Susituokė šokėja R.Krivickaitė ir smuikininkas K.Keller: šventė Vilniuje, Maldyvai ir 7 deimantų žiedas

Rūtos Krivickaitės ir Kristupo Keller povestuvinė kelionė į Maldyvus / Asmeninio albumo nuotr.
Paulina Taškutė, 15min
Šaltinis: Žmonės
2022-01-28 08:24

Tango teatro šokėjos Rūtos Krivickaitės ir smuiko virtuozo Kristupo Keller istorija yra tokia pat aistringa kaip šis argentinietiškas šokis. Lemtingų sutapimų suvesta pora savo meilę augino iki svarbiausio žingsnio – vestuvių. Santuokos įžadais R.Krivickaitė ir K.Keller pažymėjo metų pabaigą, o po ceremonijos džiaugtis vienas kitu išvyko į egzotiškuosius Maldyvus.

Atrodo, tarsi viskas šioje poroje plaukia pasroviui – sava vaga, nieko neskubinant ir neforsuojant. Dabar Vilniaus tango teatro šokėja Rūta ir smuikininkas Kristupas jau džiaugiasi žmonos bei vyro statusu, o visai neseniai viskas prasidėjo nuo aistringo argentinietiško tango.

Išgirdę poros istoriją, dauguma vienbalsiai sutiktų, kad šiuos du žmonės suvedė likimas. Prieš dvejus metus, kai šokėja grįžo iš Argentinos, smuikininkas tuo pat metu nusprendė gyvenimą užsienyje iškeisti į gimtinę ir persikraustė atgal į Lietuvą.

Pora vienas kitą sutiko tango šou, po kurio Kristupas ėmėsi iniciatyvos ir pirmasis parašė Rūtai romantišką žinutę.

„Tai nebuvo banalus tekstas, Kristupas ypatingai sudėliojo jame žodžius ir man paliko neapsakomai didelį įspūdį“, – šypsodamasi apie pažinties pradžią 15min pasakojo R.Krivickaitė.

Šokėją, kurios didžiąją gyvenimo dalį užima tango, sužavėjo Kristupo požiūris į šį šokį. Vyras teigė, kad jis neapsiriboja vien muzika ar daina, pasako kur kas daugiau apie žmogų. Tokio paties požiūrio laikosi ir Rūta.

„Kai manęs paklausia, kokia publika ateina pasižiūrėti tango, aš įvardinu ją kaip kultūringą, išsilavinusią, brandžią, mėgstančią naujoves, iššūkius, nusimanančią kultūroje bei mene“, – sakė pašnekovė.

Po tokio trumpo pokalbio socialiniuose tinkluose užgimus simpatijai, smuikininkas pakvietė šokėją kavos. Rūtai buvo smalsu, kaip vyras dėstys savo mintis realybėje, nes žinutės, anot moters, toli gražu neatspindi asmenybės. Tačiau ir realus pokalbis jos nenuvylė.

„Paskui prasidėjo karantinas, tačiau vienas kito nepaleidome. Nuo pirmos pažinties dienos pradėjome susitikinėti, vis kažkur eidavome. Žinoma, trukdė ribojimai, bet, kaip ir kiti lietuviai, sugalvodavome savų pramogų“, – 15min pasakojo tango šokėja.

Tiesa, pašnekovė sako nežinanti, kaip viskas būtų susiklostę, jei lemtingas susitikimas kavos nebūtų įvykęs prieš karantiną. Tiek Rūta, tiek Kristupas vertina gyvą pokalbį ir realų kontaktą, o į susirašinėjimo draugus, anot moters, Kristupas nepretendavo.

„Kitokių iššūkių mūsų poroje nebuvo. Dažnai kalbamės, analizuojame santykį, vienos ir kitos pusės jausmus. Jei vienam kas nors netinka, manome, kad reikia tai išsakyti, ieškoti kompromisų. Bet mums jų net nereikia rasti, nes nuomonės visada sutampa“, – šypsojosi R.Krivickaitė.

Didelis vienas kito palaikymas – dar vienas svarbus šios poros gerų santykių receptas. Rūta pasakojo jaučianti vyro rūpestį, kai ji sukasi tango šokių aikštelėje, tokio pačio užtarimo sulaukia ir Kristupas, pasirodęs koncertuose.

„O, kai turime laisvo laiko, aš visada pasikviečiu Kristupą į teatrą, šiek tiek pašokame, pasimokiname tango pradmenų. Žinoma, tai nevyksta itin dažnai, bet jei turime jėgų, visada tą laiką išnaudojame šiai pramogai“, – apie poros pomėgius 15min pasakojo Rūta.

Neilgai trukus, pora iš tiesų suprato, kad yra skirti vienas kitam, o tai įtvirtino – sužadėtuvės. Tiesa, poilsio Trakuose metu, prieš pasiperšant šokėja pasakojo nesupratusi apie tokį vyro ketinimą, tačiau, kad kažkas ne taip, išdavė pasikeitęs Kristupo elgesys.

„Dienos metu jaučiau, kad jis keistas, lyg nesavas. Labai daug kartų pasiteiravau jo ar viskas gerai, bet, kadangi buvo karšta, lankėmės spa procedūrose, sakė, kad jaučia nuovargį. Pagalvojau, tikrai žmogus pavargęs, o aš dabar prie jo lendu“, – juokėsi Rūta.

Vakarienės metu pašnekovė prisiminė sulaukusi iš mylimojo klausimo apie laiką, praleistą kartu. Tai, anot jos, buvo jau ne pirmas kartas, kai Kristupas to teiravosi, todėl po jo sekęs kitas vyro žingsnis buvo, atrodo, natūralus ir jau šiek tiek lauktas.

„Jis išsitraukė žiedą, – šypsojosi pasakodama Rūta. – Iš pradžių pagalvojau, kad tai auskarai, nes turime savą požiūrį į vestuves, manome, kad tai nėra reikšminga, labiau formalumas, juk Lietuvoje neturime partnerystės įstatymo, o viso ko esmė – santykis, pagarba vienas kitam. Todėl ir pagalvojau, kad tai šiaip man skirta dovana.

Tačiau pamačiau žiedą. buvo labai jautru, gražu, jis pasakė, kad galiu ne iš karto atsakyti, pagalvoti. Bet aš, žinoma, sutikau. Tai buvo labai graži akimirka, kuri atmintyje išliks ilgam.“

Sakoma, kad moterys turi labai gerą nuojautą, ji neapgavo ir Rūtos, kuri širdies gilumoje nujautė, kad vieną dieną akimirka, kai Kristupas priklaups ant kelio, ateis.

„Tokios mintys sukosi galvoje, nes naršant kompiuteryje man rodė sužadėtuvių žiedų reklamas. Prisiminiau, kad kažkada ieškojau papuošalų ir buvau juos pasižiūrėjusi, bet pagalvojau, nejaugi taip ilgai rodo. Tuomet mąsčiau, galbūt Kristupas kažką žiūri, bet vėl tas mintis kažkaip nuvydavau. Vėliau vyras sakė, kad matė reklamas, jos jį labai erzino, bandė išjungti, bet nepavyko“, – juokėsi prisiminusi Rūta.

Rūtos Krivickaitės ir Kristupo Keller vestuvės Vilniuje / Pauliaus Peleckio nuotr.

Santykiai reikalauja progreso – negali 10 metų vaikščioti į pasimatymus

Apie vestuves, nors ir turi savo nuomonę, Rūta ir Kristupas vos tik susitikę sutarė, kad santykiai negali stovėti vietoje. Anot tango šokėjos, jie turi kažkuria linkme progresuoti.

„Mūsų supratimu, galbūt reikėtų kartu apsigyventi, toliau palaipsniui, natūralu, seka santuoka, vaikai. Tai labai svarbūs dalykai. Juk priešingu atveju, gali 10 metų vaikščioti į pasimatymus. Lygiai taip pat mums buvo aišku, kad viskas mūsų santykiuose puikiai dėliojasi, tad kodėl nesusituokus“, – kalbėjo R.Krivickaitė.

Po tokio, atrodo, bendro sutarimo, gruodžio 31 diena Rūtai ir Kristupui įgijo dar vieną reikšmę – judviejų pasižadėjimą mylėti vienas kitą iki gyvenimo pabaigos. Tai, anot pašnekovės, simbolinė data, tuo pačiu reiškianti senų metų užbaigimą, naujų pradžią.

Rūtos Krivickaitės ir Kristupo Keller vestuvės Vilniuje (12 nuotr.)

„Tik metrikacijai neteikėme daug reikšmės, bendru sutarimu nusprendėme, kad apsirengsime gražiai, estetiškai, pasiderinę tarpusavyje. Taigi, mano suknelė buvo juoda, išsiskyriau iš minios, – juokėsi Rūta. – Tai – labai elegantiška spalva. Pamenu, tą dieną turėjau dar du tango pasirodymus, Kristupas koncertą, todėl tik pasirašėme dokumentus ir išlėkėme kiekvienas į savo repeticiją. Atsiminimui liko labai smagi emocija.“

Po dienos jaunieji išvyko į Maldyvus, kur turėjo įvykti dar viena ceremonija, tačiau iškilo nenumatytų iššūkių. Sutuoktiniai sužinojo, kad santuoka, kuri bus sudaryta salose, bus negaliojanti dėl jose išpažįstamos kitokios religijos.

„Kai kam priimtina kelti trijų dienų šventę su daugybe žmonių, iš kurių pusės nepažįsti. Mes norėjome vestuvių tik sau, o atsižvelgiant į tą visą kalėdinį maratoną, vylėmės išskristi kur šilta, todėl pasirinkome Maldyvus. Nors ceremonijos iškelti čia nepavyko, šią dieną vis dėlto nusprendėme įsiamžinti“, – 15min pasakojo Rūta.

Išsirinkę Maldyvų salą, kurioje apsistos, jaunavedžiai pradėjo domėtis vestuvinės fotosesijos galimybėmis. Praleidę ne vieną valandą internete, sužinojo, kad fotografą galima užsisakyti per viešbutį, tai iš dalies palengvino planavimą, tačiau iššūkių kilo laukiant atsakymo.

„Vėliau gavome labai abstraktų laišką, kuriame minėta, kad penkias mūsų viešnagės dienas kurią nors vieną iš jų fotosesiją padaryti pavyktų. Toks neapibrėžtumas šiek tiek gąsdino“, – prisiminė Rūta.

Kai atvyko į Maldyvus, paaiškėjo visi atsakymai į poros klausimus. Šokėja pasakojo nežinanti visų niuansų, tačiau užsakytas fotografas, norėjo, kad diena būtų giedra. Net ir fotosesijos metu, kai atplaukdavo debesys, Rūta su Kristupu turėdavo kiek luktelėti tam, kad nuotraukos nebūtų tamsios.

„Pamenu, patvirtinome fotosesiją ketvirtadienį, bet vėliau ją nukėlėme į penktadienį. Atsibudome 8.30 val., kad saulė būtų kuo aukščiau. Toks fotografo pageidavimas mums buvo šiek tiek nesuprantamas, kėlė abejonę ar tikrai fotosesija įvyks, nes maldyviečiai – pietiečių kultūros žmonės, jie niekur neskuba, galvoja, kad viską padarys rytoj“, – juokėsi pasakodama R.Krivickaitė.

Vestuvines akimirkas jaunieji įamžino nuvykę į privačią, maždaug 20-ties kvadratinių metrų salą. Naktį pakilus vandens lygiui, ji užliejama, todėl pradingsta. Rūta ir Kristupas nusprendė, kad tai ir bus judviejų ypatinga vieta, kurioje jie norėtų įsiamžinti.

„Bijojome tik, kad šiame sausumos lopinėlyje bus atvykusi speciali turistų ekskursija. Klausėme fotografo ar su jais nesusidursime, tačiau jis mus nuramino ir patikino, kad panašių vietų yra ne viena, todėl pamačius žmones, nuvyksime prie kitos salos“, – kelionės akimirkas prisiminė moteris.

Atostogų metu pora išbandė ir kitas aktyvias veiklas – nardymo centre išsilaikė licenziją, todėl susipažino su povandeniniu Maldyvų pasauliu, plaukiojo su delfinais bei tyrinėjo salą, kurioje buvo apsistoję.

Aštuoni, santykių amžinybę simbolizuojantys deimantai

Ypatinga ne tik pažintis, vestuvės, bet ir santuoką įamžinę poros vestuviniai žiedai. Kartu jiedu nusprendė nesirinkti tradicinių žiedų, anot Rūtos, masyvūs papuošalai jai atrodo neestetiški ir neskoningi, todėl norėjosi kažko lengvo ir gražaus.

„Mūsų žiedai – skirtingi, bet ir suderinti. Aš pasirinkau balto aukso žiedą su septyniais deimantais. O pas mano vyras, kadangi yra smuikininkas, jaučia kiekvieną papuošalo gramą, todėl jo ranką papuošė lengvas, geltonas ir balto aukso žiedas“, – 15min sakė Rūta.

Tiesa, Kristupas savo išrinktajai siūlė inkrustuoti į žiedą 8 deimantus, reiškiančius begalybę, santykių nenutrūkstamumą, bet šios minties Rūta atsisakė.

„Pasirinkau 7, o ant sužadėtuvių žiedo yra dar vienas deimantas, tuomet bendrai ir turime begalybės ženklą“, – šypsojosi tango šokėja.

Neseniai šiuos vestuvinius žiedus sumainiusi šeima jau pasikalba ir apie dar vieną tolimesnį santykių etapą – vaikus. Vis dėlto kol kas, anot Rūtos, jų reikės dar palaukti dėl asmeninių profesinių tikslų.

„Dar noriu sudalyvauti pasaulio čempionate, o tuomet jau bus galima kalbėti apie vaikus. Žvelgiant iš dabartinės perspektyvos, mudviejų santykiuose viskas dėliojasi laiptelis po laiptelio, subalansuotas, taigi, manau, šis klausimas bus taip pat atsakytas laiku ir vietoje“, – šypsojosi R.Krivickaitė.

Fotogalerija:

Rūtos Krivickaitės ir Kristupo Keller povestuvinė kelionė į Maldyvus (76 nuotr.)