Robertas De Niro tapo „Ermenegildo Zegna“ kampanijos veidu

„Ermenegildo Zegna“ pavasaris-vasara'17 / Francesco Carrozzini nuotr.
„Ermenegildo Zegna“ pavasaris-vasara'17 / Francesco Carrozzini nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2017-02-18 14:44
AA

„Ermenegildo Zegna“ mados namai ką tik pristatė 2017 m. pavasario-vasaros reklaminę kampaniją, kurios žvaigždėmis tapo Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis. Kampanija, pavadinta „Defining Moments“ (angl. „Esminiai momentai“), yra naujas ženklo pareiškimas apie emociškai atvirą toną, kuriuo mados namai nuo šiol kalbės su savo globalia bendruomene.

Roberto De Niro veidas, balsas ir nepakeičiami kūrybiniai manierizmai neabejotinai pavertė jį vienu iš geriausių mūsų laikų aktorių. Net jeigu mados industrijoje jis sutinkamas rečiau, pristatymo jam tikrai nereikia. Tiesa, apie McCaulą Lombardį girdėję turbūt nebūsite – šis jaunas, talentingas ir intelektualus aktorius dar tik pradeda savo karjerą, o pirmuoju jo žingsniu Holivudo link tapo 2016 m. filmas „American Honey“.

Nors abu aktorius galima pavadinti skirtingų laikmečių atstovais, jie turi šį tą bendro, ko amžius tikrai negali nulemti, – natūralų žavesį ir charizmą. Juos jungia talentas bei bendros šaknys (abu kilę iš itališkų šeimų), įgimta elegancija, stilius ir charakterio stiprumas. Kartu su „Ermenegildo Zegna“ mados namų kūrybos vadovu Alessandro Sartori ir režisieriumi Francesco Carrozzini abu aktoriai susitiko Los Andžele.

Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis mados namų „Ermenegildo Zegna“ filme „Defining Moments“ / „Ermenegildo Zegna“ nuotr.

Tai, kas gimė susitikimo metu, buvo ypatinga – laisvas ir jokia forma nesuvaržytas keturių požiūrių dialogas: dizaineris, režisierius ir aktoriai dalijosi savo idėjomis, prisiminimais bei nuomonėmis, kaip kuo geriau papasakoti istoriją. Carrozzini kurti trumpo metražo filmai su R. De Niro ir M.Lombardiniu virto trumpų pasikalbėjimų nuotrupomis bei „Zegna“ stiliaus išraiška.

Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis mados namų „Ermenegildo Zegna“ filme „Defining Moments“ / „Ermenegildo Zegna“ nuotr.

Nesvarbu, pokalbis vyktų kelyje, fotosesijos aikštelėje ar atokvėpio momentais, abu aktoriai dalijosi savo gyvenimų esminiais momentais. De Niro epizoduose pasakoja apie savo rizikingų pasirinkimų filosofiją, kuo jį traukia konkretūs vaidmenys (ir kodėl nuo jų kartais norisi pabėgti) ir kokiam miestui priklauso jo širdis. Lombardi, kaip ir galima tikėtis, savo autoritetą stebi pagarbiai, bet pasakoja apie savo patirtis bei įžvalgas, kurie prisiminimų sukelia ir šalia sėdinčiam De Niro.

Šis artumo, suvokimo ir abipusio noro mokytis atradimas pokalbiui suteikia laisvės, tikrumo ir aistros.

Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis mados namų „Ermenegildo Zegna“ filme „Defining Moments“ / „Ermenegildo Zegna“ nuotr.

Esminių momentų motyvą ir pokalbio struktūrą mados namai naudoti ketina ir toliau.

„Ermenegildo Zegna“ kampanijoje – žinomi aktoriai (10 nuotr.)
+4