„Social Media Fest2019“ išrinkti metų nuomonių formuotojai ir tinklalaidės

Verslo centre „Green Hall 2“ įvyko Socialinių tinklų atradimų festivalis „Social Media Fest 2019“/Irmanto Gelūno/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-11-22 20:28
Tradicinio kasmetinio socialinių tinklų festivalio „Social Media Fest 2019“ metu išrinkti geriausi metų influenceriai, iniciatyvos ir tinklalaidės. Kandidatus į septynias nominacijas pasiūlė komisija, sudaryta iš 14 komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų ekspertų, o kiekvienos nominacijos laimėtojus tris savaites vykusio balsavimo metu išrinko socialinių tinklų vartotojai.

Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė ir „Metų mylimiausiu“ bei „Metų ambasadoriumi“ tapęs fotografas bei modelis Naglis Bierancas-Naglimantas.

Susumavus visus rezultatus nominacijoje „Metų atradimas“ pirmąją vietą laimėjo socialinių tinklų žvaigždė Paulius Mykolaitis (Paul de Miko).

„Metų mylimiausio“ titulą laimėjo fotografas ir modelis N. Bierancas, kuris taip pat pelnė ir „Metų ambasadoriaus“ titulą už sėkmingą bendradarbiavimą su LIDL ir „Huawei“.

Verslo centre „Green Hall 2“ įvyko Socialinių tinklų atradimų festivalis „Social Media Fest 2019“/Irmanto Gelūno/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Verslo centre „Green Hall 2“ įvyko Socialinių tinklų atradimų festivalis „Social Media Fest 2019“/Irmanto Gelūno/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

„Metų Youtuber'io“ titulą pelnė Oskaras Ridikas su kanalu „Oskaras TV“.

„Metų iniciatyva“ paskelbtas portalas ir podcastas „Nebegėda“.

„Metų Incognito“ geriausiais išrinktas socialinio tinklo „Facebook“ politinių bei socialinių temų satyrikai „Valstybinis Tautos Frontas“.

Geriausia „Metų tinklalaide“ išrinkta komedijos turinį kurianti tinklalaidė „Pralaužk vieną šaltą”.

Verslo centre „Green Hall 2“ įvyko Socialinių tinklų atradimų festivalis „Social Media Fest 2019“/Irmanto Gelūno/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Verslo centre „Green Hall 2“ įvyko Socialinių tinklų atradimų festivalis „Social Media Fest 2019“/Irmanto Gelūno/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Pretendentus į skirtingas nominacijas atrinko profesionalų komisija, sudaryta iš 14 skirtingų žiniasklaidos priemonių žurnalistų, ekspertų iš Kauno technologijų universiteto, Vilniaus kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA).  

Festivalis „Social Media Fest 2019“ su šūkiu „Out Of The Bubbles“ taip pat ieškojo atsakymų, kokie socialinių medijų burbulai formuojami skirtingose auditorijose, kaip prekių ženklams gauti naudos iš socialinių tinklų ir kokias naujienas tinklai skelbs kitais metais.

Naujausi straipsniai