Robertas Kalinkinas Balyje atostogavo su visa šeima: „Mėgstame keliauti su vaikais“

Roberto Kalinkino šeimos atostogos Balyje
Šaltinis: Žmonės
2019-04-05 13:46

„Mėgstame keliauti su vaikais. Tai labai svarbu mūsų šeimai“, – sako žinomas drabužių dizaineris Robertas Kalinkinas (30) dvi savaites su šeima: žmona Agne (34), dukrele Mara (7 mėn.), sūnumi Marku (5) ir artimiausiais bičiuliais praleidęs Balio saloje.

Anot jo, kelionės idėja gimė spontaniškai, kuomet pervargę nuo darbų jie su draugu pagalvojo, kad geriausias vaistas ir poilsis jiems būtų kelionė. „Iki šiol neturėjome progų nukeliauti į Aziją – darbai ir prioritetai būdavo kitokie, tačiau Balis – puiki viena atostogoms su šeima: čia šilta, malonu, o svarbiausia – gali valgyti tonas ledų tiesiai iš baseino su vaizdu į ryžių laukus ir džiungles“, – šypsosi jis. Paklaustas ar nesunku keliauti su dviem mažais vaikais Robertas nusišypsojo: – „Ne, kodėl turėtų būti, juk keliavome ne į karo zoną ar dykumą“.

Tiesa, tik nusileidus į salą keliautojų kompaniją ištiko šokas. Mat juos pasitiko 36 laipsnių karštis. „Jausmas buvo kaip priepirtyje. Tvanku, drėgna ir karšta, tačiau nuvykus į vilą mūsų nuotaikos pasikeitė. Užėję į tropinį vidinį kiemą supratome, kad čia rojus. Lijo tropinis lietus – lašai daužėsi per žmogaus dydžio bananų lapus, visiška tamsa, jaukus apšvietimas. „Čia tai bent pagalvojau“, – įspūdžiais dalijosi Robertas.

Roberto Kalinkino šeimos atostogos Balyje / Asmeninio albumo nuotr.
Roberto Kalinkino šeimos atostogos Balyje

Konkretaus plano keliautojai neturėjo – anot Roberto tolimesnę kelionės eigą jie planuodavo ne daugiau nei dvi dienas į priekį, per kurias stengdavo nukeliauti vis į naują lokaciją. Kompanija aplankė populiariausias salos vietas: krioklius, sodus, šventyklas.

„Labiausiai norėjome pailsėti nuo protinio darbo“, – sako jis.

Dizaineriui sala paliko labai jaukų įspūdį: gražūs, tropiniai vaizdai, paprasti, draugiški žmonės ir be galo skanus maistas. „Mus labai maloniai nustebino ir oras: pasirodo pataikėme į liūčių sezoną. Kiekvieną naktį kildavo tropinė audra su žaibais ir liūtimis, todėl nesusidūrėme nei su uodais, nei per dideliu karščių, oras buvo labai gaivus. Taip pat čia nėra labai brangu – tarkime didelė jūros gėrybių vakarienė kavinėje netoliese, kur valgoma rankomis, keturiems suaugusiems ir vaikams kainavo vos 70 eurų. Valgėme omarus, krevetes. Tai yra puiki vieta poilsiui su šeima“.

Roberto Kalinkino šeimos atostogos Balyje (11 nuotr.)