Ramūnas ir Roberta Šimukauskai leidosi į pirmą tolimą kelionę su 8 mėnesių dukra Elze

2015-06-12 14:49

Aktorius Ramūnas Šimukauskas su šeima – žmona Roberta ir aštuonių mėnesių dukrele Elze – šiuo metu vieši Švedijoje. Vasaros pradžioje Šimukauskai panoro paatostogauti, jie jau aplankė ir Daniją bei Vokietiją.

Atostogoms Šimukauskų šeimyna nusprendė skirti savaitę. Tai pirmosios jų atostogos kartu su lapkričio mėnesį gimusia dukrele Elze.

Kadangi keliauti Šimukauskai ryžosi su dukrele, tai nusprendė važiuoti nuosavu automobiliu. Pirmiausia keltu persikėlė į Vokietiją, tada nuvyko į Daniją, galop pasiekė Švediją.

„Pabijojome su mažu vaiku skristi lėktuvu – nerimavome, kad užguls ausytės, be to, paprasčiau sauskelnes, košytes ir maistelius susikrauti į automobilį... Vos ne visus namus paskui vaiką išsivežėme. Išsiaiškinome, kad su keltu nuplaukti į Kylį – labai paprasta, taigi pasirinkome keliauti automobiliu“, – Žmonės.lt sakė R.Šimukauskas.

Aktoriaus Ramūno Šimukausko ir jo šeimos atostogos (24 nuotr.)

Sako, keltu nuo Klaipėdos iki Kylio plaukti trunka 21 valandą, kelionė buvo gana patogi – jūra nebangavo, taigi ir jis, ir žmona, ir Elzytė jautėsi puikiai.

„Taip jau suplanavome, kad per dieną tektų važiuoti apie 200 km. Pavyzdžiui, iš Kylio iki Šiaurės jūros vykome 130 km, po to kažkur keliavome kiek daugiau, apie 230 km... Tokius atstumus su vaiku įveikti galime. Tai vėliau jau reikia kur sustoti, pasivažinėti su vežimu. Bet kelionę puikiai ištvėrėme“, – pasakoja R.Šimukauskas.

Ramūno, Robertos ir Elzės atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Atvykę į Vokietiją Šimukauskai čia praleido dieną. „Prie Šiaurės Jūros apsistojome mažame Sankt Peters Ording kurorte, esančiame prie labai įspūdingo paplūdimio – jis driekiasi apie kilometrą. Įspūdingas vaizdas! Įspūdį paliko tiltas, per kurį reikia eiti į tą ilgą paplūdimį. Kitur ten užliejamos pievos, ir kito įėjimo nėra... Tame kurorte praleidome naktį ir išvykome į Daniją“, – Žmonės.lt pasakojo R.Šimukauskas.

Danijoje šeima apsistojo Niborge, mažame viešbutyje prie tilto į Zelandijos salą. Tai didžiausia sala Baltijos jūroje ir 95 pagal dydį pasaulyje. Ir čia šeimyna susigalvojo pramogų: aplankė Niborgo pilį. „Ten labai gražu, yra į ką pažiūrėti. Man, kaip besidominčiam senovės istorija, buvo labai įdomu“, – tikino.

Galop Šimukauskai patraukė Švedijos link. Atvyko čia ketvirtadienį, sako, pabus dar tris dienas. Apsistojo jie pas bičiulį Lauryną. „Norėjome jį aplankyti, pabūti kartu. Iš čia jau važiuosime namo – keltu plauksime į Klaipėdą“, – pasakojo.

Švedijoje šeima turi planų: „Planuojame aplankyti Šekspyro aprašytą princo Hamleto pilį. Ji yra Danijos pusėje, šalia Švedijos pakrantės. Kelsimės ten keltu. Toje pilyje kas kelerius metus vyksta Šekspyro festivalis. Dabar jo nebus, bet vis tiek įdomu pamatyti pilį savo akimis. Maži čia mūsų planai... Savaitgalį pasivažinėsime, aplankysime dar vieną paplūdimį, Lauryno mėgstamas ir žinomas vietas – jis mūsų ekskursijų vadovas. Pažadėjo, kad paragausime labai skanaus kepsnio.“

Pensininkų atostogos

Bendraudamas su Žmonės.lt R.Šimukauskas juokauja, kad atostogos su mažu vaiku primena pensininkams būdingą poilsį. „Vadinu tai pensininkų atostogomis. Ramiai vaikštome palei jūrą, poilsiaujame, tačiau 18 valandą jau einame namo, nes vaikas pavargsta, nebegali tiek išbūti mieste ar tiesiog lauke. Be to, reikia pavalgyti, rūpintis kitais reikalais... Vokietijoje atostogavome su daugybe pensininkų. Ten ir pastebėjau, kad gyvename panašiu ritmu“, – šypsosi.

Jis neslepia – atostogų dienotvarkę keliaujant diktuoja Elzė: „Poilsis su vaiku ir be, žinoma, skirtingas. Be vaikų gali daug daugiau pavažinėti, pamatyti, patirti. Bet juk ne tik atostogas, o ir visą mūsų gyvenimą vaikas pakeitė... Šių atostogų metu mes turime prisitaikyti prie to, kada vaikas miega, kada valgo, kiek gali pakelti kelio. Tai mes prie dukros derinamės. Su vaiku laikas bėga labai greitai. Pavyzdžiui, dabar mes jau norėtume eiti į paplūdimį, bet dar negalime, nes dukra ką tik pavalgė – reikia palaukti, pakeisti sauskelnes. O jei būtume tik su žmona, jau seniai vaikščiotume paplūdimiu. Bet grafikas dabar kitoks!“

Ar nesvarstė tėvai dukrytės palikti seneliams? „Ji dar per maža. Juk ir seneliai, ir dukra patirtų stresą. Ji dar negali be mamos – be jos nemiega, nes turi prisiglausti, be to, mama ją maitina savo pienu. Galbūt kitą vasarą galėsime pagalvoti apie galimybę vaiką palikti seneliams – skristume tada į kokius šiltus kraštus. Čia mes norime pabūti ramiai. Važinėjame po mažus miestelius, kaimelius, kavinukes. Dviese laiką leistume kitaip – aplankytume Hamburgą, Kopenhagą, didesnius miestus“, – svarsto.