Simona Burbaitė su sužadėtiniu gimtadienį paminėjo Tenerifėje: „Yra būdų keliauti saugiai“

Simona Burbaitė ir Matas Kolpertas Tenerifėje / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2021-02-15 08:02

Vasario 13-ąją tinklaraštininkė Simona Burbaitė su sužadėtiniu Matu Kolpertu savo 29-ąjį gimtadienį paminėjo Tenerifėje. Nors kelionės pandemijos metu vis dar kelia įvairiausias diskusijas, Simona atvira – prieš išvykstant į salą, jiedu su širdies draugu visas įmanomas rizikas apsvarstė.

„Tikriausiai, kaip ir daugelis – labai pasiilgome kelionių ir, žinoma, šilumos bei saulės, tačiau už tą malonumą išvykti prisiimame riziką. Yra būdų, krypčių, kur saugu keliauti, Tenerifė – viena iš jų.

Be to, nenorėjome iki vasaros skristi labai toli, kad prireikus būtų galima greitai grįžti namo. Taip pat, siautėjant virusui, norisi būti ten, kur esant būtinybei gausime profesionalią medikų pagalbą. Abu su Matu neturėjome jokių lūkesčių šiai kelionei – tiesiog norėjome pakeisti aplinką ir pailsėti. Praėjusieji metai buvo intensyvūs“, – Žmonės.lt pasakoja S.Burbaitė.

Simona Burbaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

Internete su Matu jiedu atrado gerą pasiūlymą, tad netrukus įsigijo bilietus. Anot tinklaraštininkės, gavosi spontaniška kelionė, nors apie išvyką jiedu su sužadėtiniu svajojo kelis mėnesius.

„Iš tiesų, nuostabu vėl jausti gyvenimo skonį. Man labai patinka, kad šiuo metu Tenerifėje nėra didelio karščio, tačiau vis tiek galima degintis ir plaukioti baseine. Gal tik su maudynėmis vandenyne kiek sudėtingiau, nes vanduo šaltas.

Be abejo, čia taip pat galioja karantinas, nėra taip, kad gali veikti ką nori, privaloma dėvėti kaukes, laikytis saugių atstumų, negalima būriuotis, ribojamas žmonių skaičius restoranuose. Tenerifėje įvesta komendanto valanda ir kontroliuojamas eismas tarp miestelių – kartais stovi policija.“

Simona Burbaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

Iš pradžių poros planas buvo praleisti Tenerifėje savaitę, tačiau jau antrą atostogų dieną Simona su Matu suprato, kad nori kelionę pratęsti ilgesniam laikui. Kadangi tokia galimybė atsirado, taip ir padarė.

„Iš tiesų, praėjusį penktadienį būtume turėję skristi atgal į Lietuvą. Džiaugiamės, kad galėsime dar ilgiau pasidžiaugti saule ir vandenynu. Su Matu iki šiol nesame buvę Tenerifėje. Sala tikrai nustebino ir sužavėjo! Ji labai jauki ir ją paprasta apvažiuoti automobiliu. Gamta čia taip pat labai įvairi – nepavažiuoji nei 50 kilometrų ir jau atrodo, kad esi kitoje saloje, tiek dėl gamtos, tiek dėl kitokio oro.“

Gamta Simoną labai įkvepia, ramina ir gydo – nesvarbu, ji Lietuvoje ar kitoje šalyje. „Tiesiog stengiuosi mėgautis tuo, ką matau aplinkui. Tai – kaip balzamas širdžiai. Turistų Tenerifėje nėra daug – daugiausia lietuvių, bent jau kiek tenka girdėti aplink.“

Vasario 16-ąją Simona su Matu planuoja kopti į Teidės ugnikalnį ir taip paminėti Lietuvai svarbią datą.

„Mes patys nesistengiame visko pamatyti ir kuo daugiau išbandyti – mums labai gera ir tiesiog stebėti vandenyno bangas bei mėgautis saule. Be to, ši kelionė mums su Matu darbinės atostogos, todėl nepramogaujame nuo ryto iki vakaro.“

Simona Burbaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

Anot S.Burbaitės, praėjusieji metai, kaip ir visiems, porai nebuvo lengvi.

„Visoje šitoje nerimą keliančioje padėtyje, kurioje dabar yra pasaulis, galime įžvelgti ir teigiamų dalykų. Aš matau tai, kaip laiką, skirtą mums sulėtinti gyvenimo tempą, iš naujo įvertinti tai, ką turime ir prie ko buvome įpratę ar laikėme savaime suprantamu dalyku. Su psichologe dar pirmo karantino pradžioje diskutavome, ką reiškia žodis krizė? Jis turi kelias reikšmes: lūžis, griūtis, baigtis bei galimybė, nauja pradžia. Neslėpsiu, kad stebint užsikrėtimus ir mirčių skaičių nuo koronaviruso, jaučiu baimę, pyktį, neviltį. Ir tuo pačiu metu – užuojautą visoms šalims, šeimoms ir žmonėms, kurie išgyvena viruso pasekmes.

Manau, geriausia, ką galime padaryti – kiekvienas įvertinti, kas nuo mūsų priklauso ir kas ne, nepanikuoti, išgirsti ir priimti siunčiamą žinutę, būti sąmoningi, empatiški ir atsakingi. Tikiu, kad visa tai mums atneš ne baigtį, bet naują pradžią.

Simonos Burbaitės atostogos Tenerifėje / Asmeninio archyvo nuotr.

Sau palinkėsiu ir toliau investuoti į sveikatą. Ne tik fizinę, bet ir emocinę. Taipogi,  asmenybės augimo ir tobulėjimo. Noriu mokytis puoselėti požiūrį į aplinką, kad galėčiau jaustis gerai ten, kur esu dabar, o ne kur būsiu po tam tikro laiko. Kitaip sakant, neatidėlioti gyvenimo ir būti pasiruošus priimti viską, ką jis ketina duoti. Man labai patinka viena frazė: „You are entirely up to You”. Visiška tiesa, kad tu sprendi, ką apsirengsi, kaip atrodysi, ką valgysi, su kuo būsi, ką pirksi, kur keliausi, kada išeisi, kam skirsi savo energiją, su kuo bendrausi, ką mylėsi, ant ko pyksi, kam atleisi. Niekam neatiduoti šitos galios – yra meilė. Pirmiausia – sau. To labai linkiu visiems.“

Simonos Burbaitės atostogos Tenerifėje (19 nuotr.)