Tenerifėje poilsiavusi Ineta Puzaraitė: „Turėjome smagią tradiciją – vaikinai kasdien ruošdavo pusryčius, o merginos vakarienę“

Ineta Puzaraitė Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.
2013-07-15 13:57

Vasara – darbymetis atlikėjams, todėl grupės „Studentės“ narė Ineta Puzaraitė, vos ištaikiusi kelias laisvas dienas, nusprendė ištrūkti iš Lietuvos ir paatostogauti. I.Puzaraitė su būreliu draugų savaitei išskrido į saulėtąją Tenerifę, kur mėgavosi šilta saule, puikiais paplūdimiais ir skaniu maistu.

„Vykti į Tenerifę pasirinkome atsitiktinai. Iš tikrųjų su drauge planavome keliauti pailsėti į Siciliją, jau buvome beveik nusipirkusios bilietus. Tada netikėtai susisiekiau su vienu savo draugu, kuris tomis pačiomis dienomis planavo atostogas Tenerifėje. Jis pasiūlė vykti kartu. Pagalvojau – didesnė kompanija nepamaišys, o ir atostogų vieta man nebuvo labai svarbi. Svarbiausia pats faktas, kad tai – atostogos, todėl išvykau ten“, – portalui Žmonės.lt pasakojo atlikėja.

Ineta teigė, nesigailinti nuvykusi į šią salą ir būtent su šia draugų kompanija, mat jie prisidėjo, kad šios atostogos virstų tobulomis. „Geresnės kompanijos atostogoms turbūt nepavyktų surasti, visi tapome kone šeima“, – geru žodžiu minėjo draugus I.Puzaraitė.

Inetos Puzaraitės atostogos Tenerifėje (27 nuotr.)

Gyvenimas ant vandenyno kranto

Inetos Puzaraitės atostogos Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.

Ineta su draugais įsikūrė viloje ant vandenyno kranto. „Vieta, kurioje buvome apsistoję, tikrai nuostabi, todėl visus savo vakarus leidome terasoje. Sėdėjome, grožėjomės vaizdu, vakarieniavome. Labai smagią tradiciją turėjome: kiekvieną dieną vaikinai gamindavo pusryčius, o merginos vakarienę“, – prisiminimais dalijosi I.Puzaraitė. Dienas grupelė leido įvairiai: važinėjosi po kalnus, gulėdavo paplūdimyje arba prie baseino, apsilankė vandens parke, prie ugnikalnio.

Kaip tikino Ineta, veiksmo tikrai netrūko, nes kiekvieną dieną susiplanuodavo vis kitaip. Vieną vakarą lietuviai neatsispyrė pagundai ir smalsumui pasižiūrėti, kaip linksminasi vietinis jaunimas, todėl išėjo pasižvalgyti po naktinius klubus.

Lietus Tenerifėje

I.Puzaraitė džiaugėsi, kad jiems pasitaikė labai geras oras, nuolatos švietė saulė, o oro temperatūra pakildavo iki 28 laipsnių šilumos. „Tenerifėje labai retai lyja, tačiau kaip mano draugas sakė, mes buvome to reto įvykio liudininkai, mat iš dangaus iškrito keli lašiukai lietaus. Asmeniškai aš pajaučiau du (juokėsi), o tai jau buvo galima pavadinti lietumi“, – gero ūpo nestokojo atlikėja.

„Maistas per daug manęs nenustebino, kažko neįprasto mes ir neieškojome. Man svarbiausia šį kartą buvo pailsėti, todėl nesukau sau galvos, kad ją nors naujo išmėginčiau ar paragaučiau. Viskas kas vyko, vyko savaime. O gyventojai kaip ir visur kitur užsienyje išsiskyrė savo šiluma, gera nuotaika, nusiteikimu. Smagu kai matai, jog žmonės moka džiaugtis ir paprastais dalykais, ką Lietuvoje retai gali pamatyti“, – apie maistą ir vietinius pasakojo Ineta.

Šokiai paryčiais

Nė viena kelionė nevyksta be kuriozų, juokingų istorijų, kurios yra prisimenamos praėjus dar ne vieniems metams po kelionės. Ši Inetos kelionė ne išimtis. „Vieną vakarą itin anksti nuėjome miegoti. Vienas draugas pabudo 4 valandą ryto, prikėlė mus visus ir nusivedė į vietinę diskoteką, kurioje renkasi tik ispanai. Buvo labai juokinga ir gana kvaila, vis dar žiovaudami nuėjome ir pradėjome šokti. Grįžome labai gerai nusiteikę“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Ineta.

Paklausta, ar dar kartą sugrįžtų į Tenerifę, I.Puzaraitė neabejojo, kad dar ne kartą. „Labiausiai man patiko Tenerifės klimatas, gamta. Ten tikrai yra ką pamatyti, bet norintys aplankyti ir viską apžiūrėti, turėtų rinktis ilgesnę kelionės trukmę nei savaitė. Savaitė yra per trumpas laikas norint  ir pailsėti, ir pakeliauti po salą“, – teigė atlikėja.

Vos Ineta grįžo į Lietuvą, jai teko pamiegoti kelias valandas ir mergina išvyko koncertuoti į pajūrį. „Taip ir bėga visa vasara, blaškausi po Lietuvą, koncertuoju, o dar prie viso to ir dirbu kitą darbą“, – teigė I.Puzaraitė.

Inetos Puzaraitės atostogos Tenerifėje / Asmeninio albumo nuotr.