Šokėja Justina Žemaitytė-Gaučienė su vyru Tadu medų kopinėjo egzotiškuose Karibuose

2014-11-13 13:29

Birželį susituokę šokėja Justina Žemaitytė-Gaučienė ir veterinarijos gydytojas Tadas Gaučas ką tik grįžo iš medaus mėnesio Karibų salose. Dvi savaites pora lepinosi egzotiškų kraštų teikiamais malonumais ir kasdien iš naujo vienas kitam užgimstančiais jausmais, o savo kelionės įspūdžiais dalijasi su Žmonės.lt skaitytojais.

Apie Justinos ir Tado Gaučų vestuves skaitykite čia. Į povestuvinę kelionę pora išvyko tik prabėgus keturiems mėnesiams po tuoktuvių – sako, Lietuvoje būta geros vasaros, todėl į šiltus kraštus traukti norėjosi tada, kai čia orai subjurs.

Medaus mėnesio teikiamais malonumais Gaučų šeimyna lepinosi ištisas dvi savaites. „Iš Paryžiaus nuskridome į St Maartin salą, iš kurios keliavome į kitas salas. Aplankėm Antigua & Barbuda, St. Kits, St. Lucia,  St.Vincent & Grenadines salas, Tobago Kays salas, Grenada, Barbadosas, British Virgin Islands. Keliavome vietiniais skrydžiais arba laivais. Kelionė buvo labai aktyvi, fiziškai gan nelenva, bet įspūdžių parsivežėme daug ir visokių. Stengėmės pamatyti kuo daugiau, tad keliavome iš salos į salą, neužsibuvome vienoje vietoje“, – Žmonės.lt pasakojo J.Žemaitytė-Gaučienė.

Justinos Žemaitytės-Gaučienės medaus mėnuo Karibuose (18 nuotr.)

Karibų salose abu jaunavedžiai lankėsi pirmą kartą. Kadangi anksčiau ten nebuvo, tai nuomonė, kur keliauti po vestuvių, lengvai sutapo.

J.Žemaitytė-Gaučienė pasakoja kelionės metu ginkdie nenorėjusi vien tik gulėti paplūdimyje ir stengtis kuo smarkiau įdegti. Priešingai: pora norėjo kuo daugiau pamatyti ir patirti, kartais dėl to tekdavo ir pavargti. „Keliavome, maudėmės, nardėme, kaitavome, bendravome su žmonėmis“, – vardija šokėja.

Abu su vyru jiedu ypač mėgsta kaituoti. Pasakoja, kad kaitavo ir per medaus mėnesį, tačiau tam skyrė tik vieną dieną. „Ne to ten važiavome. Žinoma, labai patiko – nauji įspūdžiai. Kaitavimas vis kitoje vietoje visada skiriasi. Vanduo, oras, vėjas visur skirtingi“, – paaiškino Justina.

Justinos ir Tado Gaučų medaus mėnuo Karibuose / Asmeninio albumo nuotr.

Per dvi kelionės savaites jaunavedžiai spėjo šiek tiek susipažinti ir su vietos kultūra: „Susipažinome su vietiniais žmonėmis, pamatėme, kaip jie gyvena, ką įprastai veikia, kuo užsiima, ką valgo, kaip rengiasi, šukuojasi, kaip šoka ir kokią muziką klauso. Vietiniai gyvena labai atsipalaidavę, nesuka galvos dėl dalykų kurie mums atrodo reikšmingi. Mėgstamiausia jų frazė – „Atsipalaiduok, juk čia Karibai“. Neturi jie nei laivų, nei tikslių vietinių skrydžių grafikų. Ir šiaip nelabai suka galvą dėl ateities. Tačiau pasirodė labai draugiški ir nuoširdūs žmonės.“

Tačiau Karibų salos pateisino ne visus jaunavedžių lūkesčius. „Gal šiek tiek nusivylėme jų virtuve. Ypač didesnėse salose jaučiasi didelė amerikietiškos virtuvės įtaka. Vienoje saloje gyvenome pas vietinius žmones, kurie priima turistus, tad jie vaišino tikrai skaniu vietiniu maistu. Bet dauguma maitinimo įstaigų ten nepersistengia“, – tikino J.Žemaitytė-Gaučienė.

Visą savo medaus mėnesį pora vadina vienu dideliu nuotykiu, o paklausta apie galimus nesusipratimus kelionės metu Justina tik nusišypso: čia juk kaip pažiūrėsi – vienam nesusipratimas, o kitam nuotykis.

„Buvo tokių situacijų, kad atvyksti į salą, į vietą, kurioje nakvosi, ir tavęs nepriima. Tada ieškai vietos, kur apsistoti nakvynei. Vietinių skrydžių ir laivų grafikai taip pat pas juos sunkiai egzistuoja. Nesvarbu, kad turi bilietą ir ant jo nurodytas tikslus išvykimo ir atvykimo laikas. Jis gali koreguotis ne tik kelioms valandoms, bet dienai. Laiku praktiškai niekas nevyksta“, – pasakoja šokėja.

Justinos ir Tado Gaučų medaus mėnuo Karibuose / Asmeninio albumo nuotr.

Namo į Lietuvą Justina ir Tadas grįžo netuščiomis: parsivežė po magnetuką iš kiekvienos aplankytos salos. Sako, papildys namuose turimą iš skirtingų vietovių atvežtų magnetų kolekciją.

Ir nors dažnai sakoma, kad per medaus mėnesį jaunavedžiai vienas kitą pamilsta iš naujo, Justina tik šypsosi: ji ir Tadas vienas kitą įsimyli naujai kiekvieną rytą, ir visai nesvarbu, medaus mėnuo tai ar tiesiog kasdienybė. „Savaitgalis Nidoje taip pat gali buti pavadintas medaus mėnesiu, ir jis bus toks pats nepakartojamas“, – svarsto Justina.