Slapta kamera parodė, kaip dažnai žmonės spokso į nepažįstamų moterų krūtis

Eksperimento dalyvė su rožine liemenėle / Stop kadras
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2014-10-01 18:27
Spalis – kovos su krūties vėžiu mėnuo, tad šia proga bendrovė „Nestlé Fitness“ sukūrė socialinę reklamą, skatinančią moteris reguliariai tikrintis savo sveikatą.

Savo idėją „Nestlé Fitness“ įgyvendino originaliu būdu – nuspręsta pasitelkti slaptą kamerą ir pažiūrėti, kaip dažnai aplinkiniai žiūri į moters krūtinę.

Į miestą išsiųsta patraukli moteris vilkėjo pilką švarkelį, pro kurį matėsi rožinė liemenėlė. Prie jos krūtų lygyje buvo įtaisyta slapta kamera. Ji visa dieną fiksavo, kaip dažnai nepažįstami žmonės užmeta akį į patrauklios moters krūtis.

Suskaičiuota, kad net 37 atsitiktiniai praeiviai (tarp jų tiek vyrai, tiek moterys) bent sekundei buvo įsmeigę akis į moters krūtis.

Reklamos moralas toks: kiekvieną dieną moters krūtis apžiūrinėja dešimtys žmonių, o jas reguliariai apsižiūrėti turėtų ir pati moteris.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai