Socialinius tinklus užkariavusi „Viktor & Rolf“ suknelių kolekcija: kokia žinutė siunčiama pasauliui?

„Viktor & Rolf“ suknelių kolekcija / „Scanpix“ nuotr.
„Viktor & Rolf“ suknelių kolekcija / „Scanpix“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2019-01-25 08:54
AA

Paryžius vis dar švenčia! Jame vyksta kone laukiamiausias mados ir stiliaus mylėtojų renginys – Paryžiaus 2019 metų pavasario ir vasaros aukštosios mados savaitė. Savo kolekcijas jau pristatė tokie grandai, kaip „Dior“, „Chanel“ bei „Giwenchy“.

Tačiau daugiausia dėmesio sulaukė visai ne didieji mados namai, o „Viktor & Rolf“, kurie su savo suknelių kolekcija šiemet tapo labiausiai aptarinėjami socialiniuose tinkluose.

Dizaineriai Viktoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas, kurių vardais ir yra pavadinti mados namai, susirinkusiems pristatė net 34 įspūdingus suknelių modelius. Vaizdas išties atimantis žadą!

„Viktor & Rolf“ suknelių kolekcija / „Scanpix“ nuotr.

Didžiulės, pūstos ir įvairiausiais užrašais rėkiančios suknelės negalėjo likti nepastebėtos. Trečiadienį šios suknelės užliejo „Instagram'ą“, kurioje kiekvienas kalbėjo, kurios suknelės užrašas geriausiai apibūdina juos pačius.

Užrašai provuokantys ir patiksiantys ne kiekvienam: „Eik po velnių“, „Nesu drovi, tiesiog tu man nepatinki“, „Patikėk, aš melagė“, „Atleisk, kad vėluoju, nenorėjau ateiti“, „Prašau nefotografuoti“.

Kiekviena suknelė neša socialinę žinutę, kurioje užsimenama apie susvetimėjusį ir socialiniams tinklams priklausantį mūsų dabartinį pasaulį.

„Viktor & Rolf“ suknelių kolekcija (32 nuotr.)
+26