Sashos Song atostogos Romoje: turistinės akimirkos, pavargusios kojos ir kinų maisto paieškos

Sasha Song Koliziejaus fone / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: 15min.lt
2012-01-19 11:00

Dainininkas Sasha Song, kurio tikrasis vardas Dima Šavrovas, naujus metus pradėjo leisdamas sau atsikvėpti po daugiau kaip dvejus su puse metų trukusio darbų maratono. Trečiadienį grįžęs iš kelionės į Italijos sostinę Romą, atlikėjas džiaugėsi paragavęs tikro turistavimo ir išsiilgto poilsio.

„Po beveik trejų metų darbo norėjau pailsėti, jau seniai troškau pamatyti Romą, nes man labai patinka architektūra, žinau tą itališką dvasią ir istoriją. Smalsu buvo pamatyti Koliziejų, Vatikaną. Praleidau Italijoje penkias dienas ir man ten labai patiko. Nuolat vaikščiojau su žemėlapiu“, – pasakojo Sasha Song. Jis teigė, kad viešnagės metu Romoje oras buvo geras, maždaug 15 laipsnių šilumos. „Iškart nusimečiau striukę ir vaikščiojau tik su švarku, nors vėliau temperatūra atvėso“, – sakė jis, pridurdamas, kad kitąsyk žiemą greičiausiai rinksis atostogas dar šiltesnėje šalyje.

Sashos Song atostogų Vatikane akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Po turistines vietas su fotoaparatu

„Kiekvieną dieną nuo ryto iki vakaro vaikščiojau po miestą. Vakarais buvau labai pavargęs. Kojas, nugarą iki šiol skauda. Daug laiko praleidome žvalgydamiesi po išskirtines Romos vietas, muziejus, lankėme Vatikaną, Koliziejų, buvome zoologijos sode. Norėjosi viską pamatyti, o laiko buvo lyg ir nedaug. Buvau kaip tikras turistas, vis raginau draugus fotografuotis, žinoma, po to jiems kiek pabodo, bet prikalbinau fotografuoti bent jau mane“, – juokėsi dainininkas. Jis į Romą keliavo su draugu, o mieste juos sutiko čia gyvenančios bičiulės. „Draugės neseniai persikraustė ten gyventi, tai pačios gerai nepažinojo miesto ir norėjo viską pamatyti. Bet kelionės gidas, ko gero, buvau aš, nes vienintelis netingėjau atsiversti žemėlapio“, – pasakojo Sasha Song, pirmąsyk apsilankęs Italijoje.

Naktinės pramogos nesudomino

Visos viešnagės Romoje metu atlikėjas teigė neieškojęs prasiblaškymo naktiniuose klubuose. „Buvome tik viename bare, kur garsiai grojo muzika, bendravo jaunimas. Norėjau pailsėti nuo klubų, nes ten koncertuoju kone kiekvieną savaitgalį, naktinis gyvenimas Romoje manęs netraukė. Man patiko ramiai pasėdėti, atsipūsti gražiose vietose, pavyzdžiui, žiūrint į Koliziejų“, – pasakojo vaikinas.

Ta jų pomidorų pasta, kuri dedama į picas ir makaronus, nepasirodė skani. Man mūsų picos labiau patinka, gal dėl to, kad prie jų esu labiau psichologiškai pripratęs.

Viešbutyje gyvenęs Sasha Song prisipažino trissyk per dieną keliaudavęs pavalgyti į įvairius restoranus. „Viešbutyje nebuvo galimybės gaminti, o į pusryčius mes niekaip neatsikeldavome... Paragavome daug itališko maisto. Iš dalies nustebau – maniau, kad labiau patiks. Ta jų pomidorų pasta, kuri dedama į picas ir makaronus, nepasirodė skani. Man mūsų picos labiau patinka, gal dėl to, kad prie jų esu labiau psichologiškai pripratęs“, – juokėsi muzikantas.

Gurmaniškoje Romoje ieškojo kinų maisto

Nors makaronai su grietinėle ir kumpiu (carbonara padažu, – aut. past.) Sashai Song paliko gerą įspūdį, jis Romoje skanavo ne tik italų virtuvės patiekalų. „Ilgą laiką ieškojome kinų maisto restorano, nes labai norėjau gerai pavalgyti to, kas man tikrai patiktų. Kai esi alkanas, nesinori rizikuoti ir paragauti kažko, kas tau nelabai patiks, nes tada stipriai nusivili. Po kelių valandų kinų restorano paieškų pasiteiravome viešbutyje ir radome labai gerą vietą. Ne tik skaniai ir sočiai pavalgėme, bet ir patekome į kinų Naujųjų metų šventę. Vėliau paragavome ir indų virtuvės patiekalų“, – apie skonio potyrius pasakojo dainininkas.

Sashos Song atostogų Vatikane akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Sasha Song teigė kelionę į Romą įsigijęs dar porą mėnesių iki Naujųjų metų. „Užsisakiau viešbutį, kelionės bilietą ir pasakiau visai muzikinei komandai, kad man tas kelias dienas netrukdytų. Norėjosi laiko sau, nes po „Eurovizijos“, o jau praėjo dveji su puse metų, buvo vienas ilgas koncertų maratonas, koncertai, albumo leidyba, projektas su simfoniniu orkestru, mano baras, pasirodymai užsienyje... Nors buvau išvykęs iš šalies, tai būdavo darbinės išvykos. Dabar pirmąsyk neskaičiau elektroninio pašto ir neatsiliepiau į skambučius iš nepažįstamų numerių“, – džiaugdamasis pasakojo jis.

Nedidelį peršalimą Italijoje pasigavęs dainininkas pripažino, kad nuo pirmųjų valandų Lietuvoje teko kibti į darbus. „Reikia sudaryti restorano muzikinę programą savaitei, gavau daugybę laiškų, laukia koncertai, yra planų išleisti rusišką ir anglišką albumą, sukurti džiazo projektą su bigbendu ir su simfoniniu orkestru... Darbo daug“, – apie artimiausius planus kalbėjo Sasha Song.