Prie naktinio mados renginio jungsis ir netobulumais besižavintis prekės ženklas „D'Efect“

D.EFECT 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos „Ne kaip kiti“ modelis / D.EFECT nuotr.
D.EFECT 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos „Ne kaip kiti“ modelis / D.EFECT nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2016-05-13 12:22
AA

Šį savaitgalį Vilniaus senamiestį vasarai žadinsiantis mados renginys „Shopping Night Out“ dalyviams žada ne tik staigmenas mieste, bet ir karštus pasiūlymus internetinėse parduotuvėse. Būtent virtualioje erdvėje lietuvės ir užsienio stileivos dažniausiai atranda ir įsigyja prekės ženklo „D'Efect“ drabužius.

„D.Efect“ kūrybinė siela dizainerė Eglė Žiemytė teigia, kad tokiu renginiu suvienyti mados mylėtojus – labai vertinga ir įdomu. „Smagu, kad šis renginys paskatina visuomenę atrasti naujus kūrėjus – tai naudinga dizaineriams ir parduotuvėms, smagu – pirkėjams“, – mano ji.

Eglė Žiemytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Savimi pasitikinčioms moterims kurianti E.Žiemytė teigia, kad jos įsivaizduojamos moters paveikslas atsirado kartu su prekės ženklu „D.Efect“.

„Nuo seno mane domino keistenybės, netobulumai, viskas, kas buvo ne taip, kaip pas visus. Mada nuolat aukština tobulumą, o mes, priešingai – nusprendėme drąsiai visiems sakyti, kad grožis slypi mažose, netobulose detalėse,“ – savo atsovaujamo prekės ženklo „ideologiją“ dėsto kūrėja.

„D'Efect“ darbus šiandien renkasi ne tik lietuvės, bet ir klientės iš užsienio, tarp kurių yra ir ryškių žvaigždžių. Pavyzdžiui, Beyonce sesuo Solange Knowles kartą sužibo Niujorke, dėvėdama ryškiaspalvę, išskirtinio silueto šio prekės ženklo suknelę.

Eglė Žiemytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„D.Efect“ rūbų jau galima įsigyti ne tik Amerikoje, Europoje ir Azijoje, bet ir Australijoje. Turime nesibaigiantį lietuvių klienčių sąrašą ir vis besipildantį užsienio fanų klubą: rengėme dainininkę Ellie Goulding bei gausybę Didžiosios Britanijos bei Kinijos aktorių, socialinio tinklo „Instagram“ žvaigždžių“, – džiaugiasi E.Žiemytė.

Kapsulinė D.EFECT kolekcija – vasaros vakarėlių galvosūkiams (10 nuotr.)
+4

Pasak kūrėjos, ir madoje, ir gyvenime labai svarbus socialiai atsakingas požiūris. „Didžiuojuosi kiekvienu mūsų darbo procesu – nedarome nieko, dėl ko tektų raudonuoti. Smagu rengti moteris, kurių talentas ar asmenybės mane žavi, bet gatvėje prasilenkusi su paprasta moterimi, kuri nuėjo į parduotuvę ir be stilistų pagalbos išsirinko „D.Efect“ rūbą, džiaugiuosi gal net labiau“, – prisipažįsta E Žiemytė.

Be sėkmingai mados industrijoje savo kelią besiskinančio lietuvių prekės ženklo „D.Efect“, visą šį savaitgalį, gegužės 13–15 dienomis, „Shopping Night Out“ pasiūlys apsilankyti internetinėse parduotuvėse, kuriose net įnoringiausi mados gurmanai atras sau „desertų“.

Ypatingus pasiūlymus žada pateikti „Agne Fashion“, „Pando Wear“, „Baltas miškas“, „Seses“, „Happeak“, „Le Muse“, „Second Me“, „Julia Janus“, „Optikos Pasaulis“, „Šapokliak salonas“, „Apple of Eve“, „Tadam!“, „Miela“, „Bareket“ ir „Alavijo žiedas“.

Pats renginys Vilniaus senamiestyje gyvai šurmuliuos gegužės 13-ąją, penktadienį, tą vakarą senamiesčio parduotuvėlėse tradiciškai šviesos neges iki vidurnakčio. Daugiau informacijos apie renginį ir jo programą rasite ČIA.

Eglė Žiemytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.