Rimantas Kaukėnas tapo šveicarų elitinių laikrodžių gamintojo ambasadoriumi

Rimantas Kaukėnas / Gedimino Žilinsko nuotr.
Autorius: Projekto partnerio turinys
Publikuota: 2021-11-04 11:25
„Žingsnis priekyje laiko“, – skelbia elitiniame aukštosios šveicariškų laikrodžių gamybos pasaulyje sėkmingai įsitvirtinęs „Cvstos“ prekės ženklas. Savo ambasadoriumi Baltijos šalyse jis pasirinko 44-erių krepšininką Rimantą Kaukėną. Praeityje sėkmės lydimas sporto pasaulio atstovas, šiandien yra daugelio labdaros projektų puoselėtojas, siekiantis žmogiškąsias vertybes perteikti ne tik savo vaikams, bet ir visiems lietuviams. Šios lietuvio charakterio savybės padarė itin didelį įspūdį šveicarų kompanijos atstovams.

R.Kaukėnas papildė būrį garsenybių, atstovaujančių visame pasaulyje pripažintam laikrodžių gamintojui. Tarp jų – legendinis aktorius Gerardas Depardieu, portugalų futbolininkas Andre Silva ir lenktynininkas Dani Pedrosa.

„Laikrodis – kiekvienos asmenybės skiriamasis ženklas. Tai ne tik aksesuaras, kuris akimirksniu padaro įspūdį, bet ir atspindi tavo gyvenimo būdą. Maniškis niekada nebus atsiejamas nuo sportiško, kad ir solidaus įvaizdžio. O „Cvstos“ yra būtent šioms savybėms atstovaujantis šveicarų prekės ženklas“, – sako Rimantas.

Rimantas Kaukėnas / Gedimino Žilinsko nuotr.
Rimantas Kaukėnas / Gedimino Žilinsko nuotr.

Baltijos šalyse elitiniam laikrodžių gamintojui atstovaujančios kompanijos I AM DIAMOND įkūrėja  Alma Latvytė pabrėžia, kad garsus lietuvių krepšininkas tapti prekės ženklo ambasadoriumi buvo pasirinktas dėl nepriekaištingos reputacijos ir vyriškumą pabrėžiančio įvaizdžio. „Tai labai svarbios savybės save gerbiančiam, itin aukštus standartus keliančiam ir pasaulyje pripažintam prekės ženklui, kurio ambasadoriumi mūsų regione tapo Rimantas Kaukėnas“, – tvirtina A.Latvytė.

R.Kaukėną reklaminei „Cvstos“ kampanijai įamžino vienas geriausių Lietuvos fotografų Gediminas Žilinskas.

Nuo pat savo įkūrimo 2005 metais, „Cvstos“ išskirtinių laikrodžių gamyboje pasitelkė aukštąsias technologijas, drąsiai ryžosi sukurti novatorišką stilių ir suformavo naują rinkos paklausą.

Pats kompanijos pavadinimas lotynų kalba reiškia „globėją“. Elitiniu prekės ženklu pasiryžusi tapti laikrodžių gamintojų komanda nuo pirmųjų dienų siekė kurti unikalius laikrodžius, akimirksniu pavergsiančius žinovo širdį.

Iliustruodamas galingą holistinę koncepciją, „Cvstos“ stilius įkūnija ypač modernų požiūrį į dizainą, kuris atspindi tobulą pusiausvyrą tarp tradicinės laikrodžių gamybos ir naujausių inovacijų.

Rimantas Kaukėnas / Gedimino Žilinsko nuotr.
Rimantas Kaukėnas / Gedimino Žilinsko nuotr.
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.

Naujausi straipsniai