Skubančias miesto stileivas vilios nauja „nuo galvos iki kojų“ parduotuvė

Susivienijusių prekės ženklų parduotuvės atidarymas / Irmanto Gelūno nuotr.
Susivienijusių prekės ženklų parduotuvės atidarymas / Irmanto Gelūno nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2019-01-23 22:04
AA

Trečiadienio vakarą prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ sostinės stileivos patyrė pasaulyje itin vertinamo apsipirkimo „viskas viename“ malonumą – čia duris atvėrė pirmoji jėgas suvienijusių prekės ženklų „Doppio Shoes“, „D.EFECT“, „JNBY“ ir „Fielmann“ parduotuvė.

Atidarymo progą išskirtinių prekės ženklų naujovėmis domėjosi verslininkė Liucina Rimgailė su vyru Tadu Rimgaila, TV prodiuserė Goda Skačkauskaitė-Jokubaitienė su vyru Andriumi, dainininkė Dovilė Filmanavičiūtė-Miss Sheep, renginių organizatorė Teresa Ulozienė, sportininkas Ramūnas Vyšniauskas ir kiti žinomi veidai.

Savo energija aplinkinius užkrečianti dainininkė bei skaitmeninės rinkodaros specialistė Dovilė Filmanavičiūtė nepraleido progos ir papildyti savo spintą.

„Mano gyvenimo būdas pats diktuoja apsipirkimo galimybes ir įpročius. Neslėpsiu, mano vizitinė kortelė – išskirtiniai batai. Tačiau vis dažniau save pagaunu, kad laiko įdomaus įvaizdžio kūrimui, lakstant po įvairiausias parduotuves skirtinguose miesto galuose aš tikrai neturiu. O jei ir turiu, norisi jį skirti savo malonumui“, - mintimis dalinosi Dovilė.

„Ši idėja, suburti visus kiečiausius į vieną vietą – geriausia, kas nutiko mano spintai ir mano laiko planavimo knygelei. Jau turiu porą porų „Doppio Shoes“ batų, negalėjau iš čia išeiti nepričiupusi trečiųjų“, - juokėsi D.Filmanavičiūtė, savo spintą papildžiusi pavasarinėmis naujienomis.

Mados tendencijų prognozuotoja, analitikė Marija Palaikytė neslėpė susižavėjimo: „Sužinojusi apie šį projektą likau maloniai nustebinta. Juk pirkėjas galės susikurti visą įvaizdį nuo galvos iki kojų vienoje erdvėje! Taip pat džiugu, jog čia įsikūrė lietuviškos mados ambasada. Aš esu didelė D.EFECT gerbėja. Man artima jų saikingo vartojimo filosofija. Labai imponuoja savitas, unikalus dizainas bei nepriekaištinga kokybė. Neįtikėtina, jog tai lietuvės dizainerės Eglės Žiemytės kūryba, kuri atliepia visas aktualiausias mados tendencijas, tačiau tuo pat metu išlieka ištikima savo stilistikai.“ - pasakojo Marija Palaikytė.

Kad naujosios parduotuvės idėją padiktavo aplinkos aktualijos, pabrėžė ir prekybos bei laisvalaikio centro „Panorama“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.

„Kartu su pasauliu besikeičiantys mūsų klientų įpročiai patys padiktavo tokios koncepcijos parduotuvės gimimą – kai laikas yra tapęs svarbiausia vertybe, nėra nieko patogesnio kaip galimybė apsipirkti nuo galvos iki kojų vienoje vietoje“, - sakė Birutė Kalanovaitė.

„Prekės ženklus šiam projektui rinkomės pagal savą filosofiją, kuri išskiria mus lietuviškoje rinkoje. „Panoramos“ klientas – reiklus miestietis, kuriam kokybė ir išskirtinumas yra didžiausios vertybės, kai reikia rinktis savo stiliaus atributus“, - pridūrė ji.

Apie unikalią ketveriukę, laukiančią vilniečių ir miesto svečių su net pačiais išrankiausiais poreikiais, galima pasakoti daug ir turiningai.

Galbūt mažiau Lietuvoje girdėti, tačiau jau spėję užkariauti stileivų širdis – „Doppio Shoes“.

Jie moko nebijoti savo kūrybiškumo ir siūlo aukščiausios kokybės rankų darbo batus.

„Sako, kad batai pasakoja juos avėjusio žmogaus istoriją. Stiliaus, pasitikėjimo, pasiektų tikslų, o gal kvailio kelionės nuotykio istoriją. Mes būsime su tavimi tiek, kiek truksi rašydamas savo gyvenimo romaną“, - tokia filosofija su avalynės gerbėjais dalinasi originalus ispanų prekės ženklas.

„Doppio Shoes“ modeliai – limituoti, pasakojantys ilgametes batsiuvių šeimos tradicijas. Tai ne ta kompanija, kuri gali girtis masine gamyba ar cheminių medžiagų naudojimu, stengiantis išgauti greitą rezultatą.

Lietuvoje puikiai pažįstamas ir mylimas, vienas įdomiausių mūsų šalies prekinių ženklų „D.EFECT“ užburia savo išskirtiniu braižu ir modernumu. Tvarymas, intelektas, kokybė ir nenuobodus estetinis pateikimas – tai pagrindinės savybės, kuriomis „D.EFECT“ vadovaujasi jau gerą dešimtmetį.

Dar vieni rinkos naujokai „JNBY“ tiesiog kviečia būti savimi ir nenusigręžti nuo savo natūralumo, mėgautis tuo, kad galime būti matomi, atpažįstami ir saviti. Rytietišku minimalizmu išsiskiriantys „JNBY“ drabužiai neabejotinai turi savo veidą, formą, pribloškiančią architektūrišką konstrukcija.

Geriausiųjų kvartetą papildo „Fielmann“ optika, kurioje rasite madingiausias naujienas už itin patrauklias kainas.

Ji naujojoje parduotuvėje prisijungs prie originaliųjų trijulės ir neabejotinai ras daugybę galimybių užbaigti lankytojų svajonėse susikurtus stiliaus paveikslus. 

Susivienijusių prekės ženklų parduotuvės atidarymas (43 nuotr.)
+37
Temos: