Restorano klientų kritikos sulaukusi Mia: „Norisi paprašyti atlaidumo“

Vilija Pilibaitytė-Mia / Irmanto Gelūno / 15min nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2016-05-25 15:59
Beveik prieš mėnesį restoraną „Pepe“ Druskininkuose atidariusi Mia neslepia – pati pradžia naujame versle sunkiausia. Bet juk kelias į sėkmę nėra vien rožėmis grįstas, kažkur tenka ir suklupti, kažkur sulaukti kritikos, pasimokyti iš klaidų.

Per šį mėnesį Mios restoraną jau spėjo aplankyti nemažai jos bičiulių, Druskininkų gyventojų, į kurortą pailsėti atvykusių svečių. Tačiau ne visi jų žinomos atlikėjos restoranui žarstė komplimentus.

TAIP PAT SKAITYKITE: Restoraną Druskininkuose atidariusią Mią bičiuliai stebino originaliomis dovanomis

„Pepe“ socialinio tinko paskyroje lankytojai palieka savo atsiliepimus, kuriuose rašoma jog ne vienam klientui teko gerti atšalusią kavą, ne visus tenkino ir maisto paruošimo kokybė, lėtas aptarnavimas, po stalais neva buvo pilna trupinių ir maisto likučių.

Gal ir yra tų kliurkų, kurias aš ir pati asmeniškai darau. Nėra nė vieno restorano, kavinės, nėra nė vieno, kur viskas būtų visiškai gerai

„Maistas visai padorus, aplinka jauki, tiesiog trūksta truputį tvarkos. Po stalu – maisto likučiai, ant stalo visur pribėgę žvakių vaško, pasigedom elementarių servetėlių. Grįšim kada vėl pažiūrėti“, – viename iš komentarų feisbuke rašė lankytojas Mantas.

Savo pastabas išsakė ir daugiau restorane apsilankiusių internautų. Atsiliepimą paliko ir lankytojas Tadas „Reiktų meniu atnaujinti. Padavėjos turėtų meniu išmokti ir be reikalo, ko nereikia, nekalbėti. Tulike pakabinti laikiklius. Išmokti aptarnauti klientus, kava šalta“, – rašė jis.

Lankytojas Ernestas skundėsi „neišmarinuota ir neaiškia mėsa“, taip pat prasitarė, kad „Latte kava skani, tik atnešė beveik šaltą“.

Tuo tarpu pati Mia prašo neskubėti teisti. Esą personalas dėl klientų stengiasi šimtu procentų, tiesiog per pirmas savaites dar ir patiems darbuotojams daug kas nauja.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr.
Irmanto Gelūno / 15min nuotr.

„Man tai – visiškai nauja, todėl gal ir yra tų kliurkų, kurias aš ir pati asmeniškai darau. Nėra nė vieno restorano, kavinės, nėra nė vieno, kur viskas būtų visiškai gerai ir visi būtų patenkinti, juk kiek žmonių – tiek nuomonių. Tačiau visuomet pati paklausiu klientų, ar viskas gerai, ar patiko maistas, aptarnavimas, – domiuosi ir stengiuosi padaryti viską, kas geriausia“, – Žmonės.lt sakė Mia.

Pasak jos, nė vienas patiekalas iš virtuvės nebūna išnešamas be jos žinios, Mia viską patikrina, įsitikina, kad šefai savo darbą atliko puikiai.

Tačiau visuomet pati paklausiu klientų, ar viskas gerai, ar patiko maistas, aptarnavimas

„Dėl maisto produktų kokybės – jie labai kokybiški. Pati juos perku ir pati važiuoju rinkti produktų. Klientams patiekiame tik geriausios kokybės mėsos produktus, daržoves. Nežinau, kur galima geriau ir sveikiau pavalgyti. Nededame jokių priedų į maistą“, – sakė ji.

Net gyvendama Vilniuje restoraną Mia lanko kasdien ir tik retais atvejais pasidaro išimtį.

„Sako kava šalta? Na, nežinau, gal kokį kartą ir pasitaikė, kad padavėja atnešė pravėsusią, gal nespėjo, bet šiaip viską atiduodame laiku. Suprantu, kad tobulumui nėra ribų, bet mes sparčiai tobulėjame, todėl manau, kad kuo toliau, tuo bus geriau“, – Žmonės.lt komentavo Mia.

Verslininkė neslepia, ji sulaukia ir klientų, kurie patys ieško „kabliukų“. Ji prisiminė situaciją, kai viena klientė sriubos lėkštėje rado šviesų garbanotą plauką. Tuomet jai sriuba buvo pakeista, tačiau Mia prisimena, kad virtuvėje nėra nė vieno šviesius plaukus turinčio darbuotojo, o pačios moters plaukai buvo ilgi ir garbanoti, todėl veikiausiai į lėkštę įkrito jos pačios plaukas.

„Kartais norisi paprašyti klientų, kad jie atlaidžiau į viską žiūrėtų. Nes ne visuomet viskas nutinka dėl mūsų kaltės“, – sakė restorano savininkė.

Atidaryti restoraną labai sunku. Pačioje pradžioje miegojom po dvi valandas kasdien tiesiogine to žodžio prasme

Tačiau šis naujas verslininkės amplua dainininkei labai įdomus. Ir nors buvo nelengva įsisukti į visiškai naują sritį, šiandien ji sako esanti labai laiminga, kad viso to ėmėsi.

„Prieš pat atidarymą svarsčiau, koks velnias mane čia nešė? Atidaryti restoraną labai sunku. Pačioje pradžioje miegojom po dvi valandas kasdien tiesiogine to žodžio prasme. Tačiau dabar labai džiaugiuosi, kad turime tą restoraną ir kad pagaliau ėmiausi rimtesnio verslo. Atradau save vadovės pozicijoje, man tai labai patinka, sieju ateitį su restoranu“, – prasitarė Mia.

Atlikėja šypsosi – ji sulaukia ir tokių klientų kurie restoraną pirmiausia aplanko ne dėl maisto, o dėl jos pačios, čia atvyksta nemažai jos muzikos gerbėjų.

TAIP PAT SKAITYKITE: Restoraną Druskininkuose atidariusią Mią bičiuliai stebino originaliomis dovanomis

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai