Švietėjišką kampaniją „Raudona suknelė“ vainikavo iškilmingas vakaras

„Raudonos suknelės“ iškilmingas vakaras / I. Gelūno / „Žmonės Foto“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-06-08 20:08
Šeštadienio vakarą Vilniaus senamiestį užtvindė spalvų karalienė raudona: „Kempinski Hotel Cathedral Square“ vyko tarptautinės švietėjiškos kampanijos, skirtos moterų širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai, „Raudona suknelė“ šių metų finalinis GALA vakaras, kurio nepraleido daugiau nei šimtas šventiškai pasipuošusių garbių svečių, tarp kurių ir prezidentas V. Adamkus bei būrys garsiausių šalies kardiologų.

2012 metais Lietuvos širdies asociacija, bendradarbiaudama su Pasauline Širdies Federacija, prisijungė prie tarptautinės kampanijos „Go red for women“, kuri Lietuvoje „pakrikštyta“ „Raudonos suknelės“ vardu. Būtent raudona suknelė kampanijos simboliu pasirinkta neveltui – juk tai universalus moterų sveikatos, gyvybės bei dinamiškumo simbolis, o šiuo atveju – ir raudonas aliarmo signalas. 

Pasirodo, jog Lietuvoje, palyginti su senosiomis Europos valstybėmis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta du kartus daugiau moterų, tad pirmasis žingsnis, norint apsaugoti jas ir sumažinti riziką, – informuoti apie grėsmę sveikatai bei mokyti, kad imtis priemonių reikia jau nuo pat jaunystės. Kasmet Širdies asociacija problematikai skiria vis daugiau dėmesio, tad birželio 8-osios vakarą kartu su projekto ambasadorėmis ir kitais moterų gyvybėms neabejingais svečiais rinkosi į šių metų kampaniją vainikuojančią šventinę vakarienę. 

„Raudonos suknelės“ iškilmingas vakaras / I. Gelūno / „Žmonės Foto“ nuotr.
„Raudonos suknelės“ iškilmingas vakaras / I. Gelūno / „Žmonės Foto“ nuotr.

Atvykusius, į „Flower Couture by Mantas Petruškevičius“ dekoruotą viešbučio vestibiulį, pasitiko keturi dizainerio Juozo Statkevičiaus raudonomis suknelėmis bei italų aukštosios juvelyrikos namų „Utopia Jewelry“ „I am Diamond“ deimantų ir brangakmenių juvelyriniais dirbiniais pasidabinę modeliai, kurie svečius kvietė vaišintis putojančiais gėrimais bei širdį simbolizuojančiomis, prisirpusiomis braškėmis.

Vėliau, prieš prasmingas kalbas, gurmanišką vakarienę bei gyvos muzikos kokteilį, svečių laukė unikali, renginio partnerių, prancūzų farmacijos kompanijos „Servier“ inicijuota galimybė čia pat pasimatuoti kraujospūdį bei įsisamžinti momentinių nuotraukų fotobūdelėje. „Servier“ drauge su Tarptautine hipertenzijos draugija, globaliu mastu vykdo socialinę iniciatyvą „Because I say so“. Šios iniciatyvos tikslas atkreipti žmonių dėmesį į aukšto kraujo spaudimo, dar vadinamo hipertenzija, prevenciją. Tačiau svečių laukė ne tik galimybė pasitikrinti sveikatą, bet ir įspūdinga programa: šventinį vakarą atidarė populiari dainininkė Monika Marija, sudainavusi savo „eurovizinę“ dainą „Light on“, kuri, pasak vakaro vedėjos Gabrielės Martirosianaitės, puikiai atspindėjo kampanijos misiją: nešti gyvybę ir šviesą.

Rūpintis sveikata ragino ir garbės svečias, „širdžių prezidentu“ tituluojamas, Jo Ekscelencija, Valdas Adamkus. Na, o visiems atvykusiems dėkojo bei su ligų problematika išsamiai supažindino Širdies asociacijos direktorė, docentė Sigita Glaveckaitė bei VUL „Santaros“ klinikų Širdies ir kraujagyslių ligų klinikos vedėjas, gydytojas kardiologas prof. hab. med. m. dr. akad. Aleksandras Laucevičius.

„Raudonos suknelės“ iškilmingas vakaras / I. Gelūno / „Žmonės Foto“ nuotr.
„Raudonos suknelės“ iškilmingas vakaras / I. Gelūno / „Žmonės Foto“ nuotr.

Šių metų kampanijos „Raudona suknelė“ finalinio vakaro metu pristatyti ir šiemet kampanijos sklaidai nuveikti darbai, tarp kurių didelio atgarsio sulaukusi socialinė akcija „Raudona suknelė ant paspirtukų“ bei projekto bičiulio, garsaus šalies dizainerio Edidijaus Rainio suknelių paroda miesto stiliaus centre „Europa“. Tiesa, Egidijaus raudonomis suknelėmis tą vakarą dabinosi ne viena vakaro viešnia. Damas puošė ir projekto draugių Jolantos Talaikytės bei Dianos Ročienės parduotuvės „Semper Femina“ stilingos eilutės.

Žinoma, prie kampanijos prisidėję svečiai sulaukė renginio partnerių dovanų: jau ne vienerius metus grožio rinkoje besipuikuojati lietuviška kosmetika, iš kitų gamintojų išsiskirianti prabangia išvaizda, inovatyvumu ir kokybe „Driu Beauty“ įteikė „protingos“ kosmetikos, kurioje naudojamos moksliniais tyrimais patvirtintos medžiagos, produktus. Na, o keletas „ant laimingųjų kėdžių“ prisėdusių džiaugėsi partnerių „Kempinski Hotel Cathedral Square“, „Semper Femina“, „Maria Galland“, „Gerot Lannach“ įsteigtais prizais bei Širdies asociacijos inicijuota širdies patikra.

Vakaro metu, šventės dalyviai taip pat gėrėjosi gyva muzika – savo dainomis džiugino Erica Jennings, Jonas Sakalauskas, Agnė Sabulytė, Monika Marija, Petras Daunys, o „Tango teatras“ surengė žadą atimantį šokio pasirodymą. Maža to, prieš Petro su grupe koncertą, svečiai sulaukė ypatingos staigmenos – unikalių, tamsoje šviečiančių ir apsiverčiančių dailininko Valerijaus Šatunovo paveiklų šou.

Renginio organizatoriai „Next level“ neslepia, jog be gausybės rėmėjų tokio įspūdingo vakaro išties nebūtų pavykę surengti, tad dėkoja visiems bičiuliams bei partneriams, tarp kurių: viena iš pirmaujančių privačių terapijos ir chirurgijos ligoninių Lietuvoje „Baltijos Amerikos klinika“ bei tarptautinė, Baltijos šalyse lyderiaujanti vaistų gamybos įmonė, gaminanti vaistus, skirtus širdies-kraujagyslių, vėžio ir centrinės nervų sistemos susirgimams gydyti „Grindeks“. Na, o renginių organizavimo įmonės „Next level“ vadovė bei viena iš kampanijos ambasadorių Rasa Arlauskienė visas moteris dar kartą ragina nepaskęsti kasdieniuose reikaluose, reguliariai tikrintis savo sveikatą bei priminti mamai, dukrai, draugei, kolegei ar artimai draugei padaryti tą patį. Na, o vyrus – neapleisti juos mylinčių moterų širdžių. 

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai