Rolandas Vilkončius: „Naujojo LNK sezono šūkis – Aistra nugalėti“

Rolandas Vilkončius / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Rolandas Vilkončius / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-07-05 13:53
AA

Jau visai netrukus LNK televizija pradės naują, 19-ąjį televizijos sezoną. Į kvapą gniaužiančius muzikinius, kulinarinius projektus, populiarumą išsikovojusias laidas, jausmingus serialus, naujausius Holivudo filmus 2013-2014 sezoną televizija kvies su šūkiu „Aistra nugalėti“.

„Aistra pergalėms labiausiai vienija net tris naujus mūsų naujojo sezono projektus – didžiausią Lietuvoje  kulinarinį konkursą „Skonis“, galingiausio balso muzikinį šou „Lietuvos balsas“ ir artėjančias olimpines žaidynes. Ar būtum genialus virtuvės virtuozas, ar galingo balso savininkas, ar perspektyvus sportininkas, tu sieki pergalės, pripažinimo ir nori patirti šlovės akimirką“, – apie naujojo sezono šūkį sako LNK savireklamos direktorius Rolandas Vilkončius.

Pirmą kartą per Lietuvos istoriją komercinė televizija rodys olimpiados transliaciją. LNK įsigijo teisę tiesiogiai rodyti Sočio olimpiados atidarymo ir uždarymo ceremonijas. Tai bus 2014-ųjų vasarį. O jau šį rudenį LNK pakvies į „Skonį“ – didžiausio masto kulinarinį šou, kuriame dėl geriausio šefo vardo susikaus virtuvės virtuozai iš visos Lietuvos. Teisę kurti šį šou LNK televizija įsigijo iš pripažintos pasaulyje TV prodiuserinės kompanijos „Red Arrow International“, garsėjančios tokiais sėkmingais formatais kaip „Mano vyras gali“, „Išdykę seniokai“ ir dokumentikos drama K11, kurios premjera taip pat netrukus pasirodys per LNK.

Jau nuo rudens su šūkiu „Aistra nugalėti“ LNK pristatys antrąjį kokybiškiausio muzikinio projekto „Lietuvos balsas“ sezoną. Atsinaujinęs šou su naujais vedėjais ir naujais mokytojais pakvies į paties geriausio šalies balso paieškas.
Naujasis LNK šūkis atspindi artėjančio sezono azartą ir triumfo akimirką. LNK laidų vedėjai naujo sezono fotosesijoje įsijaus į nugalėtojų vaidmenį – ambicingų, daug pasiekusių, su nugalėtojų šypsenomis veide.

„Praėjęs sezonas su šūkiu „Aistringai“ buvo ypač palankiai sutiktas žiūrovų, televizija įsitvirtino lyderio pozicijoje. Todėl šiemet nuo aistros nenutolsime, tik ji savyje turės daugiau pergalės užtaiso“, – sako R. Vilkončius.

Po BTV įsigijimo UAB Laisvas ir nepriklausomas kanalas valdo didžiausią šalyje televizijų grupę – populiariausią kanalą LNK,  į moterų auditoriją orientuotą TV1, informacijos ir publicistikos kanalą „Info TV“, pramoginį  „Liuks!“ ir naująjį šeimos narį BTV.

Naujas televizijos sezonas „Aistra nugalėti“ – jau greitai per LNK.