Stiliaus prieskoniai miesto amazonėms: „Lidl“ mados kolekciją jau pamėgo ir žinomos lietuvės

Heidi Klum, Gintarė Gurevičiūtė ir Ieva Mackevičienė / „Lidl“
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-09-14 13:14
Lietuviškas ruduo – tamsių spalvų ir nekrintančių į akis siluetų metas? Tikrai ne! Naujasis karjeros iššūkių, koncertų ir vakarėlių sezonas tiesiog prašosi žaismės ir išradingumo. Būtent tokia yra drabužių kolekcija „Heidi and the City“ („Heidi ir miestas“), supermodelio Heidi Klum sukurta „Lidl“ prekybos tinklui ir parduotuvėse pasirodysianti ateinantį pirmadienį, rugsėjo 18-ąją.

Miesto gyventoja nuo ryto turi būti pasiruošusi ir verslo susitikimui, ir susibėgti su draugėmis ar eiti į pasimatymą su Juo, o penktadienį – į vakarėlį su kolegomis. Laimei, šių dienų mada tapo tokia universali, kad su tais pačiais drabužiais galima puikiai atrodyti ir darbe, ir po jo. Tereikia garderobą formuoti taip, kad rūbai būtų lengvai ir universaliai derinami tarpusavyje.

Naujoji riboto leidimo kolekcija – kaip tik tokia. Joje dominuoja klasikinio kirpimo švarkai, sijonai, palaidinės, yra ir striukių, paltų, džinsų, aukštakulnių. Kiekvieno drabužio siūlomos kelios versijos: palyginkime pieštuko formos sijoną iš lygaus juodo audinio, margintą leopardo kailio raštu ir pasiūtą iš blizgios medžiagos. Kitos kolekcijos spalvos – skaisčiai mėlyna, konjako ruda, žvyneliais siuvinėta juoda.

„Lidl“
„Lidl“

Nesvarbu, kurią iš jų rinktumėtės: mada, anot dizainerės, turi būti prieinama kiekvienai. Drabužių dydžiai – 34–44, avalynės – 36–41, o kainos prasideda nuo 6,99 euro.

„Lidl“ moteriškų drabužių prekės ženklą „Esmara“ ant šių gaminių pakuočių papildo grakštus užrašas „By Heidi Klum“.

Jį pamatysite dar ne kartą – vokiškas prekybos tinklas ir viena garsiausių pasaulyje vokiečių plėtoja ilgalaikę partnerystę.

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose

Naujausi straipsniai