„Suitsupply“ pristatė 2018-ųjų rudens/žiemos kolekciją: subūrė stilingus vyrus

„Suitsupply“ pristatė 2018-ųjų rudens/žiemos kolekciją
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-09-26 21:52
Trečiadienio vakaras šį kartą skirtas madai. Stilingi vyrai sugužėjo į naujosios „Suitsupply“ kolekcijos pristatymą. Renginyje apsilankė ir garsūs, puikiai pažįstami Lietuvos pramogų pasaulio vyrai ir jų damos.

Vakarą stilingoje aplinkoje leido aktorius Audrius Bružas, iliuzonistas Mantas Wizard, renginių vedėjas Jogaila Morkūnas. Su bičiuliais pabendrauti progos nepraleido ir retai viešumoje matomas futbolininkas Deividas Šemberas. 

Naujojoje rudens/žiemos kolekcijoje „Suitsupply“ akcentuoja įvairovę. Šis prekės ženklas žinomas ne vien dėl sugebėjimo prisitaikyti, bet ir dėl individualaus gyvenimo būdo ir savito kostiumo stiliaus populiarinimo, tad parduotuvėje gausu visko, ko gali reikėti vyrui, norinčiam atrodyti klasiškai.

„Suitsupply“ pristatė 2018-ųjų rudens/žiemos kolekciją / Irmanto Gelūno nuotr.
„Suitsupply“ pristatė 2018-ųjų rudens/žiemos kolekciją / Irmanto Gelūno nuotr.

„Suitsupply“ šiandien dėvi tie vyrai, kurie mėgsta idealiai tinkančius, priglundančius kostiumus. Tai šiuolaikiniai vyrai, tokie pat skirtingi kaip ir jų pomėgiai, religinės pažiūros, kiti tikėjimo objektai, atsiduria „Suitsupply“ naujosios kolekcijos epicentre. Tarp ryškiausių „Suitsupply“ 2018 m. rudens/žiemos kolekcijos kostiumų – elegantiškas trijų dalių žąsies kojelės rašto mėlyno audinio kostiumas ir smaragdo žalumo dvieilis, atnaujintais plačiais smailiais atlapais.

Kolekcijos universalumas stebimas ir puikiai pasiūtuose lauko drabužiuose: tai ir šviesiai rudas itališkos vilnos „bomber“ stiliaus švarkas, ir prigesintos rožinės spalvos šukuotos kašmyro vilnos paltas. Šio sezono kasdienai skirtiems drabužiams puošnumo suteikia ryškios tekstūros velvetas, tačiau jie išlieka lengvi ir pralaidūs orui.

„Suitsupply“ pristatė 2018-ųjų rudens/žiemos kolekciją
„Suitsupply“ pristatė 2018-ųjų rudens/žiemos kolekciją

Pramonėje, kurioje dominuoja „greitoji mada“, o meistriškumas sparčiai nyksta, „Suitsupply“ siūlo pranašesnį variantą, nes visada skiria reikiamą dėmesį detalėms ir kokybei. Dėl to bendrovė sulaukė pagyrų iš tokių leidinių kaip „GQ“ ir „Esquire“, o ypatinga žinia tapo tai, kad „Wall Street Journal“ akloje apklausoje 600 JAV dolerių vertės „Suitsupply“ kostiumas atsidūrė pirmoje vietoje šalia 3 600 JAV dolerių vertės „Armani“ kostiumo.

„Suitsupply“ įkūrėjas Fokke de Jong bendrovę įkūrė 2000 m., 2006 Vilniuje buvo atidaryta pirmoji parduotuvė už Nyderlandų ribų, o 2018 m. duris atvėrė jau 100-oji „Suitsupply“ parduotuvė. Savo gaminiais bendrovė prekiauja Milane, Londone, Ciūriche, Amsterdame, Niujorke, Toronte, Šanchajuje, Singapūre ir Honkonge. „Suitsupply“ ne tik plečia savo fizinių parduotuvių tinklą, tačiau yra įsitvirtinusi ir internetinėje erdvėje, kas jai padeda skleisti savitą stilių ir aukščiausio lygio aptarnavimą visame pasaulyje.

Žmonės.lt

Temos:

Mada Stilius

Naujausi straipsniai