Rūta Mazurevičiūtė mylimąjį Mantą nustebino kelione į Kiprą: „Puiki proga išpildyti mūsų svajonę“

Rūtos Elžbietos Mazurevičiūtės ir Manto Pitkausko atostogos Kipre / Asmeninė nuotr.
2016-07-31 10:25

„Mis Lietuva 2013“ Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė mylimajam Mantui Pitkauskui gimtadienio proga paruošė staigmeną – suorganizavo kelionę į Kiprą. Netikėta dovana ypač pradžiugino Rūtos draugą Mantą, nes pora jau seniai svajojo nuvykti į šią salą.

Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė / Asmeninė nuotr.

Žmonės.lt R.E.Mazurevičiūtė pasakojo, kad kelionę į Kiprą Mantui padovanojo ne atsitiktinai. Rūta norėjo išpildyti jųdviejų svajonę, atostogas praleisti kurortinėje saloje.

„Keliauti į Kiprą nusprendžiau aš, nes norėjau padovanoti kelionę draugui gimtadienio proga. Per mano gimtadienį Mantas padovanojo kelionę į Prancūziją, o dabar supratau, kad laikas keliauti į kurortą. Seniai kalbėjome apie norimas aplankyti vietas ir Kipras buvo viena jų. Tad Manto gimtadienis – puiki proga išpildyti mūsų svajonę“, – sakė R.E.Mazurevičiūtė.

R.E.Mazurevičiūtė teigė, kad laiką leidžia ypač aktyviai. Pora keliauja po visą salą: grožisi egzotiška gamta, architūrektūriniais paminklais, domisi vietine kultūra.

Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė / Asmeninė nuotr.

„Kelionę planavome iš anksto, todėl kiekviename miestelyje, kurį lankome, jau esame užsirezervavę viešbučius, tad keliaujame patogiai.

Kol kas laiką leidome Pafoso kurortiniame miestelyje, Kipro salos pietvakariuose. Vietiniai sako, kad šis miestas buvo įkurtas norint įamžinti Trojos karo pabaigą. Todėl pirmiausia apžiūrėjome įvairius architektūros paminklus – turkų statytą uosto tvirtovę, Karalių kapavietes, Saliamono katakombas, Bizantijos laikų pilį...

Esu girdėjusi, kad viena iš gražiausių Pafoso vietų yra Coral Bay įlanka. Tikiuosi, kad išsinuomavę automobilį, šią vietą dar būtinai aplankysime. Vėliau keliausime į salos pietryčius – Agia Napa kurortinį miestelį“, – įspūdžiais dalijosi R.E.Mazurevičiūtė.

Be viso to, mylimieji mėgaujasi ir vietine virtuve: „Valgome jūros gėrybes ir šviežią žuvį – saloje jų apstu.“

Rūtos Elžbietos Mazurevičiūtės ir Manto Pitkausko atostogos Kipre (15 nuotr.)