Tobulo gyvenimo įvaizdžio kūrimo laikais Beata Tiškevič ragina: „Nustokime kopijuoti kitus“

Beata Tiškevič/Organizatorių nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-09-30 14:27
Šiais tobulo gyvenimo įvaizdžio kūrimo laikais, tampa drąsu išsiskirti, nepaisyti nusistovėjusių visuomenės normų ar elgtis ir mąstyti kitaip nei iš tavęs tikimasi. Tačiau rašytoja, aktorė ir platformos „Nebegėda“ įkūrėja Beata Tiškevič neabejoja, kad geriau išdrįsti būti unikaliam ir kurti naujas madas nei aklai stebėti ir kopijuoti kitų gyvenimus.

„Kiekvienas iš mūsų turime pasirinkimą: arba sekti jau sukurtomis tendencijomis ir gyvenimo modeliais, arba kurti savus. Aš pasirinkau klausyti savęs ir kurti naujus trendus – tai nėra lengva, tačiau kartu tai įkvepia, išlaisvina ir suteikia vidinio pasitenkinimo“, – sakė konferencijoje „Full Digital“ šia tema kalbėsianti B. Tiškevič.

Baimė būti su savimi

Beata pastebi, kad žmonės pastaruoju metu per daug dėmesio skiria savo išorinio įvaizdžio socialiniuose tinkluose kūrimui, tačiau pamiršta arba net nemoka geriau pažinti savo vidinio pasaulio.

„Pabūti su pačiu savimi ir savo mintimis nėra lengva – daug paprasčiau pabėgti į „Instagramą“, nusipirkti dar vieną naują daiktą ar nueiti vakarienės į madingą restoraną. Tačiau gyvenimas kopijuojant ir sekant kitus, man atrodo, kaip apvogtas gyvenimas. Taip nekuriame nieko naujo ir tik atkartojame kitų praeitį“, – mintimis dalijosi B. Tiškevič.

Anot jos, sąmoningas gyvenimas ir unikalių idėjų sukūrimas yra prieinami kiekvienam: tereikia daugiau laiko skirti savianalizei bei sumažinti tą laiką, kuris skiriamas kasdieniam naršymui telefone.

Laužyti taisykles

B. Tiškevič nuomone, visuomet yra geriau išrasti kažką naujo nei rinktis saugumą ir kartoti tą patį, ką jau darė kiti – tai galioja ne tik pavieniams asmenims, bet ir verslui ar prekių ženklams.

„Kartu su kolegomis vystydami projektą „Nebegėda“, susiduriame ir su stereotipais, ir su negatyvu, ir su visuomenėje įsisenėjusiomis nuostatomis. Kalbame visiems aktualia ir itin žmogiška seksualumo tema, kurią kai kurie žmonės iki šiol laiko tabu klausimu. Stengtis tai pakeisti – didelis iššūkis, bet mes jį priėmėme. O įkvepia būtent šilti atsiliepimai ir teigiamos reakcijos, kurių sulaukiame daug daugiau nei pasipiktinimo“, – pasakojo B. Tiškevič.

Pašnekovė pritaria, kad būti pirmajam ir skleisti naujas idėjas visuomet yra rizikinga – gali pasirodyti kaip paskutinis kvailys, gali nepavykti. 

„Jei atidžiau pažiūrėsite į tai, kas vyksta socialiniuose tinkluose, suprasite, kad labiausiai trendina ne trendai. Žmonės išsiilgo tikrumo, asmeniškumo, to, su kuo gali susitapatinti, o ne to, ko darosi pavydu“, – sakė B. Tiškevič.

Kasdieniai įpročiai, kurie įkvepia

Anot B. Tiškevič, kiekvienas, norintis sukurti kažką unikalaus, visų pirma įkvėpimo turėtų ieškoti savyje.

„Augti ir tobulėti padeda ir tokie paprasti dalykai, kaip pasivaikščiojimas, meilė ir laikas sau, rytinė meditacija, mažesnis vartojimas, emocinė sveikata, fizinis aktyvumas ar dėmesingas, nuoširdus darbas. Labai svarbu neperdegti ir gyventi darnoje tiek su savimi, tiek su savo aplinka“, – sako B. Tiškevič.

Pasak pašnekovės, didelis tempas, negatyvios emocijos ar neaktualios žinutės labai išvargina, todėl reikia išmokti atsiriboti ir atsirinkti tai, kas tinka tau – taupyti laiką ir paskirstyti savo dėmesį tam, kas išties praturtina ir įkvepia.

Be B. Tiškevič, konferencijoje „Full digital“ savo patirtimi dalinsis žurnalistas, laidų vedėjas ir rašytojas Andrius Tapinas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, SEB Baltijos šalių skaitmeninės rinkodaros ir automatizavimo vadovas Algimantas Padegimas, „Idea Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, prekės ženklo „KILIG“ vadovė Ieva Semaškienė ir kiti savo srities specialistai.

„Full digital“ konferencija įvyks šių metų spalio 29 d. parodų ir kongresų centre „Litexpo“.

Naujausi straipsniai