 vidutinio dydžio (iki 1 kg) žuvų, 1 nedidelės cukinijos, 4 pomidorų, sultinio kubelio, šaukšto sviesto, žiupsnelio druskos, maltų juodųjų pipirų, kelių šaukštų smulkintų petražolių.

* Pomidorus nuplikykite ir nulupkite. Tada supjaustykite griežinėliais.

* Cukiniją nulupkite ir supjaustykite plonais griežinėliais.

* Gilią skardą ištepkite sviestu, sudėkite pusę daržovių, ant jų nuvalytas žuvis. Viską pasūdykite, pagardinkite pipirais, sudėkite likusias daržoves. Supilkite stiklinėje karšto vandens ištirpdytą sultinio kubelį.

* Patiekalą troškinkite apie 30 min. iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Apibarstykite prieskoniniais žalumynais.

Ji24.lt

Naujausi straipsniai