Savaitgalį Milane pristatyta naujausia mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija

Mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija / Organizatorių nuotr.
Mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2019-01-14 14:00
AA

Kai gyvenimas pradeda eiti savo keliu. Tarsi paskubomis surinktas, savadarbis podiumas Milano Centrale traukinių stoties erdvėse tampa susikertančių kelių simboliu. Tai vieta, kur kelionė niekada nesibaigia, kur skirtingų žmonių gyvenimo linijos susikirtinėja jau beveik šimtmetį – kiekvieną dieną, kiekvieną valandą, vieniems atvykstant, o kitiems paliekant miestą. Stotis kvėpuoja šių žmonių skirtumais, ypatybėmis, unikalumu. Ji – idealus fonas kolekcijai, kuri siekia mūsų skirtybes sujungti.

„Viso pasaulio sienos bei ribos kasdien traukiasi, – sako Zegna kūrybos vadovas Alessandro Sartori, – jaučiau, kad kaip mados kūrėjas taip pat turiu kalbėti apie atvirumo, skaidrumo galią. Kūrybinis procesas to reikalauja: nuo skaidrios tekstilės gamybos iki naujų drabužių kategorijų dėliojimo ar mados pristatymo organizavimo, ypač tokioje prasmingoje erdvėje kaip Milano Centrale. Būdamas atviras pasauliui ir idėjoms, tobulinu savo metropoliteno aprangos viziją: aukščiausia kokybė bei forma, kurias vertina bei supranta įvairių kartų klientai iš viso pasaulio.“

Mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija / Organizatorių nuotr.

Šį sezoną formalumas įgauna naują formą – ji švelni, lanksti. Tokia, kokios reikia nuolat žygiuojant pagal industrinio būgno ritmą ir gyvenant betono džiunglėse. Tai stilius, skirtas greitam visuomet prisijungusio žmogaus gyvenimui. Skirtingos drabužių kategorijos absoliučiai sumaišytos: klasikiniai švarkai turi striukių kišenes, marškiniai tampa griežtos formos švarkais, elegantiški bliuzonai perima sportinio stiliaus apykakles, o kareiviško stiliaus kelnės staiga tampa elegantiškomis, klasikinėmis. Net pašiltintos pūkinės striukės konstruotos dizaino ateljė, tad įgauna labiau prigludusį, geresnės konstrukcijos siluetą.

Mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija / Organizatorių nuotr.

Siluetas asmeniškas, nerūpestingas, einantis palei kūną. Lauko drabužiai (paltai, striukės), specialiai patrumpinti arba ilgi, neretai – kiek padidinti, dramatiški. „Bomber“ stiliaus švarkai išsipūtę, „parka“ tipo striukės turi nusegamas apykakles ir megztą paviršių, klasikiniai švarkai prailginti, su paslėptu užsegimu ir geometrinėmis kišenėmis. Mezginiai – tai neretas drabužio pagrindas, siūlantis stimuliuojančias, netikėtas tekstūras.

Kolekcijos energiją pabrėžia įvairiausių raštų ir medžiagų deriniai: žakardas, tekstūrinis kašmyras, popierių primenanti oda, šūkiai, abstrakcijomis tapę miesto vaizdai. Svorio deriniams suteikia storapadžiai batai su užtrauktukais ir sportiniai bateliai, pasiūti iš įvairiausių medžiagų mikso. Kolekcijos žvaigždė – modelis „Cesare“, kurį klientai gales perkurti sau iš naujo bei personalizuoti. Tai paminėta ir šou naktį, kuomet pradėta grotažymė #MyCesare. Batelius bus galima personalizuoti atrinktuose Ermenegildo Zegna salonuose bei internetu per Farfetch bei WeChat. Aksesuarų liniją užbaigia talpūs ir funkcionalūs krepšiai su moduliniais sprendimais.

Mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija / Organizatorių nuotr.

Kolekcijoje taip pat taikyta ir #UseTheExisting idėja: didžioji dalis medžiagų (vilna, kašmyras, nailonas) sukurtos naudojant prieš tai jau naudotas medžiagas. Tai – ne tik prabangu, bet ir atsakinga, inovatyvu, lengvai perdirbama.

Vyraujančios kolekcijos spalvos: Varšuvos pilka, Beluga juoda, Notte mėlyna, chaki, Sibiro žalia, absento, kvarco.

Pristatymas buvo transliuojamas Milano Centrale stoties ekranuose. Tai – dar viena mūsų visų jungtis.

Mados namų „Ermenegildo Zegna“ kolekcija (45 nuotr.)
+39