Prodiuserių pora L.Paukštė ir D.Kubilius apsigyveno Fuerteventūroje: „Palangoje išleistume daugiau pinigų“

Laura Paukštė ir Dominykas Kubilius su dukra Matilda / Asmeninio archyvo nuotr.
Monika Urbonaitė
Šaltinis: Žmonės
2021-03-20 20:17

Televizijos prodiuseriai Laura Paukštė ir Dominykas Kubilius su dukra Matilda jau antrą mėnesį gyvena Fuerteventūroje. „Kanaruose dirbame beveik tokiu pat ritmu, kaip ir Lietuvoje. Tik dėl nedidelio poros valandų laiko skirtumo pradedame dieną 6 valandą ryto ir apie 13 valandą jau būname laisvi, galime keliauti prie vandenyno ir su visa šeima pasinerti į banglenčių sporto teikiamus malonumus“, – Žmonės.lt pasakoja D.Kubilius.

Po mėnesio atgal namo neišskrido

Lauros ir Dominyko planas Fuerteventūroje buvo paviešėti vieną mėnesį, bet pora čia leidžia jau antrą.

„Norėčiau pasilikti šioje vietoje metus ar bent jau iki tol, kol ateis eilė mums pasiskiepyti. Abiems čia labai patinka. Turime tokią tradiciją – kai Lietuvoje būna šalta, išvažiuojame kur nors į šiltus kraštus. Pernai nepavyko dėl pandemijos, o šiemet, kadangi visi dirbame ir mokomės per atstumą, su artimaisiais bendrauti negalime, nutarėme pritaikyti nuotolinio bendravimo ypatumus ten, kur šilta – Fuerteventūroje“, – pasakoja L.Paukštė.

Dominykas Kubilius / Asmeninio archyvo nuotr.

Dominykas juokiasi, jog į Lietuvą sugrįžti norą jiems „atmušė“ vien oro, temperatūros skirtumas.

„Be abejo, sekame ir pandemijos naujienas gimtinėje“, – sako jis. Pora neslepia jau seniai ilgėjusis užsienio, kelionių.

„Pamatėme, kad tikrai įmanoma suderinti darbus ir mokslus nuotoliniu būdu. Kadangi ir dukros, ir mano užsiėmimai šiuo metu vyksta tik internetu, problemų tikrai nekilo. Be to, pabaigėme kurti vieną filmą, dabar filmuojame kitą klipą – bandysime jį režisuoti per atstumą, jei tai pavyks – vadinasi, galėsime toliau dirbti, būdami čia“, – atvirauja Laura.

Laura Paukštė ir Dominykas Kubilius / Asmeninio archyvo nuotr.

Džiugina vandens pramogos

Kadangi Fuerteventūroje galima užsiimti visu įmanomu vandens sportu – jos paplūdimiai puikiai tam tinkami, Lauros ir Dominyko šeimai ši vietovė atrodo tarsi rojus.

„Jei nėra bangų, tuomet būna vėjas – ir atvirkščiai. Vos pabaigę darbus, visi važiuojame prie vandenyno. Mūsų dukra Matilda ir kiti vaikai taip pat mėgsta vandenį – į baseiną dukrą pirmą kartą nuvedėme, kai jai buvo vos 6 savaitės, dar nemokėjo nulaikyti galvos. Dabar Matilda gali prabūti vandenyje ilgas valandas – ir jai visai nesvarbu, kad lūpos pasidaro mėlynos, žalios ar dar kokios nors spalvos. Jai niekuomet nešalta – vanduo – jos stichija“, – sako Dominykas.

Į Fuerteventūrą netrukus atvykti planuoja ir dar du vaikai, iš ankstesnių Dominyko ir Lauros santykių.

„Sūnūs jau ruošiasi kelionei, tiesa, šiek tiek nerimaujame ir tikimės, kad iki jų atvykimo salos neuždarys. Čia apstu kaitavimo, banglenčių sporto būrelių, visą dieną galima praleisti lauke. Šalia vandenynas ir visos galimybės užsiimti vandens pramogomis. Jiems labai patiktų“, – sako Laura.

Laura Paukštė / Asmeninio archyvo nuotr.

Vos atvykus, pasitiko laisvė

Kai Laura su Dominyku atskrido į Fuerteventūrą, viskas buvo labai laisva, veikė ir kavinės, barai, restoranai.

„Tiesa, visur, išskyrus paplūdimius ir restoranus, privaloma buvo dėvėti kaukes. Dabar jau situacija keičiasi, griežtėja – prie vieno staliuko sėdėti gali ne daugiau nei 4 žmonės.

Tik pirmosios pandemijos bangos metu visoje šalyje buvo vienodi suvaržymai – vėliau valdžia suprato, kad tai nėra labai logiška ir kiekvienai savivaldybei leido reguliuotis pačiai pagal situaciją. Anksčiau Fuerteventūroje savaitgaliais vykdavo eitynės, karnavalai – dabar jų nėra. Girdime, kad kai kurios salos planuoja užsidaryti, šiek tiek nerimaujame, ar pavyks atskristi mūsų vaikams“, – pasakoja Dominykas.

Anot Lauros, šiuo metu Kanarų salose serga gal tik 100 žmonių.

„Ieškojome vietos Europoje, kad vėl pablogėjus situacijai, būtų nesudėtinga grįžti. Taip pat čia gyvena mūsų bičiuliai Vita ir Gediminas Degučiai. Jie Fuerteventūroje praleidžia labai daug laiko, galima juos vadinti senbuviais, abu viską aplink puikiai pažįsta ir žino – tai suteikė mūsų šeimai papildomos ramybės“, – pasakoja L.Paukštė.
Laura Paukštė / Asmeninio archyvo nuotr.

Norėtų Fuerteventūroje gyventi

Tiek Laura, tiek Dominykas neslepia, jog apie gyvenimą ir ateitį Fuerteventūroje tikrai pagalvoja.

„Atvažiavusi čia, pasakiau, kad tai vieta, kur noriu pasiliktii. Ar pavyks kažką išsigryninti – turbūt dar per anksti spėlioti, bet mintys apie tai jau sukasi.

Butas su vaizdu į vandenyną Fuerteventūroje tikrai kainuoja pigiau nei butas Užupyje. Šiuo metu nuomojamės apartamentus dviaukščiame name ant vandenyno kranto – rytais, kuomet pradeda kilti pirmieji kaitai ir šviesti saulė, būna tiesiog nepakartojama.

Kadangi ši sala nėra itin turistinė, čia galima gyventi kaip svajonėje. Esu buvusi ir Tenerifėje – ta vietovė tikrai nepaliko tokio teigiamo įspūdžio kaip Fuerteventūra, kuri nors ir yra maža, gal 100 kilometrų ilgio, bet važiuojant tuos kilometrus galima išvysti itin skirtingų vaizdų, čia netrūksta keistų, lyg iš Marso, kalnų“, – savo įspūdžiais dalijasi L.Paukštė.

Dominykas Kubilius / Asmeninio archyvo nuotr.

Dominykas prideda, kad ir pragyvenimas šiltame krašte kiek pigesnis.

„Maistas parduotuvėse – pigesnis nei Lietuvoje. Tiesa, ne dvigubai – bendras šeimos savaitės pirkinių krepšelis čia kainuoja kažkur 30 eurų mažiau. Kavinėse taip pat kainos šiek tiek žemesnės, tarkime, karštas patiekalas būna tikrai bent penkiais eurais pigesnis.

Taip pat čia yra vadinama „duty free“ zona. Prireikus įsigyti drabužių ar buitinės technikos, nereikia mokėti PVM.

Palangoje išleistume daugiau pinigų, nei Fuerteventūroje.

Dar vienas šios vietovės privalumas – visa pakrantė balto smėlio, kaip iš filmų. Norėdamas nesutikti žmonių, gali jų visai ir nesutikti, nebent vykdamas į parduotuvę maisto.

Tai nėra turistų „nudrožta“ vieta, kaip, pavyzdžiui, Tenerifė. Tiesa, šiaurinėje salos dalyje galima rasti pasilinksminimo vietų, tačiau mes iki jos nebuvome nuvykę – turime kitų užsiėmimų“, – prideda Dominykas.

Laura Paukštė ir Dominykas Kubilius Fuerteventūroje (42 nuotr.)