Savaitgalio pietums – vištienos patiekalai

Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2015-01-11 11:00
Norisi šeimyną palepinti gardžiais patiekalais, tačiau nedegate dideliu troškimu valandų valandas suktis prie viryklės? Šiandien kviečiame išbandyti vištienos valgius. Greita, skanu ir sotu! Ir dar liks laiko polsiui.

Vištiena – bene populiariausia mėsa pasaulyje. Ji lengvai ir greitai paruošiama, skani, neriebi, joje gausu baltymų. Tiesa, šiais laikais rasti išties kokybiškos ir hormonų bei kitų kenksmingųjų medžiagų „neprifarširuotos“ vištienos – misija sudėtinga, tačiau įmanoma.

Gera, kokybiška vištiena labai tinka valgyti tiems, kurie skundžiasi virškinimo sutrikimais, kuriuos kamuoja podagra, diabetas, artritas, opos. Kadangi šioje mėsose gausu vitamino B6, jis teigiamai veikia nervų sistemą, stiprina organizmą.

Be to, vištiena padeda išvengti širdies ir kraujagyslių ligų, infarkto, insulto ir netgi peršalimo! 100 g vištienos turi tik 108 kcal.

Taip pat skaitykite: Kaip išsirinkti kokybišką mėsą

{recipe|3186}{recipe|3187}{recipe|3543}{recipe|3565}{recipe|3789}{recipe|4127}{recipe|4145}{recipe|4201}{recipe|4230}{recipe|4308}{recipe|4325}{recipe|4378}{recipe|4397}{recipe|4409}{recipe|4429}{recipe|4508}{recipe|4518}{recipe|4535}{recipe|3138}{recipe|3140}
Daugiau įvairių receptų rasite štai ČIA. 

Naujausi straipsniai