Premjera: „Daddy Was A Milkman“ pristato naują dainą ir vaizdo klipą „Liar“

„Daddy Was A Milkman“ 2019-uosius metus užbaigė anšlaginiu koncertu/Luko Grušecko ir Evelinos Sabaliauskaitės nuotr.
„Daddy Was A Milkman“ 2019-uosius metus užbaigė anšlaginiu koncertu/Luko Grušecko ir Evelinos Sabaliauskaitės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2020-01-23 12:02
AA

2020 metus „Daddy Was A Milkman“ pradeda dovanodamas gerbėjams naują dainą ir video „Liar“. Naujos kūrybos išsiilgusius melomanus atlikėjas nudžiugino nauju kūriniu, kurio nerasite albumuose. Iki šiol dainos „Liar“ nebuvo ir internete muzikos klausytis leidžiančiose platformose. Naujausiam kūriniui sukurtas video, kuris iš kitų muzikos klipų skiriasi tuo, kad jame įamžinti beveik 70 žmonių portretai, o filmavimo darbai truko 5 dienas.

„Dainos tema – saviapgaulė. Tai, kaip atidus žvilgsnis į veidrodį, kai primiršti, jog esi pats už viską atsakingas. Manau, kad visi kartais sau pameluojame, o ilgainiui netgi imame tuo tikėti“, – sako Ignas Pociūnas. „Daina „Liar“ yra savikritiška, ji apie didelius norus ir apie per mažas pastangas. Apie tai, kaip tikimės būti suprasti, bet vis pritrūkstam žodžių, kaip norime artumo, bet patys prie savęs neprisileidžiame. Mes taip svajojam tapti kažkuo, kol pamirštame, kas esame. Jaučiamės drąsūs ir nieko nebijantys, bet vos pagalvojus apie karą pašiurpsta oda. „Liar“ yra apie toleranciją bei tarpusavio pagarbą, apie tai, kad esame kaip niekada laisvi rinktis, bet, neretai nerasdami vienybės, stumdomės ir trypčiojame, lyg neturėtume bendro tikslo“.

Dainos „Liar“ video kūrė Pijus Vėberis, kuriam šis klipas tapo išskirtiniu.

„Daddy Was A Milkman“ muzikinio kilipo „Liar“! akimirka/ Gretos Slivskytės nuotr.

„Šis video man ypatingas tuo, kad tai yra pirmasis mano muzikinis klipas, sukurtas dokumentikos principu. Nėra jokios vaidybos, tiesiog, nufilmuoti žmonės, jų akys, veidai, kūnai, aplinka“, – sako menininkas. „Idėja gimė labai natūraliai – perklausęs dainą, pagalvojau, kad reikėtų dedikuoti klipą dviem vienas nuo kito neatskiriamiems dalykams: melui ir žmogui. Ignas dainoje nuostabiai perteikė tai, kas yra melas, aš prie bendro kūrinio pridėjau žmogų. Norėjau, kad klipe gyvos būtų tik asmenybės, kad kamera neturėtų jokio ryškaus charekterio".

Filmuojama buvo sunkia „Arriflex 435“ kino kamera, naudota 35 mm „Kodak“ kino juosta, todėl vaizdai perteikia lengvą, tyrą ir organišką jausmą. Filmavimo darbai truko 5 dienas, per kurias buvo nufilmuota 70 portretų. Didžioji dauguma jų pateko į galutinę vaizdo klipo versiją.

„Labai dėkojame komandai, operatoriui Edgarui Kordiukovui, operatoriaus asistentams Vyteniui Jankauskui ir Vytautui Juozėnui, prodiuserei Veronikai Cicėnaitei, režisieriaus asistentei Gretai Slivskytei ir kastingo vadovei Kristinai Dailydei – be jų klipas nebūtų pavykęs“, – sako Pijus Vėberis.