Specialiai „ART Vilnius“ sukurtas MOPA – menamas parfumerijos meno muziejus

Specialiai „ART Vilnius“ aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“ sukūrė MOPA  – menamą parfumerijos meno muziejų / Norbert Tukaj nuotr.
Specialiai „ART Vilnius“ aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“ sukūrė MOPA – menamą parfumerijos meno muziejų / Norbert Tukaj nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-06-10 21:28
AA

Specialiai parodai „ART Vilnius“ aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“ sukūrė MOPA (Museum of Perfume Art) – menamą parfumerijos meno muziejų. Ekspozicijoje žongliruojama ateities, dabarties ir praeitis priešpriešomis.

Lankydamiesi MOPA, žiūrovai nusikelia į 2085 metus ir išvysta „Future Artefacts“ parodą, kurioje eksponuojami neva XXI pirmosios pusės įvairiose Vilniaus vietose vykusių kasinėjimų metu rasti su parfumerijos tinklu „Crème de la Crème“ susiję radiniai.

Specialiai „ART Vilnius“ aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“ sukūrė MOPA – menamą parfumerijos meno muziejų / Norbert Tukaj nuotr.

Artefaktai parodoje pateikiami kaip neva rasti „kadaise veikusio prekybos centro „Panorama“ vietoje statant olimpinį stadioną, kuriame 2080 m. vyko vasaros olimpinės žaidynės, bei Didžiojoje g. 28 – anksčiau čia buvo „Helios“ pastatas, o dabar veikia Europos kriptovaliutų centras“.

MOPA pavadinimas – tai ironiška aliuzija į šiuolaikinių meno muziejų trumpinius: MOMA, MUMOK, MOCAK ir t. t.

MOPA „muziejaus“ eksponatai – specialiomis technikomis susendintas dabartinis „Crème de la Crème“ aukštosios parfumerijos asortimentas, darbuotojų drabužiai, daiktai, reklamos žurnaluose. Įvairūs sendinimo būdai leido išgauti archeologinių radinių įspūdį.

Labai svarbi koncepcijos dalis – „muziejiniai“ eksponatų aprašymai, parengti menotyros ir archeologijos sričiai būdingu kalbos stiliumi su įmantriomis formuluotėmis ir terminais.

Ypatingą vietą ekspozicijoje užima Pauliaus Juškos triptikas, vaizduojantis „garsią Mažosios Lietuvos gražuolę Beatričę Ramašauskaitę“. Meno kūriniuose matomi dabartiniai, jau kultiniais tapę „Crème de la Crème“ parfumerijos šedevrai. Paulius Juška šį darbų ciklą „Crème de la Crème“ užsakymu tapė beveik dvejus metus. Tapytojo klasikinė tapybos maniera, statiškos, ramios kompozicijos – tarsi priešnuodis varginančiam šiandienos tempui.

Menas ir prabangos ženklų kūryba neabejotinai turi tas pačias ištakas.

Didžiausios pasaulio prabangos įmonės steigia muziejus ir aktyviai dalyvauja meno pasaulyje – tai ir „Fondazione Prada“ Milane, „Fondation Louis Vuitton“ modernaus meno muziejus Bulonės miške, „Fondation Cartier pour l'art contemporain“ Paryžiuje ir kt.

Specialiai „ART Vilnius“ aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“ sukūrė MOPA – menamą parfumerijos meno muziejų / Norbert Tukaj nuotr.

„Crème de la Crème“ jau antrus metus dalyvauja parodoje „ART Vilnius“, o šiais metais tapo ir ypatingai svarbių svečių zonos kūrėju ir rėmėju.

Komanda didžiuojasi galėdama kūrybiškai prisidėti prie geriausios modernaus meno parodos Baltijos šalyse bei gilinti prabangos prekių ženklų ir meno pasaulio bendrystę.

Paroda vyksta „Crème de la Crème“ VIP Lounge, kurio interjerą sukūrė studijos AKTA architektė Dovilė Piekytė.

Visi baldai ir įranga buvo sukurti specialiai „ART Vilnius 2018“.

Garbūs svečiai vaišinami „R. Legras Grand Cru Blanc de Blanc“ šampanu, pagamintu specialiai „Crème de la Crème“.

Specialiai „ART Vilnius“ aukštosios parfumerijos tinklas „Crème de la Crème“ sukūrė MOPA – menamą parfumerijos meno muziejų (11 nuotr.)
+5

Aukštosios parfumerijos „Creme de la Creme“ ženklo vakaras (78 nuotr.)
+72