Skaitytojo tema: per papildomą prekybą parduoti neegzistuojantys bilietai į Robbie Williamso koncertą

 Robbie Williamso koncertinio turo akimirka / „Scanpix“ nuotr.
Robbie Williamso koncertinio turo akimirka / „Scanpix“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2015-04-02 09:54
AA

Redakcija sulaukė skaitytojo laiško. Jis aktualus tiems, kurie prieš dvi savaites pirko bilietus į Robbie Williamso koncertą Kaune, kai kovo 18 dieną buvo paskelbta papildoma jų prekyba. Anonimu panoręs likti skaitytojas tikisi, kad informacija apie tai, kad buvo parduoti pasidubliavę, todėl negaliojantys, bilietai, pravers tiems, kurie retai tikrina asmeninį paštą, o iki koncerto Kaune liko vos kelios dienos.

Skaitytojo laiškas:

Ši informacija nėra viešai skelbiama ir ją elektroniniu paštu gavo tik tie pirkėjai, kurie įsigijo bilietus per papildomą prekybą kovo 18d.

Keista, kad toks patikimas puslapis kaip bilietupasaulis.lt apie sistemos klaidas ir susidubliavusius bilietus praneša el. paštu likus 4 dienoms iki koncerto. Įdomu, kiek žmonių neperskaitys laiškų ir, atvykę iš kitų miestų į koncertą, sužinos, kad jų bilietai negalioja.

Toliau skaitytojas cituoja iš „Bilietų pasaulio“ gautą laišką:

Laba diena,
Apgailestaujame įvykus sistemos klaidai, prekyboje pasirodė jau parduotos vietos į Robbie Williams koncertą 102 ir 103 sektoriuose. Pinigai už įsigytus bilietus bus grąžinti į sąskaitą iš kurios įsigijote bilietus.  Išskirtinai tik jums suteikiame galimybę pasikeisti bilietus į stovimos kategorijos ir atgauti bilietų vertės skirtumą. Dėl norimo bilietų keitimo prašome kreiptis simonas@bilietupasaulis.lt arba info@bilietupasaulis.lt.

Situaciją pakomentavo UAB „Bilietų Pasaulis“ pardavimų vadovas Simonas Sudaras:

„Įvykus nedidelei „Ticketpro“ sistemos klaidai, dėl didžiulio pirkėjų antplūdžio, „Bilietų Pasaulio“ sistemai buvo klaidingai nurodytos tik tam tikros 102 ir 103 sektorių vietos, kuriuose keliolika klientų jau buvo įsigiję bilietus. Kaip visuomet prieš renginį tikrinome sisteminius duomenis ir pamatėme klaidą bei iškarto informavome klientus. Deja, tai atsitiko labai netinkamą balandžio 1-ąją dieną. Klientai įsigiję bilietus į būtent tas vietas, buvo informuoti asmeniškai  el. paštu ir/ar telefonu. 

Būtent dėl šių klientų, kartu su organizatorių pagalba, kreipėmės į atlikėjo vadybą, kad šie suteiktų galimybę pasikeisti bilietus į stovimo sektoriaus bilietus. Gavus leidimą klientams buvo pasiūlytas keitimo variantas su bilietų vertės skirtumo padengimu arba pilnas pinigų už bilietus grąžinimas. 

Didžioji dauguma klientų sutiko pasikeisti bilietus į stovimus.“