Sausakimšame naktiniame klube jaunieji dizaineriai atskleidė mados paslaptį

Sausakimšame naktiniame klube jaunieji dizaineriai atskleidė mados paslaptį / Deivido Bendžiaus ir Audriaus Dzimidavičiaus nuotr.
Sausakimšame naktiniame klube jaunieji dizaineriai atskleidė mados paslaptį / Deivido Bendžiaus ir Audriaus Dzimidavičiaus nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-04-30 16:15
AA

Šeštadienio vakarą populiariame Vilniaus naktiniame klube „Matérialistė“ rinkosi miesto stileivos ir žinomi žmonės. Čia skambant atlikėjos „Angelou“ muzikai trys jauni dizaineriai pristatė pirmąją savo kolekciją vyrams. Trys mados ženklai: „Grand secret“, „UnSociety“ ir „Honey Denim“ susijungė tam, kad sukurtų išskirtinę kolekciją iš minios nebijančiam išsiskirti žmogui.

Po „Grand secret“ ženklu slepiasi jau visiems gerai žinomo aksesuarų kūrėjo Domanto Mašidlausko vardas. Savo karjeros pradžioje vaikinas dirbo kartu su Juozu Statkevičiumi jo mados namuose. Domanto iš akmenų ir „Swarovski“ kristalų kurtais vyriškais aksesuarais puošiasi ne tik stiliaus pojūtį turintys žmonės, bet ir žinomi atlikėjai. Praėjusių metų nacionalinėje Eurovizijos atrankoje su „Grand secret“ aksesuarais galėjome pamatyti vaikinų grupę „E.G.O.“, scenoje pasirodė ir elektroninės muzikos duetas „Beissoul & Einius“.

„Idėja sukurti laisvalaikio rūbų kolekciją vyrams gimė man dar gyvenant Londone“, – sakė „UnSociety“ ženklo įkūrėjas Edvinas Radinis. Anot jo, grįžus į Lietuvą jam buvo sunku surasti tokio stiliaus drabužių, kuriuos mėgsta dėvėti. „Nemėgstu būti toks, kaip visi, mėgstu išsiskirti iš minios, dėl to mano ženklo pavadinimas ir yra „UnSociety“ (liet. nepritapęs)“, – sako dizaineris. Ieškodamas unikalumo kartu prie kolekcijos kūrimo prisijungti pasikvietė ir „Grand secret“ ženklo įkūrėją Domantą Mašidlauską bei išskirtinius, o kartais ir kandžius piešinius ant džinsų piešiančią „Honey Denim“ įkūrėją Gabrielę Čeponytę.

Jauni dizaineriai neslepia, jog mėgsta išeiti iš komforto zonos, tą patį padaryti jie pakvietė ir mados renginio svečius.

Netradicinėje erdvėje pristatytoje kolekcijoje dominavo balta, juoda ir raudona spalvos, aplikacijos, tapyti elementai, kokybiški audiniai.

Kolekcijos pradžioje modeliai pasirodė vilkėdami baltais su juodais motyvais, raišteliais dekoruotais marškinėliais ir sportinio stiliaus juodomis kelnėmis. Vėliau sekė išskirtinio stiliaus džemperiai bei drąsiomis aplikacijomis puošti bomberiai ir džinsiniai švarkai.

Visą kolekciją papuošė Domanto Mašidlausko kurti aksesuarai, kuriuos modeliai dėvėjo ant kaklo, rankų, galvos, jais buvo dekoruoti ir patys drabužiai. „Mano aksesuarų kolekcijoje yra ir keletas avangardų, kuriuos galima užsidėti žengiant raudonu kilimu. Jie skirti žmogui, kuris nebijo pasipuošti ir save išreikšti. Tiek rūbai, tiek visi aksesuarai turi savotišką ir unikalią charizmą“, – sakė aksesuarų kūrėjas. Dizaineriai tikina, jog nė vieno vėrinio, apyrankės ar drabužio dekoracija nėra vienoda, todėl jų kolekcija turėtų patikti miesto stileivoms.

Sausakimšame naktiniame klube jaunieji dizaineriai atskleidė mados paslaptį / Deivido Bendžiaus ir Audriaus Dzimidavičiaus nuotr.

Ilgai paslaptyje laikyta trijų dizainerių kolekcija nepaliko abejingų. Kai kurie pasirinkti elementai atspindėjo šiuolaikinę visuomenę ir jos ydas. Tą puikiai perteikė Gabrielės Čeponytės piešiniai ant švarkų, kuriuose vyravo pinigai, pusnuogės moterys ir kiti motyvai. Tinkamą renginio atmosferą „Matérialistėje“ padėjo sukurti ir Anglijoje vis labiau populiarėjanti R&B, Soul ir Hip-Hop stilių atlikėja Angelou (Andželika Petrauskaitė), kuri viso pristatymo metu dainavo užsilipusi ant baro.

Tarp žinomų veidų buvo galima pamatyti ir verslininką Žilviną Grigaitį, kuris pasveikino jaunų žmonių iniciatyvą. „Esu susijęs su papuošalų kūrimu, todėl man buvo įdomu, ką vienas iš kūrėjų galėjo pasiūlyti naudojant tam tikrą technologiją. Pamačiau du modelius, kurie man pasirodė labai įdomūs, galbūt ateity bus galima sugalvoti bendradarbiauti, kalbu tiek apie aksesuarus, tiek apie drabužius“, – po mados renginio sakė Žilvinas Grigaitis. Jis teigė neatmetantis galimybės su vienu daiktu iš šios kolekcijos pasirodyti ir Vyrų mados savaitės kolekcijos pristatyme.

Kolekcijos pristatyme dalyvavusi Vyrų mados savaitės organizatorė, stiliaus ir mados konsultantė Marija Palaikytė džiaugėsi šiuolaikišku renginiu ir nestandartine publika. „Kalbant apie drabužius, simpatiją išreikščiau švarkams su tapytais elementais – tai unikalus ir šiuolaikiškas drabužis. Taip pat patiko, kad vyriškoje madoje daugiau dėmesio skiriama aksesuarams, to dar labai trūksta Lietuvoje. Man patiko šios kolekcijos aksesuarų įdomus, kontrasto principo derinimas.“, – teigė renginio viešnia. Pasak jos, ji pati mielai pasipuoštų švarku su tapytais elementais ar vienu iš aksesuarų, nes šioje madoje išnyksta lyties ribos, tiek drabužiai, tiek papuošalai gali būti pritaikyti visiems.

Tarp renginio svečių laiką leidęs žymus aksesuarų kūrėjas Sigitas Praspaliauskas sakė, jog kolekcijoje pristatyti drabužiai ir aksesuarai dabar yra „ant bangos“. „Vyrai dabar nebebijo nešioti aksesuarų su žėrinčiais karoliukais ar auksinės spalvos metalu, nes anksčiau vyravo tik juoda, pilka spalvos arba metalas. Dabar vyrai yra daug drąsesni“, – pastebėjo jis. S. Praspaliauskas džiaugėsi puikiu šou, gera audinių kokybe ir tuo, jog bendrai misijai susijungė trys jauni dizaineriai.

Sausakimšame naktiniame klube jaunieji dizaineriai atskleidė mados paslaptį (20 nuotr.)
+14