„Snapchat“ susimovė: pasiūlė pliaukštelėti Rihannai arba trenkti Chrisui Brownui

Rihanna / Vida Press nuotr.
Rihanna / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-03-16 20:37
AA

„Snapchat“ visiškai susimovė – paleido interaktyvią reklamą, kurioje klausiama, ką vartotojas mieliau padarytų – pliaukštelėtų Rihannai ar trenktų Chrisui Brownui (jos buvusiam vaikinui, su kuriuo mergina prieš kelerius metus išsiskyrė po to, kai jis Rihanną žiauriai sumušė).

Šia smurto artimoje aplinkoje istorija išmanioji aplikacija pasinaudojo kaip būdu žaidime „Would You Rather“ („Ką pasirinktum“) pritraukti daugiau vartotojų arba paskatinti juos dažniau naudotis „Snapchat“.

„Snapchat“ reklama
„Snapchat“ reklama

Kaip „BBC News“ mėgino paaiškinti „Snapchat“ atstovas, tai buvo sistemos klaida, ir ji pažeidžia bendrovės reklamos nuostatus. „Mes nedelsdami pašalinome reklamą praėjusį savaitgalį, kai tik apie tai sužinojome.“

Visos reklamos prieš paleidžiant turi būti patvirtintos – ir ne vieno žmogaus, todėl sakyti, kad taip nutiko netyčia ar dėl kompiuterių kaltės, negalima.

Taigi šis pasiteisinimas neįtikino dainininkės, kuri savo instagrame šią savaitę sukritikavo kompaniją. Rihanna pareiškė, kad nuo dabar tai nėra jos mėgstamiausia programėlė.

„Bet aš tik stengiuosi suvokti, koks buvo tikslas viso šio jovalo! Norėčiau tai ignoruoti, bet jūs nesate tokie kvaili! Jūs leidžiate pinigus, norėdami animuoti kažką, kas sugėdintų smurto artimoje aplinkoje aukas, ir padarėte iš to juokelį!!! Tai nėra susiję su mano asmeninėmis emocijomis, nes aš stipriai jų nejaučiu... bet su visomis moterimis, vaikais ir vyrais, kurie buvo smurto artimoje aplinkoje aukomis, ir ypač tuos, kurie dar nesusitvarkė su tuo... Jūs mus nuvylėte! Gėda jums. Meskite savo atsiprašymą lauk“, – rašė atlikėja.

Kompanija mėgina pasimokyti iš šios istorijos – darbuotojai bus apmokyti apie smurtą artimoje aplinkoje ir tai, kad negalima to niekaip afišuoti programėlėje.

Kalbama, kad kompanija dėl šios reklamos jau patyrė milžiniškų nuostolių, kai nemažai pasipiktinusių vartotojų išsitrynė šią programėlę, dėl to krito „Snapchat“ akcijų vertė.