Šventinis įvaizdis: balansas tarp saikingumo ir glamūro

Šventinis įvaizdis
Šventinis įvaizdis
Šaltinis: Žmonės
2018-12-13 08:53
AA

„Sutinkant Naujuosius ar Kalėdinio vakarėlio metu svarbu jaustis jaunatviškai ir žaismingai. Rinkitės tik tokį drabužį, kuris išryškins visus jūsų privalumus ir dar suteiks papildomo žavesio,“ – pataria dizainerė Sandra Mockutė-Cicėnė, viena iš kūrybinio dueto „Lu.eL“ įkūrėjų.

Vilnietės, prekės ženklo „Lu.eL“ įkūrėjos Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė pristato naujausią kapsulinę kolekciją „Delighted“. Šios kolekcijos fotosesijai pozavo populiari tinklaraštininkė bei visažistė Kamilė Kanapeckaitė.

Remiantis naujausiomis mados tendencijomis ir modernaus komforto kryptimi autorės sukūrė prabangią, šventėms tinkančią, tačiau ir itin praktišką kolekciją. „Tai – balansas tarp saikingumo ir glamūro, – sako Jelena Vainorė. – Šioje kolekcijoje persipina prabanga, elegancija ir modernumas“.

Šventinis įvaizdis\Marijos Kablytės nuotr.

Kolekcijoje „Delighted“ vyrauja sodrių spalvų kombinacijos, išskirtinės detalės bei formos. Įdomu tai, kad šioje kolekcijoje autorės naudojo naūralų ir inovatyvų audinį – kupro. Kupro: kas tai yra? Tai – 100 proc. perdirbta medvilnė, jaukiai prisiliečianti prie kūno. „Tai – tvarus aplinkai audinys, dar kitaip vadinamas „šlapiu šilku“, nes išsiskiria lengvu blizgesiu“, – paaiškina S. Mockutė-Cicėnė ir pabrėžia, jog kupro pasižymi dar ir mažu glamžumu. Dizainerė neslepia, jog neretai būtent audinio kokybė suteikia drabužiui išskirtinumo, o jį vilkinčiai moteriai – elegancijos ir pasitikėjimo savimi.

„Šiandien gyvenimo tempas tiesiog sukasi kosminiu greičiu: dalykinis susitikimas ryte, po pietų – projekto aptarimas kitame mieste ar net šalyje, vakare – verslo partnerių vakarėlis ar spektaklio premjera... Būtent tokiu tempu ir sukasi šių laikų moters gyvenimas. Todėl mes savo klientėms visada siūlome rinktis patogumą, praktiškumą, kokybę bei, žinoma, išskirtinumą“, – sako J. Vainorė, pabrėžianti, jog jos drauge su Sandra kuriamų drabužių esmė: universalumas ir galimybė lengvai derinti tarpusavyje.

Šventinis įvaizdis\Marijos Kablytės nuotr.

Jau aštuonioliktus metus gyvuojantis mados prekės ženklas „Lu.eL“ yra žinomas dėl nepriekaištingos kokybės, nuolatos ieškomo subtilaus kompromiso tarp asimetrijos, elegancijos bei sportinio stiliaus elementų.

Šį šaltąjį sezoną kūrėjos pristato ir dar vieną kolekcija „Lofty“, išsiskiriančią modernumu ir jaukumu.

„Lu.eL“ įkūrėjos Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė pristato naujausią kapsulinę kolekciją (11 nuotr.)
+5