Romantiškas Viktorijos Šaulytės ir Juliaus Mockos pabėgimas į Londoną: sužavėjo ir miestas, ir britai

2016-12-15 09:47

Realybės šou „2 barai“ susipažinę ir pora tapę drabužių linijos „Ša Ša“ kūrėja Viktorija Šaulytė (23) ir „Muay Thai“ kovotojas Julius Mocka (26) ką tik grįžo iš romantiškos kelionės po Londoną. V.Šaulytė 15min papasakojo trumpo pabėgimo svetur įspūdžius.

Savaitgalio išvyka į Londoną buvo Juliaus dovana Viktorijai: per merginos 23-iojo gimtadienio šventę mylimasis jai įteikė bilietus svetur. Bendraudama su 15min V.Šaulytė tikino nė neįtarusi, kad Julius planuoja šitokią staigmeną, ir atsidžiaugti ja negali iki pat šiol.

„Išvykome kone ekspromtu. Buvo neeilinis, kitoks savaitgalis – juk ne Lietuvoje, kaip įprasta, o kelionėje. Tai buvo mano draugo staigmena. Tokios dovanos tikrai nesitikėjau, buvau labai nustebinta. Juk smagu pakeisti aplinką, pabūti kitoje šalyje. Anksčiau Anglijoje nė nesu buvusi“, – entuziastingai 15min pasakojo Viktorija.

Viktorija Šaulytė / Asmeninio albumo nuotr.

Pirmąkart aplankytas megapolis jai paliko neišdildomą įspūdį: „Apie Londoną buvau daug girdėjusi iš draugių, pažįstamų. Kai ten atvykau pati, viskas pasirodė tiesiog „vau“... Man taip patiko ta architektūra! Deja, visą šeštadienį lijo, bet, matyt, pamačiau tą tikrąjį anglišką orą. Ir pirmąkart ragavau angliškus pusryčius! Kokie jie riebūs... Bet kai esi Anglijoje, paragauti būtina.“

Ką per tą savaitgalį pora spėjo Londone pamatyti? „Aplankėme labai daug. Pirmoji kelionės diena buvo labai įtempta – važiavome turistiniu autobusu, taip pamatėme visas žinomiausias miesto vietas. Įspūdį paliko jų kalėdinis miestelis – ten yra atrakcionų, karšto vyno, daug eglučių, papuošimų... Tokia šventinė atmosfera! Dar buvome pakilę į dangoraižį, 69-ąjį aukštą. Ten matėsi visa miesto panorama – buvo vakaras, ir viskas atrodė labai gražiai. Vakarieniavome plaukdami kruizu: grojo saksofonas, skambėjo dainos, aplink – nuostabūs vaizdai“, – šypsosi V.Šaulytė.

Giria ji ir britus: „Prieš kelionę man daug kas sakė, kad Londone sutiksiu labai daug lietuvių ir žmonių iš kitų šalių. Tačiau man taip nebuvo – pagrinde sutikau vien tikrus anglus. Tas jų britiškas akcentas! Man buvo labai sunku suprasti, ką jie kalba. Mane sužavėjo tų žmonių laisvumas, atsipūtimas. Kadangi dabar – Kalėdų metas, daug žmonių persirengę Kalėdų seneliais, elfais. Jie nekreipia dėmesio į nieką, ir man tai labai patiko.“

Ir nors Londonas dabar gyvena Kalėdomis, nei Julius, nei Viktorija svečiame mieste nenupirko nė vienos kalėdinės dovanos. Kodėl?

Viktorija Šaulytė / Asmeninio albumo nuotr.

„Nebuvo laiko – ta kelionė buvo taip įtemptai suplanuota, kad nenuėjau nė į vieną parduotuvę. Keliaujant man svarbiausia pamatyti, pažinti šalį, miestą. Juk dovanas galiu nupirkti ir Lietuvoje“, – atsako.

Viešnagė Londone – ne pirma Juliaus ir Viktorijos kelionė drauge. Rudens pradžioje jiedu viešėjo Norvegijoje. Paklausta, kokias naujas Juliaus savybes pastebėjo kelionėje, Viktorija šypsosi: „Aš jį pažįstu tokį, koks jis yra, tikrą. Ir niekas nesikeičia, kelionėje mes ar ne.“

Pokalbį su 15min V.Šaulytė baigė tikindama, kad į Londoną dar norėtų sugrįžti. O kiekviena kelionė naudinga ne tik akiračiui plėsti, bet ir kūrybai – šitiek įkvėpimo keliaujant pasisemiama.

Viktorija Šaulytė ir Julius Mocka Londone (9 nuotr.)
Viktorijos Šaulytės fotosesija (36 nuotr.)