Simona Nainė pristato savo kurtą prekinį ženklą „Nunu“

Simona Nainė / Luko Griciaus nuotr.
Simona Nainė / Luko Griciaus nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2014-05-07 18:30
AA

Grupės „Pinup Girls“ narė Simona Nainė pasinėrė į savo aistrą – siuvimą ir pristato naują prekės ženklą „Nunu“. Kaip sako pati atlikėja, verslu tai nebūtų galima pavadinti, veikiau tai yra gyvenimo malonumas.

„Nesu dizainerė ir kolekcijų nekuriu. Siuvu tik tokios konstrukcijos modelius, kuriuos moku ir pati galiu pasiūti. Gal vieną dieną man pasiseks ir atidarysiu taip išsvajotą „Nunu“ parduotuvę“, – portalui Žmonės.lt pasakojo S.Nainė. Šiuo metu Simonos kurtų drabužių ir aksesuarų galima užsisakyti internete, prieš kelias dienas moteris socialiniame tinkle sukūrė prekės ženklo „Nunu“ paskyrą, kurioje priimami užsakymai. Apie naują Simonos veiklą portalas jau rašė praėjusių metų lapkritį.

Simonos Nainės prekinio ženklo „Nunu“ gaminiai (14 nuotr.)
+8

Kol kas S.Nainė moterims siūlo pasipuošti jos kurtomis kepurėmis su snapeliu, džemperiais, kelnėmis ir suknelėmis. „Vėliau tikiuosi patobulėti ir pasiūlyti kitokios aprangos. Man patinka siūti, o jei kas nors nori pasipuošti tokiais drabužiais, tai kodėl ne?“ – teigė atlikėja.

Simona prisipažino, kad būtent jos vyras, radijo laidų vedėjas ir didžėjus Jonas Nainys pastūmėjo ją imtis šios idėjos, nes jau dvejus metus mato, kaip siuvimas uždega žmoną. „Jei ne Jonas, tikriausiai niekam nebūčiau drįsusi pasiūlyti įsigyti nors vieną mano kurtą drabužėlį. Esu labai dėkinga jam už tai, kad tiki manimi ir palaiko, kai kartais aš pati prarandu pasitikėjimą“, – portalui Žmonės.lt sakė S.Nainė.

„Nunu“ modeliai / Luko Griciaus nuotr.

Paklausta apie prekės ženklo pavadinimą, Simona pasakojo: „Pavadinimas gimė praėjusių metų liepą, kuomet nusipirkome trečią šunį. Jo vardas dokumentuose buvo Tonis, bet aš jį pavadinau Nunu (juokėsi). Žodis „nu nu“ taip pat yra mano stimulas dėl atrastos naujos aistros. Tik dabar pastebėjau, kiek kartų per dieną žmonės pasako šį žodį.“

Atlikėja pasakojo, kad pradėjus kurti atsirado ir keletas klienčių, kurias ji brangina ir stengiasi padaryti gaminį kuo geriau, kad jos būtų patenkintos. Paklausta, ar žinomumas padeda šioje naujoje srityje, Simona atviravo: „Manau, kad Lietuvoje yra populiaresnių žmonių nei aš, tad apie tai man kalbėti tiesiog nesinori.“

„Nunu“ modeliai / Luko Griciaus nuotr.