„Robi Agnes“ kolekcijos veidu tapusi Patricija Gadžijeva sostinę išvydo kitomis akimis

Patricija Gadžijeva tapo „Robi Agnes“ kolekcijos veidu / Roberto Daskevičiaus nuotr.
Patricija Gadžijeva tapo „Robi Agnes“ kolekcijos veidu / Roberto Daskevičiaus nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2017-06-21 12:02
AA

Besileidžianti saulė, senos siaurutės miesto gatvelės, vijokliais apaugusiuose kiemuose ant virvių išdžiaustyti skalbiniai ir įstabaus grožio tamsiaplaukė, gurkšnojanti kavą. Skamba tarsi scena iš italų filmo. Tačiau iš tiesų tai nuotaika, kurią neatrastose Vilniaus senamiesčio vietose šiltą vasaros vakarą pavyko sukurti prekės ženklui „Robi Agnes“ kartu su Patricija Gadžijeva bei fotografu Robertu Daskevičiumi.

Žinomas modelis ir „Ali šokoladinės“ bendraturtė Patricija Gadžijeva buvo pakviesta sudalyvauti prekės ženklo šių metų vasaros fotosesijoje. „Iki tol savo įspūdį apie Patriciją buvome susidariusios tik iš žiniasklaidos. Ir jau pirmo susitikimo metu jis mums pasitvirtino: Patricija ne tik nuostabaus grožio moteris, tačiau be galo šiltas ir nuoširdus žmogus, mylinti mama. Tikra mūsų mūza. Džiaugiamės, kad ji sutiko pristatyti mūsų šios vasaros naujienas, kurias, beje, „įsimylėjo“ iš pirmo žvilgsnio”, – pasakoja viena iš „Robi Agnes“ kūrėjų Agnė Zokaitė-Stakauskienė .

„Tą vakarą jaučiausi lyg leisčiau laiką su sena draugų komanda ir fotosesiją pavadinčiau veikiau ne darbu, o malonumu. Buvau be galo nustebusi man gerai pažįstamame Vilniaus senamiestyje atradusi mielų, nežinomų gatvelių, nors jau daugelį metų gyvenu pačioje Vilniaus širdyje! Tarsi persikėlėme į mažą Italijos miestelį ir kartais net atrodė, kad tuoj tuoj pamatysi pro langą mojančią ir garsiai namo valgyti šaukiančią donną“ – fotosesijos įspūdžiais dalinasi Patricija.

Patricija Gadžijeva tapo „Robi Agnes“ kolekcijos veidu / Roberto Daškevičiaus nuotr.

Kūrėjos fotosesiją taip pat apibūdina kaip tiesiog vieną gerą emociją ir už sukurtą nuotaiką dėkoja ir fotografui Robertui Daskevičiui. „Robertas – tikras savo srities žinovas. Jis greitai „pagavo“ mūsų viziją ir puikiai ją atskleidė. Po kiekvieno kadro vis aikčiojom, kaip viskas gražu. Tikrai ne be reikalo Roberto kuriamas tinklaraštis šiemet buvo paskelbtas geriausiu Lietuvos interneto apdovanojimuose „Login“ – teigia kūrėja.

Anksčiau šio prekės ženklo veidais jau yra tapusios Ieva Mackevičienė bei Erica Jennings.

„Fotosesijos su garsiomis Lietuvos moterimis jau tapo savotiška mūsų tradicija, – pasakoja Agnė Zokaitė-Stakauskienė. – Kiekvienais metais bendram projektui kviečiame moterį, kuria pačios žavimės ir kuri, mūsų manymu, gali atskleisti tai, kokia ypatinga gali jaustis kiekviena moteris, dėvinti mūsų drabužius“.

Patricija Gadžijeva tapo „Robi Agnes“ kolekcijos veidu (6 nuotr.)